Permalänk
Medlem

Någon som kanske vet varför min Touch Diamond inte vill hitta mitt Sony Ericsson bluetooth headset? Dessutom kommer jag inte in på HTC:s hemsida för att ladda ner nya uppdateringen >_< irriterande.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa en sån här diamant på lördag, men jag undrar om ni är nöjda med era. Är den snabb med den nya romen? Är batteritiden tillräcklig? Är ljudkvalitén bra?

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Jag är otroligt imponerad av den, hastigheten på den gamla romen är mycket bättre än vad folk och internetsidor ger den credit för, och den nya romen är ännu snabbare.

Dessutom har jag lagt in TCPMP spelaren som finns gratis att ladda ner (se dock till att få den för "ARM" processorer, annars bara krashar den) och lade in ett house avsnitt, som alltid är vääldigt bra kvalitet på eftersom den är från en HDTV source fast nerskalad, och telefonen klarade av att spela upp den hur bra som helst. Inga hack eller problem med ljud. Spola går till och med helt laggfritt.

Ha börjat lägga in kontakter och upptäckte att det finns ett fulständigt tagnentbort med åäö på att skriva med och som är väldigt smidigt.

Skulle tippa på att batteriet håller till en 7-8timmar med bara en massa pillande i menyer, testande av spel och uppspelning av musik och film. Om man låter den vara lite mera så kan man nog ha den 1.5 till två dagar innan den behöver laddning. Men kommer själv fundera på att fixa det större batteriet inom en snar framtid.
Hoppas dom släpper det vita skalet till det större batteriet bara :D.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Ha börjat lägga in kontakter och upptäckte att det finns ett fulständigt tagnentbort med åäö på att skriva med och som är väldigt smidigt.

Körde själv med tangentbord innan tills jag hittade PocketCM som jag verkligen rekomenderar.

Program: http://www.pocketcm.com/keyboard2.php
VGA skin till diamond samt svensk layout: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412048

Permalänk
Medlem

jag tycker T9 går snabbast att använda, QWERTY bordet är så lite, missar alltid och måste sudda

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Haha, på er Diamond ägare Gissa vilken mobil jag köpte?

HTC Touch Pro!

Den är helt underbar hittills. Jag kan inte komma på EN enda funktion/feature/egenskap som den fattas. Kan ni?

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Nice. Jag väntar själv på min. Tele2 är lite sega med att skicka den.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Jag kan inte komma på EN enda funktion/feature/egenskap som den fattas. Kan ni? [/B]

Kaffekokare, eller kanske mikrovågsugn?

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Haha, på er Diamond ägare Gissa vilken mobil jag köpte?

haha på dig själv, du köpte en klump som har ett onödigt tangentbord man måste dras med

nädå den är också fin men touch HD är jag mest sugen på...åhh varför köpte jag diamond

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
jag tycker T9 går snabbast att använda, QWERTY bordet är så lite, missar alltid och måste sudda

Och det gör du inte med T9?

Jag har haft min Diamant i 4 månader nu och jag måste säga att den vinner i längden.
Alla som klagar på Windows Mobiletelefoner och skriver skumma dissande recensioner har antagligen inte haft en WM-mobil någon längre tid och är inte införstådda med vad WM faktiskt är.

Nu väntar jag bara på att få lägga vantarna på en SonyEricsson X1, det blir spännande det.

