Spotify invites - OBS: Diskussioner och tips för att komma runt invites är förbjudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjavel:

Om det är nån som har en invite att dela med sig av så tackar jag ödmjukast på förhand, dra ett PM så är jag dig evigt tacksam.

Skrivet av Stoffeh:

Även jag passar på att fråga om någon vänlig själ kan kasta ett PM till mig med en invite.
Det skulle sannerligen inbringa stor lycka.

för ni kan inte tänka er att prova de koderna som tillhandahållits er? ni är till och med så lata att vi måste MAILA er?

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

för ni kan inte tänka er att prova de koderna som tillhandahållits er? ni är till och med så lata att vi måste MAILA er?

Dom koderna som du och Aldric T skrivit är redan tagna.

Min kompis frågar fortfarande efter en så skicka gärna PM, dom som blir skrivna här verkar bli tagna bra fort. :/

Permalänk
Medlem

bMLCfAxeAcJJe54V
cSTwz7XYmAhrc4eT
d2yJ56a6pEhmcDdU
cXNUkfap95bdUHZX
aWn92BmDJS2tZc9z
ba2CJNVChnyLmMZY
btG7B4NxkPwa3k6A
c6WbsgJzXf6PXdX6
db4hWftYWXzLMwR8
etqCn2nD4JDunCG3
aWmVk8yrZKBLmm9r
eN4ZABPrt5b6323A
b66AkuaYT6GFyJJc
b4mVrE5RN54Xd756

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

för ni kan inte tänka er att prova de koderna som tillhandahållits er? ni är till och med så lata att vi måste MAILA er?

Du kan inte tänka innan du svarar? Jodå, jag testade varje kod som du och andra tillhandahöll, alla var redan tagna. Men ledsen för att jag gjorde dig så enormt upprörd, ska tänka på dina känslor innan jag skriver nästa inlägg... om du ändå känner dig illa behandlad får du nog söka tröst i någons värmande famn.

För övrigt så var det en _vänlig_ själ som tog sig den enorma tiden att MAILA mig med en kod, tackar dig återigen för detta!

Permalänk
Medlem

Om någon har en över dra ett pm e ni snälla.

De som postas här e ju borta innan man hinner in, känns som någon gamar åt sig alla invites som läggs här.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Hejsan!
Har en (max två) vänner som gärna tar emot varsin invite. PM funkar bra, otroligt schysst om någon skickar.

Tack på förhand!

/Aron.

EDIT:
Tack kära Captain Beyond!

Permalänk
Medlem

Om det är någon som har en invite över så vore jag enormt tacksam om man kunde få en

Fick en väldigt snabbt tackar så mycket

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Söker fortfarande 1 invite, eller 2 stycken om du har, båda jag och mina två kompisar skulle uppskatta det mycket!

Redigerar när / om jag fått!

Edit: har fått 2 st nu, tackar

Permalänk
Medlem

hej behöv 1invite dirr

tack så länge !

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD

Permalänk
Medlem

Kan nån skicka invite till mej?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Avstängd

Jag tar gärna en invite till min polare:))
Skicka gärna ett PM det vore uppskattat så han också får njuta av denna fina tjänsten:))
MvH jonas..

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......

Permalänk
Medlem

Skulle mer än gärna ta emot en invite tack!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk

dRCWFBUkf3Za5m4u
b9ZTNmw4kKbX75BK
dp2uWutcZN5MEdcu
dfgtDu5kaWbnS8Zq

varsågoda:)

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Tjo!

Har en polare som är i behov av en invite. Så har du en över skicka ett PM.

Gratz!

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjavel:

Du kan inte tänka innan du svarar? Jodå, jag testade varje kod som du och andra tillhandahöll, alla var redan tagna. Men ledsen för att jag gjorde dig så enormt upprörd, ska tänka på dina känslor innan jag skriver nästa inlägg... om du ändå känner dig illa behandlad får du nog söka tröst i någons värmande famn.

För övrigt så var det en _vänlig_ själ som tog sig den enorma tiden att MAILA mig med en kod, tackar dig återigen för detta!

Skriv inte det då... så slipper vi den här typen av inlägg, bibehåller ett informationsvärde och slipper mina påhopp.

Och eftersom jag är en sån godhjärtad själ och hatar er snyltare så ger jag ut ett par till:

cTA7NVWCRCWB2VUa
aXhpHwN7x8a9JkWX
bcbRLZ2nBayCnRsq
fwsrAxpFxYLdMCyW
bE9dnLzB5fVhJ8wA

säg nu till om de har tagit slut

Permalänk
Medlem

TILL!!!

En vän till mig tuggar hål i huvet på mig.

Tar gärna emot en invite, pm föredras

Tack till xion_drifter och Captain Beyond för de andra 2. U r maj heråz!

Permalänk
Medlem

Hej

Önskar två invites tack

Tackar och bockar för invites

utförd
Permalänk
Medlem

Jag skulle behöva en invite om det är någon som har över

Visa signatur
Permalänk
Medlem

X

x

x

x

x

Permalänk

aB7dyPpb6YH8cYW7
aBwYTGJJyp8bXTXR
epXN959ZZHNxEcxR
cURuAURCpbfmufUZ

Slänger ut ett par till!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha en inbjudan så blir jag sååå tacksam!

Permalänk
Medlem

Jag har fått en inbjudan nu så alla vänliga själar där ute behöver inte skicka ett pm om ni har en över. Ge den till bättre behövande.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Hedersmedlem

Har en kvar!

cZB5ZKHmnPctrq5c

EDIT: Nu ser jag att någon har knipit den. Varsego'!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Lever den här tråden fortfarande? Då får jag väl bidra med några:

bGX6JJTF4yyuWLCu [Tagen]
aGU98LBFG4Ct63Eb [Tagen]
bnwVGMfeCc6sNeqG [Tagen]
aG9zCpUYUKV5UfVe [Tagen]
sYmcTmHWzupPKeWq [Tagen]

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Tack Phod!

Permalänk

De som finns i tråden verkar tagna.

Svärfar önskar Spotify så skulle ni vilja hjälpa en gamling är jag tacksam :).

Permalänk
Medlem

Om någin vill PM:a mej en invite vore det snällt!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

en kod i PM skulle uppskattas enormt!

Visa signatur

"You have enemies? Good. That means you´ve stood up for something, sometime in your life." - Winston Churcill

Permalänk
Medlem

Min farbror har försökt att få tag på en invite i månader nu, så snälla, hjälp mig att underlätta för honom. Skulle bli väldigt tacksam till den som skickar ett PM med en invite till mig.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Saknar invite jag med, en eller två via PM om möjligt för någon.