Permalänk
Medlem
Skrivet av Raghor:

Jag är väl medveten om att GTX 465 inte har samma prestanda som ett HD5850. Men jag ser de ändå inte som en nedgradering. Mitt HD5850 har en del påhitt som jag inte vill gå med på. Kortets drivrutiner är inte så stabila på min dator. 10.3 och 104 funkar bra, men jag får en trevlig och stor muspekare med dom. 10.5 löser de, men drivrutinen krashar lite titt som tätt i spel. Jag har gjort två nya Windows Vista installationer utan någon framgång med drivrutinerna. Så jag har aldrig fått testat prestandan på mitt HD5850.

De roliga är att i min flickväns dator så funkar HD5850 felfritt. Så då får hon ta över kortet istället.

Du övervägde inte ens att lägga in Win7 och testa med det? Bara en fundering...

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ett st bakdäck till hojen. Ska bli kul att köra på gotland ring om 1,5 vecka

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KniFF:

Du övervägde inte ens att lägga in Win7 och testa med det? Bara en fundering...

Jag äger inte Windows 7, ännu. Jag är en laglig kille!

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem

Litet lekobjektiv, men fasen vad kul

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Skrivet av Raghor:

Jag är väl medveten om att GTX 465 inte har samma prestanda som ett HD5850. Men jag ser de ändå inte som en nedgradering. Mitt HD5850 har en del påhitt som jag inte vill gå med på. Kortets drivrutiner är inte så stabila på min dator. 10.3 och 104 funkar bra, men jag får en trevlig och stor muspekare med dom. 10.5 löser de, men drivrutinen krashar lite titt som tätt i spel. Jag har gjort två nya Windows Vista installationer utan någon framgång med drivrutinerna. Så jag har aldrig fått testat prestandan på mitt HD5850.

De roliga är att i min flickväns dator så funkar HD5850 felfritt. Så då får hon ta över kortet istället.

Du skulle sålt ditt 5850 så hade du kanske kunnat köpa GTX 480 istället?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av =ultrafox=:

Du skulle sålt ditt 5850 så hade du kanske kunnat köpa GTX 480 istället?

Visst kunde jag. Men kortet funkar klockrent i flickvännens dator, och hon vart inne på att skaffa nytt. Så varför inte tänkte jag. Hon byter ganska sällan delar i sin maskin. Så hennes två HD3850 är nu utbytta.

Edit: Detta skall testas när mitt GTX 465 kommit hem. ASUS GTX 465 to 470 unlocker download from Guru3D.com

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Skrivet av Raghor:

Visst kunde jag. Men kortet funkar klockrent i flickvännens dator, och hon vart inne på att skaffa nytt. Så varför inte tänkte jag. Hon byter ganska sällan delar i sin maskin. Så hennes två HD3850 är nu utbytta.

Edit: Detta skall testas när mitt GTX 465 kommit hem. ASUS GTX 465 to 470 unlocker download from Guru3D.com

Jaha men jag trodde inte att din flickvän va gamer sörru

Permalänk
Avstängd
Skrivet av =ultrafox=:

Jaha men jag trodde inte att din flickvän va gamer sörru

Så är de. Jag tycker de är skitkul att hon gillar spel. Inte så många tjejer som spelare aktivt. Speciellt LAN blir så mycke roligare när tjejen också följer med och lirar.

Visa signatur

Permalänk
Relik 📜

Rent tekniskt ett RMA-ärende, men.. Vad gör man.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Senaste spontanköpet:

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bha*:

hehe du bara kände dig lite vimsig sådär och tänkte att du köper ett hus?

Permalänk
Medlem

30kr istället för 70kr köpte 6st.
Värdecheckar dvs.

Spara upp till 90% på deals:Få exklusiv tillgång till restauranger, spa, massage, sport, biljetter och mycket annat...
lägg gärna till in/.1jSEWu dvs min affelänk om ni vill.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av bha*:

Ser riktigt fint ut! Avis

Får man fråga om pris och vart?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

hehe du bara kände dig lite vimsig sådär och tänkte att du köper ett hus?

