Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Beklagar!:(

OnTopic: Det är aldrig roligt att vara kort

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Skrivet av anton.hj:

OnTopic: Det är aldrig roligt att vara kort

Usch, det kan jag tänka mig. Jag är 187, så jag vet inte riktigt då jag alltid har setts som "lång".

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Usch, det kan jag tänka mig. Jag är 187, så jag vet inte riktigt då jag alltid har setts som "lång".

Fy sjutton vad jag är avis på dig. När man är 2m önskar man att man var 190.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

HELT JÄVLA UNDERBART!!!! Överväger att åka från götet nu för att se småkronorna i Kungsträdgården!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Usch, det kan jag tänka mig. Jag är 187, så jag vet inte riktigt då jag alltid har setts som "lång".

Du är riktigtt lång jämfört med mig... jag är 163 och 16 år gammal, har väl visserligen några centimeter kvar att växa. Men det är inte kul när brodern är 170 och två år yngre

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk

Hmm.. hur kommer det sig att folk byter namn på SweC, är det ens möjligt att ändra själv? :S

Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Beklagar

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lopphunden:

Hmm.. hur kommer det sig att folk byter namn på SweC, är det ens möjligt att ändra själv? :S

Beklagar

Nepp, du kan dock be moderator göra det.

Tack.

Permalänk
Medlem

Fredagkvällar suger, tar mig ett stort glas scotch å sover sen. Möh!

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Sur, Arg, Irriterad. Pga det har gått så sjukt dåligt på BF3 dom senaste dagarna, behöver tips och skit på hur man undviker att dö dygnet runt !! Pma plz !

Visa signatur

These pretzels are making me THIRSTY

Permalänk
Medlem

Riktigt skön lång helg faktiskt.
Blev senaste xmen rullen igår.
Blir impuls boka en 2v resa till kroatien idag troligtvis samt cosmos 2 chassit

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

jävlar grannar som dammsuger kl 06.51
Lät som de släpade värsta tyngsta möblen. inte blev de bättre av att man knappt ens fick sova 4 timmar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

jävlar grannar som dammsuger kl 06.51
Lät som de släpade värsta tyngsta möblen. inte blev de bättre av att man knappt ens fick sova 4 timmar

Hehe I know the feeling.. därför vi flyttade vi från lägenhet

I vår lägenhet hade vi problemet att grannens ungar började sparka i väggar och spela elgitarr 05:00 på morgonen Skönt att slippa..

Sen en sak till,.. Vafan kör alla butiker mellandagsrea fortfarande för?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Ungefär så är jag. Härligt med en dunderförkylning som förhoppningsvis blir kort och intensiv istället för långdragen och allmänt deppande. Inga slemlösande eller andra mediciner har jag hemma heller, så det är bara till att njuta under täcket...

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton.hj:

Du är riktigtt lång jämfört med mig... jag är 163 och 16 år gammal, har väl visserligen några centimeter kvar att växa. Men det är inte kul när brodern är 170 och två år yngre

Skickades från m.sweclockers.com

Jag var 170cm när jag var 15. Nu när jag är 25 så är jag också 170cm. Lillebrorsan är 185. Hade jag varit 185 så vore det najs. Vill du växa mer så får du se till att skaffa tillväxthormon nu.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Hmm det här är riktigt svårt och energikrävande måste jag erkänna =/
Har börjat dejta igen, tog ett litet paus under ett par månader då jag kände att det gick över studierna och jobbet, kanske är delvis mitt fel då jag är väldigt engagerad i det när jag väl sätter igång, men nu är jag tillbaks där. Träffat en riktigt intressant och trevlig tjej och har som vanligt inte en susning om hur det står mellan oss, hur hon ställer sig angående mig och hur jag ställer mig angående henne. Det är en enda röra och inte en bra tidpunkter för nu kickar kurserna igång, egentligen finns tiden, energin finns det gott om, men det är ovetandet, den jädrans, sablans, ovetandet, som går mig på nerverna, som får mig att ligga sömnlös utan att kunna tänka på något annat, inte nog med det måste man upp om cirka fyra timmar och skriva en tentamen, men här sitter man och funderar vad som kommer att hända.
Ibland vore det skönt att få veta hur det ligger till direkt, men så funkar det ju inte precis med dejtandet, så man får tåla det hela, det är spännande och nervöst på en och samma gång, det är något man inte vill tänka på och kan inget annat än att tänka på, på en och samma gång. Frågan är vad som händer härnäst, är det upp till mig att föreslå att träffas eller ska jag vänta på henne.
Om det är upp till mig att föreslå, hur länge ska jag vänta, ska jag höra av mig under tiden, ska jag låta henne visa intresset, ska jag vara nonchalant (nej..) eller inte.
Svårt detta, så himla svårt, åt ena sidan tänker man att hon definitivt föreslår att man träffar än en gång om intresset finns, å andra sidan kanske hon väntar på att man själv visar intresse.
Nog om detta, kanske ärlighet räcker längst, men då är frågan, var går gränsen mellan att rusa fram än att vara ärlig och rakt på sak? Man har gjort misstag förr, och man har lyckats göra saker och ting rätt förr med, så detta är fortfarande en gåta och för mig kommer det alltid att vara en gåta.
Nåja, tror det blir att visa intresse, att höra av sig, att fråga hur hon mår, om det finns något intresse så uppskattas det, hoppas man, eller inte, vem vet. Tack och bock.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Fan!
Gick upp 04.55 så visade det sig att vi börjar inte föräns runt 08, kunde sovit tills 07 utan problem

