Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Spel sökes

Tjena Sweclockers!
Är så att jag kände mig sugen på att spela någon/något typ av flygplans spel, så jag undrar om ni här har något tips!
Det jag söker är då, spelet ska äga rum i luften Minst 90% av speltiden ska vara bland målnen!
Det ska vara lite action, helst kanske under något krig, WW2/1?, Korea, vietnamn, terrorist, Soviet, eller nutid. och spelet ska helst vara lite nytt, söker inte spel från 70-talet!
Så posta gärna!

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem

Det enda jag kan komma på är väl i så fall tom clancy's hawx, dock så ere ju baserat på nutid

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem

Glömde skriva det, nutid går också bra

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem

Wings of prey rekomenderas.
Riktigt härlig känsla i det o bra variation av flygplan när man låst upp allt.
Är WWII.

Permalänk
Medlem

IL-2 Sturmovik är ett av de bästa flygspel jag har spelat. Rysligt realistiskt!

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Tacl för tipsen, köpte nyss IL-2 och jag förstår inte riktigt det spelet.. Att lyfta är ju en hel vetenskap! Planet Drar ju år höger/vänster sjuk mycket, lyckades lyfta med ett litet plan som har en motor genom att ha rodret FULL åt vänster. Men jag kan verkligen inte lyfta med ett två motorigt plan... Hur gör man? direkt när man kommer upp i 110 power så hjälper det inte att man håller rodret åt motsatta sväng håll samt håller ner bromsarna, planet bara snurrar och snurrar.... Tips?

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB