Permalänk
Medlem

Hjälp med sladdar...

Jag har Logitech X-540. När jag bestämde mig för att sätta de bakre högtalarna på väggen upptäckte jag ett litet problem...sladdarna är för korta.
Så min fråga är finns det någon slags förlängningssladd jag kan köpa för att förlänga sladdarna till mina bakre högtalare?

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem

Är det kablar utan kontakter så kan du förlänga med nästan vilken kabel som helst, men tänk på att koppla + & - rätt!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajsp:

Är det kablar utan kontakter så kan du förlänga med nästan vilken kabel som helst, men tänk på att koppla + & - rätt!

Problemet är att jag inte vet vad det är för kabel.
Den går från högtalaren till subwoofern...

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem

Bild? Är den rund och liten så kan det va en RCA eller 3,5mm stereo/mono-plugg.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajsp:

Bild? Är den rund och liten så kan det va en RCA eller 3,5mm stereo/mono-plugg.

...bilden är ju lite stor men, it gets the job done.
Olika färger beroende på om det är bakre högre högtalare, vänster främre osv. alltså inte bara vita kablar.

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem

det är en RCA finns i närmaste ljud affär, claes olson, kell o c/o osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av psoon:

det är en RCA finns i närmaste ljud affär, claes olson, kell o c/o osv

Vad bra, då ska jag väl, när jag väl har tid köpa/beställa 5st RCA kablar hona till hane.
Skulle guldplätering spela någon stor roll?

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gysztaf:

Vad bra, då ska jag väl, när jag väl har tid köpa/beställa 5st RCA kablar hona till hane.
Skulle guldplätering spela någon stor roll?

nej eftersom den du håller i är inte guldplätad så det blir ingen vits med det. Det är bara en lyx grej med guld på billiga datorhögtalare

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Medlem
Skrivet av sinned89:

nej eftersom den du håller i är inte guldplätad så det blir ingen vits med det. Det är bara en lyx grej med guld på billiga datorhögtalare

Så det är något sånt här jag letar efter?
Förlängningskabel 1xRCA ha - 1xRCA ho 1,8m - Inet.se

Visa signatur

CPU: 4670K @ 3.4GHZ - GPU: GIGABYTE GTX 770 - Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R - Moderkort: ASUS Z87-A - Nätagg: BE QUIET! PURE POWER L8 630W