Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

ladda ner karta

hej kan någon steg för steg hjälpa mig att få en torrent att funka? Har laddat ner magellan europa karta Men viloka program ska användas mer ??Tacksam för hjälp

Permalänk
Medlem

Sweclockers regel mot piratkopiering:
"§7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen är svårtolkad och föränderlig. Moderatorerna är inte jurister som kan bedöma varje enskilt fall och avgöra om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna."

tror att det du söker bryter mot denna regel. ( kanske är ok att sprida programmet/filen ? sry isåfall.)

Permalänk
Medlem

Magellans kartor är så vitt jag vet upphovsrättskyddade och finns inte uppe på torrent lagligt. Så du bryter förmodligen mot §7. Tyvärr. Hittade ingenstans du kunde köpa dem heller...

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av q0rra:

Magellans kartor är så vitt jag vet upphovsrättskyddade och finns inte uppe på torrent lagligt. Så du bryter förmodligen mot §7. Tyvärr. Hittade ingenstans du kunde köpa dem heller...

Finns det ingenstans att få tag i/företaget kan inte längre tjäna pengar på't, så borde torrent vara giltigt!
EU är väl gammalt?

Men men.
EHHHHHHHH snackar han GPS?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

lite småfel forumsdel också

köp dig en ordentlig navigator, kostar inte många pengar numera

Permalänk
Hedersmedlem

lite §7
*tråd låst*

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace