Permalänk

Problem med att starta spel

tjena, det är så här att jag har ett problem med att starta nerladdade spel,
testat med typ 5 olika händer samma sak på alla.
så här är det:
Eter att jag laddat ner, crackat och startat eller försökt starta ett spel, datorn reagerar på att spelet ska startas och en svart ruta kommer upp i ungefär 1 sekund sen byts den ut mot en blå som täcker hela skärmen där det står en massa, den är typ där en halv sekund och det ända jag lyckats läsa av den är "ett fel uppstog bla bla" , datorn startas om, och fungerar som normalt, lägger inte märke till någon förändring på något förutom att jag fortfarande inte kan starta spelen, har testat starta upp, wow och cod 4 och dom rullar på, vad är det som kan vara fel? vill jättegärna fixa detta problem därför ja la ner 500 kr på en gamepad för devil may cry serien och kastade bort kvittot , så kan någon hjälpa mig.

kan tilllägga att jag ominstallerat drivrutiner till grafikkortet och formaterat om (C)

visste ej vart jag skulle placera denna så blev här, hoppas ingen reagerar på det.

Permalänk
Hedersmedlem

För det första, helt fel forumdel.
För det andra, läs våra regler, särskilt §7
För det tredje...
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.