Permalänk
Medlem

nope är mycket större knappar om man kör T9

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Ni ha nog förstått lite fel, eller så är jag dålig att förklara. Jag har ett fel på displayen som jag ha haft ända sedan jag köpte telefonen. Det är en gulfäg som sträcker sig längs nedre delen av skärm. Och tack vare at jag instrallerade en engelsk rom (duttys sa domm på htc att den hette) så påstår dom att den är olaglig så de slipper lägga ut några utgifter för att laga den eller ersätta den. Skam säger jag bara.
Jag var alltså inte medveten att den var olaglig när jag instrallerade den, och det ska inte gå att instrallera en sådan rom om inte telefonen är flashad. Min var inte flashad, det är det konstiga.
Dessutom påstår HTC nu att ja ska betala 5 tusen för en ny, men jag har ringt försäkringsbolaget och de låter mig köpa en telefon för upp till 9000kr och då blir det en Xperia. Får telefonen hemskickad iaf, ska försöka laga den med att instrallera en annan "laglig" rom (tänkte 1.34 SVE) men kommer alldrig få bort fläcken på skärmen som var med från och med leverans. Och varför skulle jag medvetet instrallera en olaglig rom när jag försökte laga en telefon som låste sig var 5:e minut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Headman
Ni ha nog förstått lite fel, eller så är jag dålig att förklara. Jag har ett fel på displayen som jag ha haft ända sedan jag köpte telefonen. Det är en gulfäg som sträcker sig längs nedre delen av skärm. Och tack vare at jag instrallerade en engelsk rom (duttys sa domm på htc att den hette) så påstår dom att den är olaglig så de slipper lägga ut några utgifter för att laga den eller ersätta den. Skam säger jag bara.
Jag var alltså inte medveten att den var olaglig när jag instrallerade den, och det ska inte gå att instrallera en sådan rom om inte telefonen är flashad. Min var inte flashad, det är det konstiga.
Dessutom påstår HTC nu att ja ska betala 5 tusen för en ny, men jag har ringt försäkringsbolaget och de låter mig köpa en telefon för upp till 9000kr och då blir det en Xperia. Får telefonen hemskickad iaf, ska försöka laga den med att instrallera en annan "laglig" rom (tänkte 1.34 SVE) men kommer alldrig få bort fläcken på skärmen som var med från och med leverans. Och varför skulle jag medvetet instrallera en olaglig rom när jag försökte laga en telefon som låste sig var 5:e minut.

Om det vart fel på displayen ifrån början, varför inte byta ut den direkt då? Du har ju ca en veckas DOA tid, så i värsta fall får man skippa lunchen en dag eller be en bekant göra det.

Det finns inget som "Olaglig" rom, men däremot spricker garantin direkt så fort du installerar den. Det står i princip ÖVERALLT där du hittar rom filerna. Och faktum är att kan du installera den rom filen, då har du flashat den. Flashning innebär alltså per say att du installerar en ROM fil.

Tja, faktum är att "Olagliga" rom filer är avsevärt mycket bättre på i princip alla nivåer när det gäller telefonen. Och bara så du vet, Xperia är det HTC som ligger bakom och tillverkar nallen, SE markadsför den bara i princip.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Headman
Ni ha nog förstått lite fel, eller så är jag dålig att förklara. Jag har ett fel på displayen som jag ha haft ända sedan jag köpte telefonen. Det är en gulfäg som sträcker sig längs nedre delen av skärm. Och tack vare at jag instrallerade en engelsk rom (duttys sa domm på htc att den hette) så påstår dom att den är olaglig så de slipper lägga ut några utgifter för att laga den eller ersätta den. Skam säger jag bara.
Jag var alltså inte medveten att den var olaglig när jag instrallerade den, och det ska inte gå att instrallera en sådan rom om inte telefonen är flashad. Min var inte flashad, det är det konstiga.
Dessutom påstår HTC nu att ja ska betala 5 tusen för en ny, men jag har ringt försäkringsbolaget och de låter mig köpa en telefon för upp till 9000kr och då blir det en Xperia. Får telefonen hemskickad iaf, ska försöka laga den med att instrallera en annan "laglig" rom (tänkte 1.34 SVE) men kommer alldrig få bort fläcken på skärmen som var med från och med leverans. Och varför skulle jag medvetet instrallera en olaglig rom när jag försökte laga en telefon som låste sig var 5:e minut.

