Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Permalänk
Hedersmedlem

Jo, djurlivet där är ju väldigt coolt. I vattnet som rinner igenom stan där hon bor så finns det delfiner t ex

Permalänk

Mitt precis nyanlända MSI 8800gts 640mb gör 700mhz core vilket är riktigt bra, skalar det bara med kyla och mer spänning kommer det bli riktigt skoj.
Känner mig så munter att jag faktiskt tänker gå och lägga mig i rimlig tid.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Mitt precis nyanlända MSI 8800gts 640mb gör 700mhz core vilket är riktigt bra, skalar det bara med kyla och mer spänning kommer det bli riktigt skoj.
Känner mig så munter att jag faktiskt tänker gå och lägga mig i rimlig tid.

Inte kan du gå och lägga dig nu!:) Klocka hela natten!
Det ska jag göra :D:P

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Hedersmedlem

Själv har man sovmorgon imorgon så man får vara uppe ett tag iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Själv har man sovmorgon imorgon så man får vara uppe ett tag iaf

Stackare Jag har sovmorgon hela veckan :P^^

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd

MacEnkronan joins the favorittråd!:D:D:D

Skrivet av Coldfire2143:

Nu är favorittråden öppen igen!
Vad ska vi diskutera idag?

Sex?:P Filosofi?:D Jag föredrar filosofi.:D

Japp.:P

Skrivet av Coldfire2143:

Inte kan du gå och lägga dig nu!:) Klocka hela natten!
Det ska jag göra :D:P

Klock klock!:D

Skrivet av Shimonu:

Själv har man sovmorgon imorgon så man får vara uppe ett tag iaf

Bra samma här då jag har ledig vecka!:D^^

Skrivet av Coldfire2143:

Stackare Jag har sovmorgon hela veckan :P^^

Härligt.:D Jag med!:D

What's up lads?:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Välkommen Kronan.

Jag ska nog ta mig ett glas yoghurt, minst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

MacEnkronan joins the favorittråd!:D:D:D
Sex?:P Filosofi?:D Jag föredrar filosofi.:D
What's up lads?:D

Okej, Är då religiös av dig?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk

Jag orkar inte.
God natt.

Fan

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ljungan11:

Jag chillar och glor på ett "stenkorkat" program.xD Borde ni se.^^ Stenkorkad grannfejd i Hannabad får stenkul slut - på TV 3 play. Brukar kolla på det där när man sitter uppe i natten...:P

Skrivet av Shimonu:

Välkommen Kronan.

Tack Shimonu.:) Kul och se dig här!:D

Jag ska nog ta mig ett glas yoghurt, minst.

Jag har ätit macka med skinka på och sitter med min thekopp - nyttigare än kaffe för magen. Äter inget socker till the't heller så här är det bara nyttigheter.:D

Skrivet av Coldfire2143:

Okej, Är då religiös av dig?

Nej inte religiös, jag tror mer på Sartre's filosofi om att man är sin egen lyckas smed.:D Är du religiös?:P Tror du på mig?:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Hedersmedlem

Det blev rostat bröd, yoghurt och nyponsoppa.

Du har helt rätt Kronan, man skapar sin egen lycka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Nej inte religiös, jag tror mer på Sartre's filosofi om att man är sin egen lyckas smed.:D Är du religiös?:P Tror du på mig?:D

Nja, religiös är jag nog inte Jag tror alltid på dig, sanningskronan! ;):P

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shimonu:

Det blev rostat bröd, yoghurt och nyponsoppa.

Du har helt rätt Kronan, man skapar sin egen lycka.

