Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

HHAHAHAHHAHAHHAH

Jo, för du Derox, du vet ju verkligen hur man beter sig social, det har vi ju sett sedan oktober 2004

Så jävla roligt, för du är ju verkligen rätt person till att säga något sådant.

Ja det vet jag. Det är stor skillnad på vad jag gör och att säga till någon som just köpt ett nytt hus att "det finns finare".

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkAndreas:

Riktigt fint, okej nu ska vi inte överdriva, huset var helt okej helt klart men riktigt fint vet jag inte, då har du inte sett en riktigt fin villa.

Bara min åsikt.

Tack för din åsikt.

Skrivet av Derox:

Du vet inte speciellt mycket om hur man beter sig socialt? Har du Aspergers kanske?

Hehe

On topic:

Inspirerad av SVTs Vm-studio

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triphys:

Vad är det för slags objektiv? bildexempel?

Ett Samyang Fisheye 8mm.
ex på bilder tagna med det:
Early Morning on Flickr - Photo Sharing!
Ferrari! on Flickr - Photo Sharing!

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10173218']Tecknat är för barn (personlig åsikt )

Måste vara svårt att vara så tuff och cool hela tiden (personlig åsikt)...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Två stycken BenQ G2420HDBL. Mycket yta för en billig peng.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Kazen:

Måste vara svårt att vara så tuff och cool hela tiden (personlig åsikt)...

Som om min smak när det gäller animerat/tecknat har någonting att göra med att vara tuff och cool. Jag gillar inte animerat bara så enkelt är det jag är ingen jävla fjortonåring med behov av att hävda mig. Skärp dig.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Var inne på Sportson idag och beställde mig en ny cykel. Ni får hålla till godo med produktbild tills dess att jag fått hem cykeln. En Scott Aspect 45 blev det.

Permalänk
Medlem

De spelade på DH igår kväll (söndag kväll)
Och jag fastnade så sprang fram efter spelningen och köpte den skivan. dock är min signerad.
Har rullat nonstop sen dess i cdläsarn ^^.
Underbar musik!

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk
Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

Var inne på Sportson idag och beställde mig en ny cykel. Ni får hålla till godo med produktbild tills dess att jag fått hem cykeln. En Scott Aspect 45 blev det.

http://www.bowcycle.com/bc10/images/bikes/mountain/scott-aspe...

Vad gick den på?

Permalänk

Skaffa mig ett nytt grafikkort till min htpc för att få stöd för nya ljudformat mm...;)

xfx-radeon-hd5450-512mb

Kommer att sitta som en smäck i min htpc...:D

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Vad gick den på?

6995:- hos Sportson.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

6995:- hos Sportson.

Humant! Har funderat på liknande

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Humant! Har funderat på liknande

Faktiskt. Valde mellan två cyklar i den prisklassen. Scott Aspect 45:an och Kona Fire Mountain Deluxe. Valde Scotten då den har hydraliska bromsar. Den har snäppet sämre växlar än Konan men det går alltid att uppgradera om dom inte skulle hålla måttet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

Faktiskt. Valde mellan två cyklar i den prisklassen. Scott Aspect 45:an och Kona Fire Mountain Deluxe. Valde Scotten då den har hydraliska bromsar. Den har snäppet sämre växlar än Konan men det går alltid att uppgradera om dom inte skulle hålla måttet.

Hydraliska bromsar är guld värt, speciellt när det går lite snabbare
Ska mycket till innan jag får för mig att att använda mekaniska igen. och för 6500 så var det ju ett helt ok pris.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Fick bli denna
Dags att börja fota lite

Visa signatur

EOS 5D Mark II | 70-200mm | 50mm 1,4 | Flickr | Blogg

Permalänk
Skrivet av Flexxi123:

http://data.fuskbugg.se/skalman01/1268007.jpg

Fick bli denna
Dags att börja fota lite

Tips: Skaffa ett uv-filter
Det skyddar linsen mot repor, du får bättre bilder med naturliga färger... OCH... det är billigt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Som alla andra här måste man ju ha supermånga skärmar! Helst så många att man köra 5-6 filmer samtidigt och ett gäng program!
Skämt å sido så ska skärmen till vänster säljas, pysslar rätt mycket med fotoredigering och TN-skärmar är då inte att föredra!

Nya skärmen är en IPS, LG W2220P närmare bestämt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

du får bättre bilder med naturliga färger

Tveksam till detta påstående alltså!

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är mer nackdelar en fördelar att lämna UV Filter på , fördelen är väl att om man nu skulle va påväg å ha sönder front lisen så går filtret först före den dyra optiken.
Dock UV filter skapar ofta mer flare och försämrar kontrasten på bilderna , speciellt med billigare varianter.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Skrivet av Umpata:

Yamaha Raptor?

cc?

Yees. Dock beggad men snuskigt billigt. ska försöka vägregga den.
totalt livsfarligt på vägen pga så kort hjulbas.

700CC

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ch1n:

http://047.se/wp-content/uploads/2009/08/robopop.JPG

De spelade på DH igår kväll (söndag kväll)
Och jag fastnade så sprang fram efter spelningen och köpte den skivan. dock är min signerad.
Har rullat nonstop sen dess i cdläsarn ^^.
Underbar musik!

VA!?!? Trodde dem hade lagt av!

047 Diskografi

Blev ganska brydd när jag klickade på albumbilden och vips kan jag ladda ner senaste skivan gratis?! Vill ju köpa den! Aja köper väl några tröjor istället då:P

Edit: Var kanske inte en skiva det där erhm, men 5 låtar bara sådär är ju inte helt fel!

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Skrivet av nmc:

Tveksam till detta påstående alltså!

Hepp
Jag tycker i alla fall att det blir bättre, bilderna blir ju inte lika blå som de blir utan i alla fall

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkAndreas:

Riktigt fint, okej nu ska vi inte överdriva, huset var helt okej helt klart men riktigt fint vet jag inte, då har du inte sett en riktigt fin villa.

Bara min åsikt.

Haha vad är felet på dig?
Det där är ett fint hus, klart det finns finare men visa ett fint hus kan jag visa ett som är finare.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Skrivet av MarkAndreas:

Riktigt fint, okej nu ska vi inte överdriva, huset var helt okej helt klart men riktigt fint vet jag inte, då har du inte sett en riktigt fin villa.

Bara min åsikt.

Att han tyckte att huset var fint, var vad han tyckte. Du har ju inte en aning om vad han har betalat för huset heller så.. äger du många hus själv?

"bara min åsikt"

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Avstängd

Äntligen har min Sarah Connor kommit!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Henne som Real Doll

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av nussse:

Henne som Real Doll

But why? Ungefär som att ligga med Sylvester Stalone, huga till okvinnligare brud än Oconnor får man leta efter alltså :S

Skrivet av flottnacke:

Att han tyckte att huset var fint, var vad han tyckte. Du har ju inte en aning om vad han har betalat för huset heller så.. äger du många hus själv?

"bara min åsikt"

Vad har priset med hur fint något är att göra? Måste man äga många hus själv för att tycka att ett annat hus inte var något speciellt, man kan inte ha en åsikt om något om man inte själv äger något liknande? Alltid undrat vad det resonemanget kommer ifrån

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Det var med en smula ironi men det missade du tydligen.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av JesperA:

But why? Ungefär som att ligga med Sylvester Stalone, huga till okvinnligare brud än Oconnor får man leta efter alltså :S

Håller helt med, i första filmen tycker jag hon såg bra ut iof.

Visa signatur