Och självklart kunde man inte somna om heller,älskar när man blir informerad av arbetsläget.......även om man frågar ett par ggr.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Hmm det här är riktigt svårt och energikrävande måste jag erkänna =/
Har börjat dejta igen, tog ett litet paus under ett par månader då jag kände att det gick över studierna och jobbet, kanske är delvis mitt fel då jag är väldigt engagerad i det när jag väl sätter igång, men nu är jag tillbaks där. Träffat en riktigt intressant och trevlig tjej och har som vanligt inte en susning om hur det står mellan oss, hur hon ställer sig angående mig och hur jag ställer mig angående henne. Det är en enda röra och inte en bra tidpunkter för nu kickar kurserna igång, egentligen finns tiden, energin finns det gott om, men det är ovetandet, den jädrans, sablans, ovetandet, som går mig på nerverna, som får mig att ligga sömnlös utan att kunna tänka på något annat, inte nog med det måste man upp om cirka fyra timmar och skriva en tentamen, men här sitter man och funderar vad som kommer att hända.
Ibland vore det skönt att få veta hur det ligger till direkt, men så funkar det ju inte precis med dejtandet, så man får tåla det hela, det är spännande och nervöst på en och samma gång, det är något man inte vill tänka på och kan inget annat än att tänka på, på en och samma gång. Frågan är vad som händer härnäst, är det upp till mig att föreslå att träffas eller ska jag vänta på henne.
Om det är upp till mig att föreslå, hur länge ska jag vänta, ska jag höra av mig under tiden, ska jag låta henne visa intresset, ska jag vara nonchalant (nej..) eller inte.
Svårt detta, så himla svårt, åt ena sidan tänker man att hon definitivt föreslår att man träffar än en gång om intresset finns, å andra sidan kanske hon väntar på att man själv visar intresse.
Nog om detta, kanske ärlighet räcker längst, men då är frågan, var går gränsen mellan att rusa fram än att vara ärlig och rakt på sak? Man har gjort misstag förr, och man har lyckats göra saker och ting rätt förr med, så detta är fortfarande en gåta och för mig kommer det alltid att vara en gåta.
Nåja, tror det blir att visa intresse, att höra av sig, att fråga hur hon mår, om det finns något intresse så uppskattas det, hoppas man, eller inte, vem vet. Tack och bock.

Ärlighet varar längst. Var inte överdramatisk bara, men prata med henne så att du får svar på dina frågor. Det kommer kännas skönt efteråt, då du antingen får det svaret du vill ha, eller så kan du glädja dig åt att du slipper fundera så mycket mer, och kan sova gott. Gjorde något liknande själv nyligen och blev mycket nöjd med det sistnämnda. Då hann inte mina känslor bygga upp för stora förhoppningar och det var relativt lätthanterat :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jävla skit väder.
Började verkligen vräka ner snö åta helvete :s

Samt man är galen på vänta efter chassit,samt semestern.....2v kroatien iår..argh

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Toivo83:

Jävla skit väder.
Började verkligen vräka ner snö åta helvete :s

Samt man är galen på vänta efter chassit,samt semestern.....2v kroatien iår..argh

Jävla härligt med snö när det är vinter, mysigt som fan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jävla härligt med snö när det är vinter, mysigt som fan!

Om man är inne eller ledig och kan dra ut och åka pulka
Men fan nte är dunska ligga på marken och svetsa + att du bara har en munktröja och två ttröjor pga man glömde en jacka hos päronen

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

mysigt med snö om man hade haft en bakhjulsdriven bil och om man slapp jobba ute. annars är det bara drygt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fick reda på att en tjejpolares kompis har cancer (av nån form, ej frågat) inte kul i samma veva som min farsa gått bort..

I övrigt får jag tamefan inte ihop med XP OEM DVD.. OEM loggan i egenskaper (Den här datorn) installeras men inte vare sig bakgrundsbild eller nyckel..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Jävla skit väder.
Började verkligen vräka ner snö åta helvete :s

Är inte mycket för snö personligen. Men jag föredrar då heldre att det snöar än regnar tex.