Jo jag tror det med för och vara helt ärlig, ang. lyckan!:)
Vad skapar ni (som känner för att svara) er för Lycka?^^ Vad är lycka för er?:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Hedersmedlem

Oftast, helt ärligt är min lycka andras lycka om du förstår vad jag menar. Jag lever på att göra andra glada för det mesta.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coldfire2143:

Nja, religiös är jag nog inte Jag tror alltid på dig, sanningskronan! ;):P

Jag finns ju så du borde tro på mig (läs: se mig som Gud;)) då jag är livs levande!:DxD

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Jag finns ju så du borde tro på mig (läs: se mig som Gud;)) då jag är livs levande!:DxD

Det där med att man är sin egens lyckas smed håller jag delvis med om, man kan nog påverka sin egen lycka ganska rejält, oftast iallafall. Men det är mycket lättare att påverka andras lycka, både negativt och positivt, och om någon försöker göra det jävligt för dig så kan det vara väldigt svårt att göra sig själv gald igen. Då behöver man oftast hjälp av en nära vän

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coldfire2143:

Det där med att man är sin egens lyckas smed håller jag delvis med om, man kan nog påverka sin egen lycka ganska rejält, oftast iallafall. Men det är mycket lättare att påverka andras lycka, både negativt och positivt, och om någon försöker göra det jävligt för dig så kan det vara väldigt svårt att göra sig själv gald igen. Då behöver man oftast hjälp av en nära vän

Så sant som det är sagt min vän!:)^^ Väldigt kloka ord!:D (Det är nog skönt att du inte ser mig som Gud, du får själv utbilda dig till läkare, glöm min hjälp.;):D

Jag rekommenderar att du/ni kastar ett öga på Grannfejden. Helt sinnessjukt: en gubbj*vel skickade en faktura på vad en sten var "värd" enl. honom: 141.900 kr.:O

Gubben sa i programmet: "Stenen ska fram, jag lägger mitt liv på detta till vilket pris som helst".
Robert Aschberg: "Utan blodspillan va"?
Gubben: "Jag hoppas vi slipper det"...

Fan assså att det finns sådana gubbtjuvar.:O:S Att fruarna orkar vara gifta med dessa är ju helt otroligt...:S

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Jag rekommenderar att du/ni kastar ett öga på Grannfejden. Helt sinnessjukt: en gubbj*vel skickade en faktura på vad en sten var "värd" enl. honom: 141.900 kr.:O

Gubben sa i programmet: "Stenen ska fram, jag lägger mitt liv på detta till vilket pris som helst".
Robert Aschberg: "Utan blodspillan va"?
Gubben: "Jag hoppas vi slipper det"...

Fan assså att det finns sådana gubbtjuvar.:O:S Att fruarna orkar vara gifta med dessa är ju helt otroligt...:S

Vad menar han med att stenen ska fram?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coldfire2143:

Vad menar han med att stenen ska fram?

Jo så här:):

Hugo flyttade in till en liten by. Hugo rensade upp en strandkant och då försvann en sten.
Hasse blev ledsen och upprörd över att Hugo hade rensat stranden från sly, träd och sten. Av misstag råkade Hugo - för att göra stranden fin - gräva bort en jävla massa skräp bl.a. sten.
Hasse blev förbannad och hävdade att en Stenålders-sten var dyrbar och nu hade försvunnit. Trots att Grannfejden anlitade en geolog/eller vad fan det var...:P Arkeolog kanske det var, som sa stenen inte kom från stenåldern och därmed inte var värdefull.:)
TROTS detta så menar gubbj*veln Hasse att stenen "måste fram".:P

Fan jag ligger dubbelvikt här av skratt!:D:D:D:D

edit: Robban (grannfejden) bekostar en "begravning" för en sten som inte kom tillrätta.:D (För att gubbf*n ska få ett "Värdigt Avslut" på att stenen försvann...:P

Fy fan alltså fattar inte att det finns sånna gubbar: att kunna vara så envis för ingenting.:D:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Jo så här:):

Hugo flyttade in till en liten by. Hugo rensade upp en strandkant och då försvann en sten.
Hasse blev ledsen och upprörd över att Hugo hade rensat stranden från sly, träd och sten. Av misstag råkade Hugo - för att göra stranden fin - gräva bort en jävla massa skräp bl.a. sten.
Hasse blev förbannad och hävdade att en Stenålders-sten var dyrbar och nu hade försvunnit. Trots att Grannfejden anlitade en geolog/eller vad fan det var...:P Arkeolog kanske det var, som sa stenen inte kom från stenåldern och därmed inte var värdefull.:)
TROTS detta så menar gubbj*veln Hasse att stenen "måste fram".:P

