Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anthons
Det är snyggt men inte trovärdigt. Ge oss riktiga bilder utan 10 timmars photoshop i grunden.

Gör som alla andra på swec istället, lägg upp amatör bilder - annars förstår vi dig inte

Verkar som att någon här är lite avis..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anthons
Det är snyggt men inte trovärdigt. Ge oss riktiga bilder utan 10 timmars photoshop i grunden.

Gör som alla andra på swec istället, lägg upp amatör bilder - annars förstår vi dig inte

Har snackr ví avis faktor på hög nivå...

Han har ju haft en svart bakgrund, såg en eller 2bilder som kanske kan ha vart i PS men det är för att få svart bakrund bara, annars så ser man ju klart och tydligt att han har hängt upp svart bakgrund + att han har en ganska så bra kamera och VET hur man fotar vilket du inte verkar veta!

MVH

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk

riktigt fint

Visa signatur

E6600 @ 3,00GHz| Gigabyte GA P35 DS3 | GTX 260 | 4 GB Corsair XMS 2 DHX PC2-6400 | Hitachi 500gb | Corsair HX 620w |

Permalänk
Medlem

Porr 10p för en av Swec's snyggaste datorer.

Permalänk

Fint men lie väl mycket små kablar för min del hade nog gått göra några störra kabelsammlingar istället.

Men vem är det som bygger

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv

Snyggt som satan 10 av 10 micrade skumtomtar med strössel på (Y)

Permalänk
Medlem

Jag gav den 8 men byggloggen 10... Vrf? för att jag tyckte dom photoshopade bilderna i byggloggen var snyggare än det här...
Även om det är Jäkligt snyggt så förväntade jag mig lite mer helt enkelt....

Sen så tycker jag det är lite dålig kvalite på dessa bilder, men det kanske bara är jag.

Permalänk
Medlem

Bilderna kan knappast bli bättre än det där, men du kanske inte gjort något galleri.

Permalänk
Medlem

Så jäkla snyggt gjort. 10p

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk
Medlem

Vill bara ha det

Visa signatur

.- Asus P5Q-E - Intel C2D E8400 @ 3.0GHz - PowerColor Radeon HD4870x2 - Corsair 750W - Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb CL5 - Antec Threehundred -.

Permalänk

Självklar 10 även om jag gillade loggen bättre. Är det bästa hemmabygget på swec!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

ASSÅ DETHÄR KAN INTE VARA SANT!

fyyyfasen vad snyggt!! aså klockren 10a!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Jag gav den 8 men byggloggen 10... Vrf? för att jag tyckte dom photoshopade bilderna i byggloggen var snyggare än det här...
Även om det är Jäkligt snyggt så förväntade jag mig lite mer helt enkelt....

Sen så tycker jag det är lite dålig kvalite på dessa bilder, men det kanske bara är jag.

Ja, det är nog bara du....

Galet bra bygge med en odentligt byggblog. Inte mycket mer man kan begära! Sjukt snyggt bygge helt enkelt. Släng in en SSD bara, så blir den finfin!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av otello
asså, vad är det för jäkla as som inte ger sånna här gallerier 10P ??
en enkel fråga.

Snyggt som satan 10 av 10 micrade skumtomtar med strössel på (Y)

Det beror väl på hur man bedömmer det?

Jag tycker att han varit väldigt duktig med att förverkliga sin idé och bygger verkar väldigt gediget... men samtidigt faller designen mig inte alls i smaken.

I mina ögon förjänar bygget en hög poäng, men för att få en tia måste även grundtanken (designen) vara grym!

Permalänk
Medlem

WOW! 10P =D

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Medlem

Tackar tackar! Det är roligt att ni gillar bygget

Självklart är smaken som baken. En design kan inte satisfiera alla. Jag respekterar de personer som inte gillar bygget fullt ut. Däremot kan man ju alltid hoppas att folk röstar ut efter vad ett bygge förtjänar vad gäller arbetsgång, framförande, slutprodukt osv.