Men apropå snö. Har här har det tok snöat i över tre dagar nu. En annan hade väl hoppas på att den lilla som kom till jul och blev kvar över nyår, att det som sen regnade bort skulle hålla sig borta. Men det sket sig.

tcntad - "Jävla härligt med snö när det är vinter, mysigt som fan!".
Det kan jag väl hålla med om. Men nu har ju julen passerat för i år, och med det så får det mer än gärna bli barmark. Härligt med snö kring jul och nyår, men efter det så har jag inte mycket över för snö.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Liv&helvete:

Är inte mycket för snö personligen. Men jag föredrar då heldre att det snöar än regnar tex.

Men apropå snö. Har här har det tok snöat i över tre dagar nu. En annan hade väl hoppas på att den lilla som kom till jul och blev kvar över nyår, att det som sen regnade bort skulle hålla sig borta. Men det sket sig.

tcntad - "Jävla härligt med snö när det är vinter, mysigt som fan!".
Det kan jag väl hålla med om. Men nu har ju julen passerat för i år, och med det så får det mer än gärna bli barmark. Härligt med snö kring jul och nyår, men efter det så har jag inte mycket över för snö.

jo julen är borta men inte vintern:)
Gillar snö, vet inte riktigt varför. Har alltid varit så sen barnsben, kanske för att jag var vid "sommarstugan" i Dalarna var där varje sommar och nästan varje vinter när man var liten^^

Jo mer snö åt folket och ca 6-7 minusgrader så är jag nöjd!

Permalänk
Medlem

Detta kunde ju komma runt jul å nyår.....inte nu!
Suger detta nu :s

Dags och börja rulla mot kungsbacka, ut i snön och jobba......helvete

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick reda på att en tjejpolares kompis har cancer (av nån form, ej frågat) inte kul i samma veva som min farsa gått bort..

Värst vad mycket skit som ska hända runt dig just nu :/

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anton.hj:

Värst vad mycket skit som ska hända runt dig just nu :/

Jo vettefan vad det är. Visserligen bor inte min tjejpolare eller hennes polare i närheten av mig så men kom igen..

Permalänk
Medlem

Hmm Skottade en parkeringsplats till mig gick o lämnade snöskyffeln när jag kommer tillbak har någon grannes idiotgäst snott parkeringen:S Men det är la bekvämt att inte skotta själv.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av Sanazin:

Hmm det här är riktigt svårt och energikrävande måste jag erkänna =/
Har börjat dejta igen, tog ett litet paus under ett par månader då jag kände att det gick över studierna och jobbet, kanske är delvis mitt fel då jag är väldigt engagerad i det när jag väl sätter igång, men nu är jag tillbaks där. Träffat en riktigt intressant och trevlig tjej och har som vanligt inte en susning om hur det står mellan oss, hur hon ställer sig angående mig och hur jag ställer mig angående henne. Det är en enda röra och inte en bra tidpunkter för nu kickar kurserna igång, egentligen finns tiden, energin finns det gott om, men det är ovetandet, den jädrans, sablans, ovetandet, som går mig på nerverna, som får mig att ligga sömnlös utan att kunna tänka på något annat, inte nog med det måste man upp om cirka fyra timmar och skriva en tentamen, men här sitter man och funderar vad som kommer att hända.
Ibland vore det skönt att få veta hur det ligger till direkt, men så funkar det ju inte precis med dejtandet, så man får tåla det hela, det är spännande och nervöst på en och samma gång, det är något man inte vill tänka på och kan inget annat än att tänka på, på en och samma gång. Frågan är vad som händer härnäst, är det upp till mig att föreslå att träffas eller ska jag vänta på henne.
Om det är upp till mig att föreslå, hur länge ska jag vänta, ska jag höra av mig under tiden, ska jag låta henne visa intresset, ska jag vara nonchalant (nej..) eller inte.
Svårt detta, så himla svårt, åt ena sidan tänker man att hon definitivt föreslår att man träffar än en gång om intresset finns, å andra sidan kanske hon väntar på att man själv visar intresse.
Nog om detta, kanske ärlighet räcker längst, men då är frågan, var går gränsen mellan att rusa fram än att vara ärlig och rakt på sak? Man har gjort misstag förr, och man har lyckats göra saker och ting rätt förr med, så detta är fortfarande en gåta och för mig kommer det alltid att vara en gåta.
Nåja, tror det blir att visa intresse, att höra av sig, att fråga hur hon mår, om det finns något intresse så uppskattas det, hoppas man, eller inte, vem vet. Tack och bock.

Det där ett rent ut sagt ett djävla träsk !
Och ja, ärligthet räcker längst i det här fallet.
Enda vettiga ord jag har .. Tala från ditt hjärta min vän.

Visa signatur

These pretzels are making me THIRSTY

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Fick reda på att en tjejpolares kompis har cancer (av nån form, ej frågat) inte kul i samma veva som min farsa gått bort..

Sjukt jobbigt, vilken satans härva.
Hang in there m8..

Visa signatur

These pretzels are making me THIRSTY