Permalänk
Medlem

Bra jobbat ! Looking good

Permalänk
Medlem

Tackar!

Lite pics på nya moderkortet !

Permalänk
Medlem

Passade på att kapa lite kablar i mitt nätagg, då jag inte hade råd att köpa ett modulärt.

Passade även på att klocka lite.

Det börjar ta sig!

Permalänk
Medlem

Lite mer monterat!

Permalänk
Medlem

Lite nightshots. Notera att fläkten i aggregatet ska byta mot en fractal, även den "bak".

Permalänk
Medlem

Härligt ! Gpu block saknas dock (A)

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt! Otroligt bra det blev i verkligheten med modden, klart värd all förväntan jag haft på tråden :).

Klart en av de bästa moddarna i år!

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tannee:

Härligt ! Gpu block saknas dock (A)

Skrivet av Typhonos:

Väldigt snyggt! Otroligt bra det blev i verkligheten med modden, klart värd all förväntan jag haft på tråden :).

Klart en av de bästa moddarna i år!

Tack, sådant är alltid roligt att höra ! Det är lite småpill kvar som lite sleeve och så ska jag in med en liten lcd som visar tempsen, och som sagt ska några fläktar bytas. Tack !

Permalänk
Medlem

Här har ni dom sista och avslutande bilderna på detta projekt. Hoppas ni gillade det, och tack för alla kommentarer!

"Helheten" Notera det omgjorda Corsair TX650W.

Nätagg samt moderkortskylning.

Fractal Design spons, Tackar för det!

Ek Waterblocks.

Pumpen samt reservoar och Lcd display som visar vattentempen.

HDD kylning, ska även montera en 60mm Fractal där på.

Lite Macro Sleeve.

Och lite macro på grafikkortet.

Permalänk

Jäklar vad bra det blev!
Inte många jag pratat mod-planer med som överträffat sina planer men du har lyckats med det! Brukar vara tvärtom att folk gör sämre byggen än dom planerat;) Fullpoängare helt klart!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Tack Albin, roligt att höra!