Det verkar dock som att majoriteten gillar bygget, och det är glädjande!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man blir stolt över att ha gått i din klass i 3 år Jimmy

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miFFhoe
Man blir stolt över att ha gått i din klass i 3 år Jimmy

Same to you man NV3A love!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Jag gav den 8 men byggloggen 10... Vrf? för att jag tyckte dom photoshopade bilderna i byggloggen var snyggare än det här...
Även om det är Jäkligt snyggt så förväntade jag mig lite mer helt enkelt....

Sen så tycker jag det är lite dålig kvalite på dessa bilder, men det kanske bara är jag.

håller med, gav 9, tycker faktiskt mce 2.0 är snyggare, vilket jag inte tyckte om byggloggen

sedan kan man också resonera om det är en 9.6 poängare, eller om något av dom senare gallerierna överhuvudtaget är värda dom poäng dom fått.

men oavsett vad, så är det ett av dom 100 snyggaste byggena of all time liksom, har iofs inte sett alla, men en hel del har det blivit.

Permalänk
Medlem

Snyggt som fan, förutom att fläktarna syns då.. Jag tycker att det är fult så fort fläktarna syns. Ok om dom ligger på sidan där bak lr baksidan men dom ska fanken i mig inte synas på fronten!

Ger det 7 poäng.

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

Riktigt, riktigt snyggt. Jag kan utan att skämmas säga att jag nästan blev tårögd när jag kolla igenom byggloggen och galleriet.

Men vad sa vi, 500:- och du står för frakten. Jag PM:r och kollar av adressen osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Tackar tackar! Det är roligt att ni gillar bygget

Självklart är smaken som baken. En design kan inte satisfiera alla. Jag respekterar de personer som inte gillar bygget fullt ut. Däremot kan man ju alltid hoppas att folk röstar ut efter vad ett bygge förtjänar vad gäller arbetsgång, framförande, slutprodukt osv.

Det verkar dock som att majoriteten gillar bygget, och det är glädjande!

Satisfiera? Inte för att vara knusslig men är det verkligen ett ord? Tror du tänker på "tillfredsställa" va? *hehehe*
Tycker det är jäkligt många betygsättare men få kommentarer.
Föressten, det står säkert någonstans men hur lång tid tog hela bygget från dag ett?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

det var inte snyggt.....

det var jävligt snyggt

Visa signatur

Asus: Bara vi har äkta USB 3.0 och SATA 6,0 Gbps
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/w47khy.png[/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anemic
Satisfiera? Inte för att vara knusslig men är det verkligen ett ord? Tror du tänker på "tillfredsställa" va? *hehehe*
Tycker det är jäkligt många betygsättare men få kommentarer.
Föressten, det står säkert någonstans men hur lång tid tog hela bygget från dag ett?

Menar du i arbetstimmar eller hur lång tid det tog i "allmänhet"?
Arbetstimmar har jag ingen koll på.

Byggloggen skapades: 2008-10-31
Galleriet skapades: 2009-09-19

Så nästan ett år då antar jag

Satisfiera är ett riktigt ord. Däremot när du säger det så använder man det nog mest inom matematiken. Tillfredsställa är ett mer korrekt ord i det sammanhanget. Inte för att det spelar någon roll.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Superläckert!!

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

Lätt topp 3 på sweclockers, grymt snyggt.

Permalänk

Bra jobbat Ursnyggt.

Permalänk
Medlem

lite väl överdrivet?

Permalänk
Medlem

Mycket, mycket snyggt. Gillar särskilt hur konsekvent du hållit färgerna. Snygg svart pulverlack, svarta sleevningar, svarta vattenblock. Visste inte ens att det fanns svart färg att få till vattenkylning?
Det enda som sticker ut lite (IMHO) är silverskruvarna till fläktarna på sidan och LCD skärmen, en svart/vit skärm hade nog smält in lite bättre.
Petitesser i sammanhanget dock, 10p, lätt.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Du har mer fläktar i din dator än jag har i min luft-kylda men din e säkert kallare.. snyggt! 10p