Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

MW2 - Stimulus/Resurgence map pack.

Permalänk

MW2 - Stimulus/Resurgence map pack.

Vad är det för skillnad?

Visa signatur

MW2

Permalänk

Olika maps!

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Fler maps fler gamemods står i texten.
Call of Duty: Modern Warfare 2® Stimulus Package on Steam

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk

Tack för svaren!

@nfskillen men resurgence pack kommer innehålla allt som stimulus innehöll + mer, am I right? /retarded

Visa signatur

MW2

Permalänk
Medlem

Nej, resurgence pack innehåller fem nya kartor, vill du ha kartorna som finns i stimulus pack får du köpa det också.

Permalänk
Medlem

Dock verka inte resurgence pack´n inte funka så bra än iaf... får bara massa error när mappen laddas i multi..

Visa signatur

"ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI" "Intel Core i9 13900K 3.0 GHz 68MB" "Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 FURY Be" "ASUS ROG Strix LC II 360 A-RGB" "ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming OC" "ASUS ROG Strix 1000W" "ASUS TUF Gaming GT501 Svart"
"Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 1TB + 2x2TB" "Windows 11"

Permalänk
Medlem

Jag lånar denna tråd då det handlar om samma ämnde.

Någon mer som köpt de nya kartorna till Modern Warfare 2 och som också har problem?

När jag ska välja från alla olika spellägen så väljer jag "Resurgence" för jag vill testa de nya kartorna. Den börja ladda men istället för att se en bild på kartan man ska spela så kommer det fram en rutig bild, plus att man hör ett ljud och så hänger sig skiten. Får upp någon error grej och får ta fram aktivitetshanteraren och stänga spelet. Jag har ännu inte heller fått någon av de nya katorna när jag spelat lite random. Verka som dom har problem med det.
Någon som är uppdaterad och vet vad som pågår?

Permalänk
Medlem

Error: Could not find zone mp_vacant.ff
Någon mer som får det felmeddelandet?
Försöker hitta filen på nätet och ladda ner men hittar ej. Skulle vara jätte tacksam om någon skulle orka göra en torrent på de 2st mp_vacant.ff filerna som ligger i \Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\zone\dlc
Tack på förhand !

Permalänk
Medlem

Hade samma problem, bara att verifiera MW2 så kommer det att funka sen.

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mapex:

Hade samma problem, bara att verifiera MW2 så kommer det att funka sen.

okej, tack

Permalänk
Inaktiv

Fungerade fint för mig första gången, dock så förstår jag inte hur de tänker. Man kan välja mellan Resurgence och Resurgence Hardcore, dock inte vilka mods man vill spela som tex S.D . Tycker detta är otroligt dåligt gjort av dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon93568:

Fungerade fint för mig första gången, dock så förstår jag inte hur de tänker. Man kan välja mellan Resurgence och Resurgence Hardcore, dock inte vilka mods man vill spela som tex S.D . Tycker detta är otroligt dåligt gjort av dem.

Så var det med stimulus pack också. Kartorna kommer troligtvis finnas i den vanliga rotationen efter ett tag när flertalet har köpt på sig DLC-paketet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mapex:

Hade samma problem, bara att verifiera MW2 så kommer det att funka sen.

förlåt att jag inte är riktigt med men jag har samma problem o jag förstår inte ritkigt vad du menar med att verifiera MW2??!!! VAr gör jag detta?
TAcksam för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av basun:

förlåt att jag inte är riktigt med men jag har samma problem o jag förstår inte ritkigt vad du menar med att verifiera MW2??!!! VAr gör jag detta?
TAcksam för svar

Högerklicka på spelet i steam, properties och sedan under nån flik "Verify Integrity of Game Cache" eller nåt sådant.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Funkar fortfarande inte

Har exakt samma problem, men jag har testat att både verifiera och installera om skiten.. Ingenting. Får inget svar från support heller. Någon som vet nåt nytt?

Permalänk

Hardcore Resurgence?!?!?!?!?!?!?

Va fan har dom taget bort "Hardcore Resurgence" för?

När jag ska lira det jag brukar köra så är den fan borta.
Det var ju asnice å slippa byta server och skit.
Igår fanns det, sen några matcher senare så va hela jävla skiten borta.
Har bleve ersatt med nån annan jävla skit ist.
Ta bort "Tredje Person" istället va fan!

Va ju liksom "Hardcore Search and Destroy", "Hardcore HQ" och "Hardcore TDM"

Va fan har dom tage bort det för???

Är det nån som har en aning om vad fan det handlar om?