Hur länge sedan var det som du upptäckte felet?
Upptäcker man ett ursprungsfel så ska man anmäla detta inom skälig tid (2 månader räknas som skälig tid). Däremot, köpte du den från ett ställe som lämnar garanti (då garanti är högst frivilligt för återförsäljaren att lämna) så går det på garantin. I och för sig har man som konsument den så kallade "sexmånadersregeln" att luta sig mot, och eftersom detta är en såpass ny telefon så ska återförsäljare avhjälpa dig med alla funktionsfel under dessa sex månader.
Att installera annan programvara än tillverkarens gör dessvärre att det inte går på garantin. Det står i konsumentlagen att säljaren/företaget inte hålls ansvariga om det kan påvisas att varan ombyggts eller ändrats samt om annat än originaldelar monterats (mjukvara i detta fall). Det enda som går på garantin är om man använder tillverkarens mjukvara. Enbart.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Direkt när jag kom hem, (köpte den från telia). Men trodde att det var ett mjukvaru problem, och därför instrallerade jag en massa roms. Förklara mer om den där 6 måndasregeln är du snäll? För hårdvaru problemet med skärmen har ju varit ända sedan leverans, och jag försökte ju laga telefonen genom att instrallera Roms så att den skulle sluta låsa sig, om jag nu instrallerade en olaglig rom, som jag är säker på att jag inte har gjort men HTC påstår det.
Det är ju ett ursprungsfel med displayen iaf.

(skrev ett mail till htc och frågade om de inte kunde bara instrallera om en svensk rom, de sa att det inte gick för att den har en olaglig i sig.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Headman
Direkt när jag kom hem, (köpte den från telia). Men trodde att det var ett mjukvaru problem, och därför instrallerade jag en massa roms. Förklara mer om den där 6 måndasregeln är du snäll? För hårdvaru problemet med skärmen har ju varit ända sedan leverans, och jag försökte ju laga telefonen genom att instrallera Roms så att den skulle sluta låsa sig, om jag nu instrallerade en olaglig rom, som jag är säker på att jag inte har gjort men HTC påstår det.
Det är ju ett ursprungsfel med displayen iaf.

(skrev ett mail till htc och frågade om de inte kunde bara instrallera om en svensk rom, de sa att det inte gick för att den har en olaglig i sig.)

Så här ligger det till;
Enligt konsumentköpslagen måste alla återförsäljare avhjälpa ett produktfel inom 6 månader efter köpet. Vad felet än är (förutom egen åverkan) så räknas det alltid som ursprungsfel, vilket betyder att de är skyldiga att laga varan.
Alltså har man som konsument minst 6 månaders "trygghet" om något skulle gå sönder.
Däremot, när det gäller mobiltelefoner, så har man alltid minst ett års garanti. Detta har elektronikbranschen kommit överens om (detta gäller även vitvaror m.m.), vilket gör att du har 12 månaders "trygghet" istället för den lagstadgade tiden på 6 månader.

Skulle det vara så att man på sin mobiltelefon upptäcker ett fel efter 11 månader, men inte anmäler det förens efter 13 månader så har inte återförsäljaren något ansvar att laga telefonen, utan det är helt upp till konsumenten att bevisa att det är ett ursprungsfel (inom den lagstadgade tiden på 6 månader räknas alla fel som ursprungsfel, men efter att garantitiden gått ut måste alla fel som upptäcks anmälas inom skälig tid. Skälig tid räknas som 2 månader.).

Dock har du en såpass ny telefon, vilket gör att alla fel skall avhjälpas under minst ett år (om inte tillverkaren ger ut mer än ett års garanti. Vet inte hur det är med HTC? Ericsson ger ju ut 2 år på sina t.ex.).

DÄREMOT, i konsumentköpslagen står det, som jag skrev i mitt tidigare inlägg, att säljaren inte är skyldig att laga produkten om det kan bevisas att konsument på något sätt ändrat eller på annat sätt "modifierat" produkten.
Detta har du dessvärre gjort, då du installerat inofficiell programvara som inte kommer från direkt från tillverkaren.
Du kommer med största sannolikhet inte få din telefon lagad, då de enkelt kan se att du installerat annan programvara än vad de själva tillverkar.

Du kan ju testa att lägga in en officiell ROM, och sedan skicka in den igen. Men det kan vara så att den är svartlistad hos Anovo, och då blir det värre. Testa med någon annan verkstad i så fall.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Papaz
Fråga 1:

Finns det på något sätt att få till en bättre telefonbok, då menar jag att få den lite större och enklare!?
i nu läget hamnar man ju i "windows" och kontakterna är lite jobbigt att få fram när man använder ena handen..!!

Har provat olika inställningar.. men nej!