Fan jag ligger dubbelvikt här av skratt!:D:D:D:D

Hahaha! Men du förstår, stenen måste fram, den har ett emotionellt värde. Det är ju hans enda vän :P^^

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coldfire2143:

Hahaha! Men du förstår, stenen måste fram, den har ett emotionellt värde. Det är ju hans enda vän :P^^

Din kommentar är Klockren!:D:D "Hans enda vän"...:D jag har "magknip för jag skrattar så jag gråter:D:D:D:D Hopps gubben får Njursten då.;):D Hans enda vän liksom.:D

edit: Att sådana här snubbar får gå fria eller i vart fall att de har rättshandlingsförmåga, dvs. att han är myndigförklarad och inte Omyndigförklarad...:O En del borde bo på institution med god man(=en snubbe som tar hand om folks ekonomi som inte klarar av detta själva) och en vårdare. Fattar inte att de tillåts gå lösa, men det klart...envishet är inget olagligt, men endå...

Jag menar det är "många" (några gånger iaf:P) gånger som jag har fått ge mig i diskussioner både emotionella och praktiska där man t.o.m. har förlorat pengar i uppgörelser (om köp och sälj) men vafan man får ju gå vidare liksom...:P Även de gånger man "förlorar" i livet menar jag.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Religion bör bannas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Religion bör bannas!

Och varför tycker du det?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shimonu:

Oftast, helt ärligt är min lycka andras lycka om du förstår vad jag menar. Jag lever på att göra andra glada för det mesta.

Jo så känner jag med.:) Jag vet inte om jag gör folk gladare men förhoppningsvis.:)^^ Men jag blir glad när folk är, blir och får uppleva glada saker!:D Du vet, allt ifrån stora till små saker.:)

Typ om en mamma har varit alkoholist så är det kul att höra att dottern inte blev det utan att hon tog en helt annan väg.:) Sådant gör mig glad.:D^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coldfire2143:

Och varför tycker du det?

Det medför mindre gott än ont i det stora hela, framförallt så slösar man tid på något som inte är självklart dvs gud och tid kan man inte få för mycket av utan för lite som människa.
Sen finns det sekter, peddo präster osv = no good.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Det medför mindre gott än ont i det stora hela, framförallt så slösar man tid på något som inte är självklart dvs gud och tid kan man inte få för mycket av utan för lite som människa.
Sen finns det sekter, vi har även Islam, peddo präster osv = no good.

Feel good = göra saker som man mår bra av, resa, äta god mat, umgås med vänner, religion är ju bara hämmande liksom.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Det medför mindre gott än ont i det stora hela, framförallt så slösar man tid på något som inte är självklart dvs gud och tid kan man inte få för mycket av utan för lite som människa.
Sen finns det sekter, peddo präster osv = no good.

Dock är det inte självklart att gud är slöseri med tid för dom, för vi är väl nästan helt övertygade att gud inte finns och därför tycker vi att det är slöseri med tid medans dom förmodligen är lika övertygade att gud finns och därför tycker inte dom att det är slöseri med tid

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Feel good = göra saker som man mår bra av, resa, äta god mat, umgås med vänner, religion är ju bara hämmande liksom.:P

Sånt som man även kan göra utan att tro på en gud med andra ord

Skrivet av Coldfire2143:

Dock är det inte självklart att gud är slöseri med tid för dom, för vi är väl nästan helt övertygade att gud inte finns och därför tycker vi att det är slöseri med tid medans dom förmodligen är lika övertygade att gud finns och därför tycker inte dom att det är slöseri med tid

Jag är övertygad om att gud inte finns, han har inte och kommer inte visa sig på något sätt utan folk är hjärntvättade av förhistoriska böcker istället för att leva i nuet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Sånt som man även kan göra utan att tro på en gud med andra ord

Precis!:D:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!