Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Macbook Pro 15 (2011)

Jag ska köpa en MBP 15 och har tittat på instegsmodellen på 2.0GHz med hi-res skärm som tillval.
Men är lite intresserad att veta ifall grafikkortet räcker till med sina 256MB för mestandels grafiskt arbete i CS5.
Att köpa den andra varianten blir drygt 4500kr mer! Kommer jag ångra mig att jag inte sparade ihop till den dyrare varianten eller kommer jag vara nöjd med instegsmodellen också?

Hade varit kul om den klarade av att driva starcrat 2 och dawn of war 2 med hyfsade inställningar.

Då jag är student ligger 4500kr inte direkt och skräpar under min maderass, alltså är det lönt att låna till de extra stålarna eller go for it med 2.0GHz :aren?

Permalänk

Kanske Ebay kan vara ett alternativ. Ett ex. är den här, som kostar mellan 16.300-17.000 kr inkl. frakt beroende på valutakurs hos olika banker/växlingskontor. Skulle du vara intresserad, så skaffa ett Paypal konto.

http://cgi.ebay.com/Apple-i7-Macbook-Pro-15-2-3-Quad-8gb-500g...

/AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk
Medlem

Jo de hade varit ett alternativ, problemet är att jag köper datorn på uppdrag av mitt försäkringsbolag. (Lyckades dränka min förra Dell av misstag) så jag tror att de behöver ett kvitto från en butik för att godkänna köpet :S