Vet att man kan lägga in "favoriter" men det finns ju en max gräns... och sen vill jag att kontakterna sorteras efter "efternamn".. alla mina kontakter (över 200st) är felvända efter att jag har överfört dessa från nokia N95!
Orkar inte gå igenom alla kontakter och ändra visningen manuellt!

Jag har skaffat mig en nu och fört över alla min kontakter från min k750 (via myphoneexplorer), men jag får dom felvända, står med efternamnet först. Sen så fungerade det inte riktigt med mobilnumren. Dom har typ försvunnit, så jag måste skriva in nya.

Nån som kan hjälpa till?

Visa signatur

MSI K8N NEO4, a64 3500+, 1024MB pc3200, Gainward 6600gt, 2*200 gb,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simon6
Jag har skaffat mig en nu och fört över alla min kontakter från min k750 (via myphoneexplorer), men jag får dom felvända, står med efternamnet först. Sen så fungerade det inte riktigt med mobilnumren. Dom har typ försvunnit, så jag måste skriva in nya.

Nån som kan hjälpa till?

Men om du för över alla kontakter till outlook och sedan till din diamond, alternativt att du redigerar eventuella brister i kontakterna där för det är ju lite lättare jämfört med att pilla på luren.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Haha, på er Diamond ägare Gissa vilken mobil jag köpte?

HTC Touch Pro!
http://www.boygeniusreport.com/wp-content/uploads/openlarge.j...

Den är helt underbar hittills. Jag kan inte komma på EN enda funktion/feature/egenskap som den fattas. Kan ni?

Ja, avsaknaden av tidtagarur/countdown timer förinstallerat. Visst går att fixa men lite märkligt att en sådan funktion inte finns förinstallerat.

Kan ju skriva några irritationsmoment om HTC Diamond nu när jag haft den i över en månads tid:

* Gränssnittet. Fungerar överlag bra men ibland känns den riktigt seg. Speciellt i uppstarten känns telefonen överlag otroligt långsam och att det skall ta sådan lång tid innan den kommer igång är lite tröttsamt. Ja, jag har senaste ROM-updaten.

* I början kändes det ganska ovant med touchskärm och att skriva sms fungerade rätt osmidigt. Man vänjer sig dock efter ett tag.

* Onödigt krångligt att öppna attachements tycker jag?

* Varför finns som sagt inte tidtagarur och sånt med?

* Kasst ljud i "högtalaren". Tycker den är oerhört skränig.

* MP3-spelaren i telefonen är ok. Dock stör jag mig på att volymreglaget är alldeles för okänslig så att säga. Det är för stora volymsteg när man skall justera ljudet.

* Vibratorfunktionen till mobilen är lite märklig. Skall man ha vibrator till den när den ringer så kan man antingen välja att ha innan ringsignal kommer eller när det ringer. Vibratorn när det ringer är helt galen! Vibrerar konstant och kommer inte i "pulser" som man är van vid.

* Saknar "blixt" till kameran.

* Ganska kort batteritid, det är ju dock något man får stå ut med i den här typen av mobiler.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

tja. chefen hade köpt den här mobilen och i fredags skulle jag visa honom att det fanns en funktion där man kunde vända på mobilen när det ringde för att få ljudlös, men pinsamt nog så funkade inte det. har jag bara drömt att den här funktionen fanns eller måste man aktivera den på något vis?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oskifer
tja. chefen hade köpt den här mobilen och i fredags skulle jag visa honom att det fanns en funktion där man kunde vända på mobilen när det ringde för att få ljudlös, men pinsamt nog så funkade inte det. har jag bara drömt att den här funktionen fanns eller måste man aktivera den på något vis?

Du blandar ihop den funktionen med Samsungen Omnia . (stavfel?)

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oskifer
tja. chefen hade köpt den här mobilen och i fredags skulle jag visa honom att det fanns en funktion där man kunde vända på mobilen när det ringde för att få ljudlös, men pinsamt nog så funkade inte det. har jag bara drömt att den här funktionen fanns eller måste man aktivera den på något vis?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Du blandar ihop den funktionen med Samsungen Omnia . (stavfel?)