Hehe, känns som det iaf

Skrivet av Holic:

Ser riktigt fint ut! Avis

Får man fråga om pris och vart?

Tack

1 mil utanför Södertälje för 2,2.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Inaktiv

Fullbag elise
Otang 4presidnt
Zealous trucks

Totalt 3700 inklusive frakt från usa.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av bha*:

Hehe, känns som det iaf

Tack

1 mil utanför Södertälje för 2,2.

Hehe, impulsköpa ett hus verkar ju rätt häftigt

Grattis. vi blir "grannar" då jag bor i salem..

Permalänk
Medlem

Fick för mig att ta en tur med cykeln, så jag cyklade till NetoOnNets lagershop i Linköping...andra sidan stan för oss som bor i Ryd
Väl där så köpte jag en Philips rakapparat och en WD 1TB. På väg hem så svängde jag förbi Skivlagret och köpte Oblivious(tidigare Oblivion) senaste skiva. Oblivious spelar 70-tals inspirerad stoner-rock: Oblivious *Goons & Masters - Out now* på MySpace Music ? Lyssna gratis på Musik, kolla in bilder och musikvideos

Permalänk

Har fått hem lite skoj grejer senaste veckan.

Ett dimastech benchtable hard till exempel, har kört på lådor innan och det är inte riktigt optimalt. Riggade upp ett MIIIE och en ln2 kylare bara för att det skulle bli lite tydligare hur smidigt det är.

Skulle kanske ha valt ett gult dock, ångrar mig lite nu faktiskt. =/

Sedan har jag fått hem två gpu tuber för ln2, nickelpläterad koppar för att lyxa till det. Även två grymma gös wobblers och två galet snabba 16gb minnen blev det.

Har även köpt två lock öl och två flaskor absolut men det är inte direkt något ingen sett förut.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

TEXT & BILD

Vart fick du tag på Asus OC panel?

Permalänk
Skrivet av zachry:

Vart fick du tag på Asus OC panel?

Samma sett som jag fick tag på brädan, fick den från Kinc på ASUS.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Samma sett som jag fick tag på brädan, fick den från Kinc på ASUS.

No, får kanske ta tag i de hela o köpa pot & LN2 och lite rolig hård(varu)porr och få lite freebees jag me:P

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

SÄven två grymma gös wobblers och två galet snabba 16gb minnen blev det.
http://i212.photobucket.com/albums/cc168/Evil_AnAnAs/IMGP3866...

Har även köpt två lock öl och två flaskor absolut men det är inte direkt något ingen sett förut.

hehe du är en trogen SwecFisher ;D

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Blev mappack 2 till Defense Grid

Defense Grid: Resurgence Map Pack 2 on Steam

Nu bara invänta resten med
0,89€ är inte mycket att gnälla över.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bha*:

Måste vara sjukt befriande med villa

Hursom.. han måste varit full som satte luftvärmepumpen på framsidan av huset

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Yay, Äntligen klar!
Nu återstår bara några dagars finpill för att få känn på allt och justera det mesta så man får in det perfekt.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av belga:

Yay, Äntligen klar!
Nu återstår bara några dagars finpill för att få känn på allt och justera det mesta så man får in det perfekt.
http://pici.se/pictures/large/owQxwAaaS.jpg

Trial eller cruise?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirskulltrail:

Trial eller cruise?

Lite av allt faktiskt. Har försökt lära mig trial ett tag men det går rätt segt (speciellt då mina hojar blir stulna hela tiden så jag måste få känn på nya hela tiden). Har inte riktigt balansen för det än. Men nu när sommarn är här tänkte jag försöka hitta några bra backar och lite stigar m.m. och köra lite i också. Så typ Trial/Freeride beroende på humör.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Denna kom vi hem med från skåne

Och titta vad som väntar på posten

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Cute little dog