SweClockers 5.0 lever!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Välkomna! Det är några smärre detaljer kvar att fixa men allt ser ut att snurra som det ska. Rapportera gärna buggar i forumdelen Feedback: http://www.sweclockers.com/forum/feedback

:annoyed:

:cry:

:happy:

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Efter 4 år sweclockers känns det lite konsigt

Permalänk

Jättesnygg sidan blev. Snabbare också.
Gw (Y)

Permalänk
Medlem

Äntligen! Stängde av Block Content också.

Permalänk

Mycket tjusigt – bra jobbat!

Kanske dags för mig att fixa en signatur och lägga in en avatar.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Hm? Är det bara jag som är blind? Eller har zotac tävlingen försvunnit?

Edit:

Found it!

Permalänk
Medlem

Nya sweclockers stödjer 3 skärmar med!

Permalänk
Medlem

Hmm, hur funkar det med citera flera i snabbsvar nu? Kommer ju inte upp något.

Känns lite ovant

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Awesome!

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Inaktiv

Sweet! Blev riktigt fräscht

Permalänk

Underbart snyggt

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Musikälskare

Ända som jag ser direkt är att "news feeden" som rullar på första sidan är i flash nu, var i java innan

Gillade de bättre

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Hurra hurra hurra!!!!

Permalänk
Medlem

JEEEVLAR vilken skillnad detta blev! Som att gå från en gammal rostig Golf etta till en Lexus.

Men jag diggar denna design skarpt. Ljus och glad.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jävligt vackert måste man säga

Ser lite crap iaf, länkar till de olika delarna överlappar bannern längst upp och t.ex i galleriet står det" ägare: blabla" men den är inte längst upp utan längst ner till höger om beskrivningen, ska det vara så ?

Ser fel ut imo

Permalänk

grymt nice!

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Hmm, hur funkar det med citera flera i snabbsvar nu? Kommer ju inte upp något.

Känns lite ovant

precis till vänster om citera finns det en knapp "Citera flera"

Visa signatur

Asus P6T Deluxe| I7-920@4100Mhz 1,31V| Corsair 6Gb Xms3@1731Mhz 7-8-7-20| Antec Truepower NS 750| Intel x25-M G2| 2x WD Green 1TB| 1x WD 320Gb| 2x WD 160Gb| 2x Sapphire 5770 Oc| 2x Dell 2209WA| Lian Li PC-V1100B|

Permalänk
Medlem

Läckert! Ser väldigt fräscht ut som sagt!

Noteringen om att jag inte bör använda ad-block överraskade mig lite grann... hade ingen aning om att det är så annonseringen funkar. Jag har stängt av Ad-block, precis som ni föreslog, som en liten feedback för det fantastiska ni gjort med denna sida! Tro dock inte att jag någonsin kommer att stänga av min Flash-block. Flash-annonser måste vara ett påfund tillverkat av djävulen himself!

Visa signatur

ASUS Strix B550-F | AMD Ryzen 5 5600X | Corsair 32GB 3200MHz RAM | ASUS Dual RTX 4070 | Corsair MP600 2TB | Corsair HX650W PSU | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoXXaN:

precis till vänster om citera finns det en knapp "Citera flera"

Det jag menar är att det citatet inte kommer upp i snabbsvar rutan, som det gjorde innan. Utan man måste efter att klickat i alla citat trycka på "skriv svar"...

Funkar iaf inte med internet explorer 8

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Bra jobbat på att få upp det såpass snabbt igen måste jag säga!
Nu väntas en spännande tid att testa lite

Visa signatur

Computer: 9900K + NH-D15, Aorus Master, 32GB@3200MHz, 2080 Ti Strix OC, 970 EVO+ 500GB, RM850x Plat, Fractal R6 + 1xNF-A14, 3xNF-A12x25, Win10 Pro.
Audio: Lavry DA11, WooAudio WA22, HD800 + Cardas XLR, Blue Compass, Radius & Yeti Pro.
Other: Herman Miller Envelop + Aeron, XB271HU, U2717D, Filco TKL + PBT, G403, QcK Edge, Bungee v2, EdgeRouter Lite, UAP-AC-LITE, DS412+ (4x4TB).

Permalänk
Medlem

nice

FY faan va snyggt riktigt bra jobbat sweclockers

Permalänk

It's alive!

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Geeks
SweClockers

Alla bilder som någonsin postats på SweClockers.com skalas om just nu, vi kommer därför ha hög load i några timmar. Tänk på det om det segar ihop ibland.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd

Jag tycker den andra var snyggare, men man vänjer sig, dock är det MYCKET Sämre o läsa i forumen nu. VITT + SVART. de lite gråa va skönt för ögonen...
edit. de va int riktigt vitt, men ändå

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Riktigt najs!
Btw, vad är det för skillnad mellan "snabbsvar" och "Citera"?

Permalänk
Avstängd

Jag tycker sidan ser bra ut: lite svårt och säga något vid en första anblick.:) Det jag gillar är att det är mer strukturerat vilka trådar man har svarat i och så.:D Förut kom de upp på en rad men nu så är det riktigt snyggt och välorganiserat.:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Det jag menar är att det citatet inte kommer upp i snabb svar rutan, som det gjorde innan. Utan man måste after klickat i alla citat trycka på "skriv svar"...

Funkar iaf inte med internet explorer 8

I see. Det var så du tänkte.

Visa signatur

Asus P6T Deluxe| I7-920@4100Mhz 1,31V| Corsair 6Gb Xms3@1731Mhz 7-8-7-20| Antec Truepower NS 750| Intel x25-M G2| 2x WD Green 1TB| 1x WD 320Gb| 2x WD 160Gb| 2x Sapphire 5770 Oc| 2x Dell 2209WA| Lian Li PC-V1100B|

Permalänk
Medlem

lär ta ett tag innan man blir av med "sjösjukan" men fint är det iaf

måste vara jobbigt för folk som sitter på usla tn-paneler som har problem med att visa olika nyanser av grått då kontrasterna är extremt små nu.

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

SWEEET! awesome ! hipp hipp hurra

Permalänk
Medlem