Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai

He, minns en ljugare som en klassis drog en gång. Festival och festivalstämning (= lättöl) och kompisen blir kaxig och säger till närmsta tuppkam "Öhhh!... sug min kuk jvla bög!" och drar fram den, varpå tuppkammen går fram, ställer sig på knä och suger. Den personen, vilken är stark homofobisk, får chock så han inte kan röra sig eller knappt andas och blir vit och blå i ansiktet och efteråt spyr han.
Tuppkamsbögen tackar för provsmaket och skrattar därifrån i sakta mak.
Vem led värst lixom?

Haha där fick din kompis för att han försökte trycka ner en individ med klassisk neandertalar dominans!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Att kalla någon för idiot är inte hets mot folkgrupp, eftersom det inte finns någon "idiot-folkgrupp". Dock kan det rubriceras som förolämpning eller förtal.

men det finns alltså en "bög-folkgrupp" då?

i så fall, borde man inte få kalla medlemmarna av den gruppen för bögar?

bara en tanke...

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk

homosexuell..bög...whats the difference?
tycker det bara är fjantigt att man inte skulle få kunna säga bög utan att det ska räknas som ett påhopp.

säger jag "håll tyst" tex,ingen tar illa upp utav det....säger jag "håll käften",då brukar folk ta illa vid sej....det är ju exakt samma som "håll tyst" så varför tar folk illa upp?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Det är väl för fan ingen som tar den i röven bara för att det är på modet?

Visa signatur
Permalänk