Permalänk
Medlem

OCZ Neural Impulse Actuator

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=349399

hittade den där på komplett, vad jag får fram av denna produkt är att den registrerar mina hjärnsignaler. Så med denna kan jag lira spel utan tangentbord och mus :S, jag fattar inte riktigt.

Permalänk
Medlem

Mm, det är tanken

Men du kan inte klara dig helt utan tbord, bara i spel. (ingen chatt osv)

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

För vissa funkar den utmärkt, för andra lite sämre. Har aldrig testat men har varit på god väg att köpa den ett par gånger men kommit fram till att jag spelar för lite för att den ska vara värt pengarna för mig. Jag tror att den är en kul grej att ha

Finns en del videos på youtube ang denna produkt, där brukar de flesta använda mus till fps dock fast bara för att sikta med, dom skjuter och springer med NIA.

Jag har hört att produkten ska ha vissa problem vad det gäller störningar, du kan ju läsa vidare på ocz's forum ang NIA och bilda dig en egen uppfattning.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic