Permalänk
Medlem

Segt att packa upp filer.

Hej, jag undrar om det är normalt att det tar ~6min att packa upp en fil på 6gb. Datorn ser ni i sign.

Permalänk
Medlem

Alltid när det tar lång tid att packa upp filer för mig har det varit rejäl platsbrist på disken. Eller så har jag samtidigt tankat ned med 10MB/s+

Om man packar upp till systemdisk skulle man kunna tänka sig att det kan vara en anledning också kanske.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ja det är normalt.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem
Skrivet av anarkizt:

Alltid när det tar lång tid att packa upp filer för mig har det varit rejäl platsbrist på disken. Eller så har jag samtidigt tankat ned med 10MB/s+

Om man packar upp till systemdisk skulle man kunna tänka sig att det kan vara en anledning också kanske.

okej men jag laddar inte ner någonting och så, det ända programmet som jag har uppe just nu är antiviruset. Ska testa den nya disken när jag får den.

Permalänk
Medlem

låter som en normal tid, tar ju 40 minuter för mig att packa in filer på den storleken

Permalänk
Medlem

Packade precis upp en mkv-fil som var 9GB packad. Det tog 3min 30sek - med Samsung F1 1TB (ett par år gammal). Disken jag packade upp på var samma som arkivet låg på och var ej systemdisk.

Visa signatur