Nejdå, detta är en HTC Touch Diamond funktion. Kommer dock inte ihåg var man sätter igång/stänger av det.

Edit: Kan hända att du behöver diamond tweak för att ändra det. Bör dock va igång när man köper telefonen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich

* Gränssnittet. Fungerar överlag bra men ibland känns den riktigt seg. Speciellt i uppstarten känns telefonen överlag otroligt långsam och att det skall ta sådan lång tid innan den kommer igång är lite tröttsamt. Ja, jag har senaste ROM-updaten.
Min är som snabbast i uppstarten Eller, rättare sagt så segar den aldrig.

* I början kändes det ganska ovant med touchskärm och att skriva sms fungerade rätt osmidigt. Man vänjer sig dock efter ett tag.
Därför har jag ett hardware tangentbord

* Onödigt krångligt att öppna attachements tycker jag?
Vet inte ens vad det är

* Varför finns som sagt inte tidtagarur och sånt med?
Jag använder det aldrig men det är iaf mycket lätt att installera.

* Kasst ljud i "högtalaren". Tycker den är oerhört skränig.
Jag tycker att ljudkvalitén är bra men den spelar inte så högt.

* MP3-spelaren i telefonen är ok. Dock stör jag mig på att volymreglaget är alldeles för okänslig så att säga. Det är för stora volymsteg när man skall justera ljudet.
I Windows Media playern kan man justera lite mer, annars kan man dra ner ett ännu bättre, t.ex. TCPMP som har steglös justering (eller i steg från 1-100).

* Vibratorfunktionen till mobilen är lite märklig. Skall man ha vibrator till den när den ringer så kan man antingen välja att ha innan ringsignal kommer eller när det ringer. Vibratorn när det ringer är helt galen! Vibrerar konstant och kommer inte i "pulser" som man är van vid.
Jag vet inte hur det är på min men det ringer nästan aldrig någon till mig

* Saknar "blixt" till kameran.
Jag har iaf en stark lampa på Touch Pro vilket ni Diamondägare saknar.

* Ganska kort batteritid, det är ju dock något man får stå ut med i den här typen av mobiler. Jag tycker att batteritiden är helt ok med tanke på hårdvaran, jag har dessutom ett 1350mAh batteri i min Touch Pro (standard), ni med Diamond har endast 900mAh

Dessutom så är ju Touch Pro gjord för att fixa ALLA problem med Diamond Det är en kombination mellan Tytn II och Diamond enligt mig.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Ingen annan som kör på 1350mah batteriet? Blev som en helt ny nalle, bakstycket som numera är gummerat ger en betydligt bättre fäste i telefonen samt den uppenbara förbättringen med batteritiden.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Ingen annan som kör på 1350mah batteriet? Blev som en helt ny nalle, bakstycket som numera är gummerat ger en betydligt bättre fäste i telefonen samt den uppenbara förbättringen med batteritiden.

vart hittar man det? blev den mycket tjockare? bilder!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
vart hittar man det? blev den mycket tjockare? bilder!

KÖpte mitt på Dustin med Studenrabbat för ca 300 spänn med studentrabatt. Givetvis har jag ingen annan kamera än den på Diamanten, så gula pics galore.

Den blir som sagt inte så mycket tjockare och känns myycket bättre att hålla i handen än originalet. Dessutom slipper man problemet med repor och fingeravtryck överallt.

http://www.dustinhome.se/pd_5010153657.aspx

EDIT : Lite fetare bilder än vad som vart tanken.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

okej låter kanoners!

får se om det blir ett sådant batteri!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Undra om den går ner i mitt krusellfodral även med den där baksidan... :/
Skulle ju inte skadat med bättre batteri, men fodralet är livsnödvändigt. xD

Permalänk

2 korta frågor.

1. Upplever ljudet när man pratar med folk på tok för lågt, har volymen på högsta inställningen. Finns det något man kan göra åt detta?

2. När man lägger till foton för sina kontakter i outlook, är det något speciellt format och storlek man bör använda? har provat flera olika upplösningar med det blir bara en suddigt bild när diamonden har syncat.

Permalänk
Medlem

hmm jag upplever det ofta som för högt så jag måste sänka.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!