Office 2010 fråga mail klient?

Permalänk

Office 2010 fråga mail klient?

Har inte använt office produkter på lätt 10 år, fick i uppdrag av föräldrarna att inhandla detta office paketet till dom Microsoft Office Home and Student 2010 Sve (PKC) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Kontorsprogram

Men det står inget om nånting för email!?? typ outlook? eller finns det redan inbyggt i w7? (premium x64)

tack för svar!

Permalänk
Medlem

Outlook ingår inte i home&student. Vet inte varför riktigt, men det är väl ett sätt att spara pengar på.

Du kan ju alltid dra ned Microsoft Live Essenstials, där ingår Windows Live Mail, funkar bra om man inte använder sig av de mer avancerade saker i outlook. Men som mailklient är den helt okay

Permalänk

ok, märkligt! e ju ett rätt bra hopp i priserna på office paketena om man ska ha outlook! ca: 800:- för paketet där det ingår, lite väl saftigt för en epost klient!

Ska kolla på wlm o se om dom vill ha de!

Va beredd o köpa office paketet för dryga tusingen till dom! men kommer även besöka tpb.. (microsoft fails yet again)

Permalänk
Medlem

Jag använder mig själv av Office 2010 hemma. Mest för att jag sitter på en egen domän och kör exchange.
Men jag kan inte se nyttan i att en vanlig användare ska ha outlook.
Det må vara det bästa verktyget på en arbetsplats, men att BARA använda till att läsa mail, det kan jag inte säga är värt de pengarna.