resident evil 2 (PS) HJÄLP!

Permalänk
Hedersmedlem

resident evil 2 (PS) HJÄLP!

sitter här och undrar hur jag ska hitta sladden till elskåpet där ledningen är av!? känns som jag varit överallt och gjort allt:) Mvh flickvännen

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Tror den ligger i förhörsrummet.

Men är det inte så att man måste ta den första gången man spelar igenom...sen lägga den i kistan, så är den där andra gången.

Inte säker, ett tag sen man lirade det.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Hedersmedlem

har tagit den i förhörsrummet sen använt den, finns dock ett skåp till men ingen sladd. sladden jag hittade kunde bara användas en gång.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Så är det. Du får välja vilket skåp du vill sätta den i. Jag behövde då inte två sladdar.

Du har ju pistol och Pumphagel Inte behöver du fälla ner "shutters" för att stoppa zombierna??

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk
Hedersmedlem

men hur kommer jag vidare nu då?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte man måste ha sladden, det blir bara lite mer zombies om du inte anväder den.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100