Call of Duty MW2 Problem!

Permalänk
Medlem

Call of Duty MW2 Problem!

Hej!

Igår kom jag in på en hackad lobby. Han som hade hackat lobbyn kickade alla efter 5 sek. Alla mina klasser hette Corrupted! med olika färger och de finns inga attachments till några vapen förutom intervention och ACOG sikte till alla vapen. När jag kommer in på en normal lobby är skärmen grå suddig, finns ingen minimap+ att i uppre högra hörnet står det:
-Snapshot-
Server time: 1.... (det räknar uppåt hela tiden)
Snap num: 1.... (det räknar uppåt hela tiden)
68Cmd
(4058 2557 51)

MEN runt hela skärmen så finns det 1cm som inte är suddigt. Det är som om allt det suddiga är ett "överlägg" av nåt slag.
Jag har testat att om installera CoD men det hjälpte inte=(
Finns det nån map som inte försvinner när man av installerar som "Hacket" kan ligga i?
Eller viktigast av allt: Hur ska jag fixa det utan att behöva punga ut 500kr till ett nytt COD.
Är tacksam för svar!

Mvh Bil3000

Permalänk
Medlem

Jag bli så jävla arg! Äkliga cheaters!

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Maila iw/steam

Jobbigt..

C:\Program Files\Steam\steamapps

Längst ner under alla mappar finns massa filer till många spel vet dock inte om det finns till mw2 kolla.?

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk

Och det roliga är att ingen gör något åt dem, så därför spelar jag alterIWnet:)

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog ta och kontakta steam support.
Då alla stats sparas på steams servrar kan du inte återställa något på egen hand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikatataku:

Och det roliga är att ingen gör något åt dem, så därför spelar jag alterIWnet:)

Jag med

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Skrivet av nfskillen:

Vad är ditt ign?
Mitt är, QuartZ eller möjligtvis =|HwK|= QuartZ

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikatataku:

Och det roliga är att ingen gör något åt dem, så därför spelar jag alterIWnet:)

Vad är de? Lät kul!

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk

Det är några som har Emulerat MW2, det används av personer som har ****** *** spelet och personer som är vac bannade. Men de är snabba på att banna hackers.
Exempel:
alterIWNet • View topic - ..::Ady::.. No recoil, vid ip and xuid!

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikatataku:

Vad är ditt ign?
Mitt är, QuartZ eller möjligtvis =|HwK|= QuartZ

Nickar oftast PatrikThaNab
Spelar inte så ofta ibland på helgerna när jag har tråkigt gillar inte noobtubes och andra jobbiga saker med mw2.

Men lite kul att äga alla ibland är det

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

ett tips till dom som vi ha båda mw2 gör en mapp till som heter call of ... .. .. 2 2
kopiera spelet till det och "Modda"
byt namn mellan dom när du vill spela riktiga med steam eller nonsteam på alteriw

Bat fil att byta namn med:
#10162154

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikatataku:

Och det roliga är att ingen gör något åt dem, så därför spelar jag alterIWnet:)

Och då antar du att hackers försvinner? ^^ speciellt när det e gratis, jag kör själv gungame mods på alterIWnet, dock inte xp hacks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Werdes:

Och då antar du att hackers försvinner? ^^ speciellt när det e gratis, jag kör själv gungame mods på alterIWnet, dock inte xp hacks.

Var hittar du mods?

Tror ni vi får starta en alterIW tråd eller är det h@@Xor** eller H@c* ?

Kan ju kallas mod

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Maila iw/steam

Jobbigt..

C:\Program Files\Steam\steamapps

Längst ner under alla mappar finns massa filer till många spel vet dock inte om det finns till mw2 kolla.?

Under C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2

finns det en massa mappar+andra grejer, hur ska jag veta vilken en hacker har lagt in?:P

+att när jag spelar så är sensen på max och fungerar inte att ändra.... kan man se hos en kompis som inte har hackat spel om det är någon skillnad?

Permalänk
Medlem

Dreamhack

Btw ska nån till Dh? Själv ska jag dit men kul om jag inte skulle vara tvungen natt spela singleplayer 4 dygn....

Permalänk
Medlem
Skrivet av bil3000:

Under C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2

finns det en massa mappar+andra grejer, hur ska jag veta vilken en hacker har lagt in?:P

+att när jag spelar så är sensen på max och fungerar inte att ändra.... kan man se hos en kompis som inte har hackat spel om det är någon skillnad?

Först och främst så skulle jag testa logga in på mw2 från en annan dator ochkollaom det är accet eller datorn
kan du logga in på en annan dator så är det dit dator då kanske du ska formatera??

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Först och främst så skulle jag testa logga in på mw2 från en annan dator ochkollaom det är accet eller datorn
kan du logga in på en annan dator så är det dit dator då kanske du ska formatera??

Min kompis logga in från sin dator och där är det helt normalt. Men hur formaterar man sin dator? (Ursäkta för dum fråga kanske....) Tackar för alla svar jag har fått hittills=)

Permalänk
Skrivet av mikatataku:

Det är några som har Emulerat MW2, det används av personer som har ****** *** spelet och personer som är vac bannade. Men de är snabba på att banna hackers.
Exempel:
alterIWNet • View topic - ..::Ady::.. No recoil, vid ip and xuid!

Emulerat ? Kan man lira detta om man har en "crackad" version ?(a)

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem
Skrivet av bil3000:

Min kompis logga in från sin dator och där är det helt normalt. Men hur formaterar man sin dator? (Ursäkta för dum fråga kanske....) Tackar för alla svar jag har fått hittills=)

ja lite svårt att förklara men har du någon skiva med windows installation ?

annars finns det trådar på forumet du kan även googla lite

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

det hände samma sak för mig igår fan vad jag hatar moddade servers nu !!!

Permalänk
Medlem

hjälp

jag kom in på en hacklobby igår och mitt sikte och försvann när jag inte scoopar typ när det kommer en granat så visas det inte /är från Nässjö

Permalänk

Börja spela AlterIW

Alla jag känner som köpte spelet har gått över dit helt. Jag och ett par kompisar blev bannade därifrån pga att vi hade hackat. Självklart hade vi inte det, men Activsion är ju sådana penga k**a gubbar som sa att ifall vi ville fortsätta spela så fick vi köpa det igen.

Börja Spela på AlterIW som har ett fungerande Anti cheat och Server browser. Så som MW2 egentligen skulle varit!

lagligt och allt!

.PS Varför ressa en så gammal tråd?

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Skrivet av ToTTsY:

jag kom in på en hacklobby igår och mitt sikte och försvann när jag inte scoopar typ när det kommer en granat så visas det inte /är från Nässjö

Tufft hörru.