Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Skrivet av winus:

Riktigt snygg bakgrund! Finns den att hitta någonstans eller e det hemmabygge?

Jag älskar bakgrunden, på en stor skärm så blir det ännu bättre. Jag kan ibland sitta och bara titta på den. Sen så älskar jag rymden också...

HD Wallpaper: Phlegethon by Tobias Roetsch | Dizorb | HD Wallpapers and Design Resources

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudburst:

Jag älskar bakgrunden, på en stor skärm så blir det ännu bättre. Jag kan ibland sitta och bara titta på den. Sen så älskar jag rymden också...

HD Wallpaper: Phlegethon by Tobias Roetsch | Dizorb | HD Wallpapers and Design Resources

Oh. tack så mycket. såg att det fanns fler riktigt fina wallpapers där! Har inte tänkt på att söka på HD wallpapers tidigare

Visa signatur

AMD Phenom II x4 @ 3,42GHz | Gigabyte GA-770TA-UD3 | A-Data DDR3 1333MHz 2x2GB | HD5750 1GB | WD CaviarBlack 640GB | FD Tesla 450W

Permalänk
Skrivet av winus:

Oh. tack så mycket. såg att det fanns fler riktigt fina wallpapers där! Har inte tänkt på att söka på HD wallpapers tidigare

Mm, det finns många snygga. Kolla även in hans andra wallpapers på http://gtgraphics.de/gtgv4//

Permalänk
Avstängd

Visa signatur

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Permalänk

Inte gjort speciellt mycket sen sist. Bytt bakgrundsbild och lagt till några rainmeter skins

Permalänk

Min nya netbooks skrivbord

Permalänk
Medlem

Kan du ladda upp den någonstans? plx

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CLLA:

Imageshack - skrivbordet.png - Uploaded by CLLA93 suttit lite idag å fixat vill nu ba flytta bort dom där ikonerna så man slipepr se dom men hur?

Riktigt grymt wallpaper, lust att länka till det?

Permalänk
Medlem

Satt nu å mixtra lite för att få windows 7 att se ut som ett mac desktop då jag gillar utseendet på Macs
Är riktigt nöjd för att vara ärlig

Hmm sitter och kollar igenom tråden och hittade denna skönhet:

Vet nån hur man fixar en sån taskbar?

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Har du lust att dela med dig startikonen samt temat? Föll mig i smaken!

Permalänk
Medlem

mitt nuvarande skrivbord, duger ^^

Visa signatur
Permalänk
Medlem

4480x1080 är det som gäller

Permalänk

Nuvarande skrivbord :

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

Iconerna till Rocket dock vart har du funnit dom ... hur coola som helst ju

Visa signatur

DATOR: MacBook Pro 13" - Hårddisk: OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5″ SSD 60GB - OP: MacOS X 10.6.7 - 2.3GHz Intel Core i5 - 4GB 1333 MHz DDR3 - Intel HD Grapichs 3000 (348mb).
MOBIL: Iphone4 16Gb Svart.

Permalänk
Skrivet av PCGuiden:

Iconerna till Rocket dock vart har du funnit dom ... hur coola som helst ju

De till höger eller de där uppe?
jaja länkar båda
De där uppe : Browsing deviantART

Och de till höger , alltså spelen är massa paket från samma med 50 spel i varje paket :
Jeno-Cyber's Gallery

Edit: Kör förresten med Stardock ObjectDock och kan därför ha 2 bars vet inte om man kan det i Rocketdock ?

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

De till höger eller de där uppe?
jaja länkar båda
De där uppe : Browsing deviantART

Och de till höger , alltså spelen är massa paket från samma med 50 spel i varje paket :
Jeno-Cyber's Gallery

Edit: Kör förresten med Stardock ObjectDock och kan därför ha 2 bars vet inte om man kan det i Rocketdock ?

tack för det

Visa signatur

DATOR: MacBook Pro 13" - Hårddisk: OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5″ SSD 60GB - OP: MacOS X 10.6.7 - 2.3GHz Intel Core i5 - 4GB 1333 MHz DDR3 - Intel HD Grapichs 3000 (348mb).
MOBIL: Iphone4 16Gb Svart.

Permalänk
Avstängd

Den bilden är fin vart hittade du den?

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rydaen:

Är de vanliga visual style eller annan style?

Permalänk
Medlem

Dags för nytt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

Är de vanliga visual style eller annan style?

Clearscreen Sharp heter den, finns på devianart

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Enkelt och stilrent

Visa signatur

- MSI GX740 + Zalman NC2000 + Samsung 24" T240 Rose Black + Logitech MX518 + Logitech Illuminated
- Sennheiser HD595
- Samsung Galaxy Note 3
- Samsung Galaxy Tab 10 Pro

Permalänk

Hopp

HP har faktiskt riktigt fina wallpapers

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

RocketDock + taskbar är gömda :)

1920x1080

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

den bakgrunden skulle inte göra ont är det eget verk eller något du funnit på nätet du vill dela med dig av

Visa signatur

DATOR: MacBook Pro 13" - Hårddisk: OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5″ SSD 60GB - OP: MacOS X 10.6.7 - 2.3GHz Intel Core i5 - 4GB 1333 MHz DDR3 - Intel HD Grapichs 3000 (348mb).
MOBIL: Iphone4 16Gb Svart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PCGuiden:

den bakgrunden skulle inte göra ont är det eget verk eller något du funnit på nätet du vill dela med dig av

Bakgrunden heter Green fields of Sweden och jag hittade den på interfacelift.com.
Om du följer länken nedan, så behöver du bara välja upplösning och sen "Download".
InterfaceLIFT Wallpaper: Green Fields Of Sweden

Enjoy!

Visa signatur

- MSI GX740 + Zalman NC2000 + Samsung 24" T240 Rose Black + Logitech MX518 + Logitech Illuminated
- Sennheiser HD595
- Samsung Galaxy Note 3
- Samsung Galaxy Tab 10 Pro

Permalänk
Medlem

Tack för det

Visa signatur

DATOR: MacBook Pro 13" - Hårddisk: OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5″ SSD 60GB - OP: MacOS X 10.6.7 - 2.3GHz Intel Core i5 - 4GB 1333 MHz DDR3 - Intel HD Grapichs 3000 (348mb).
MOBIL: Iphone4 16Gb Svart.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av m3nl0l:

1920x1080

Möjligt att få väggpappret ?

Permalänk
Medlem

Yeah

Skrivet av tcntad:

Möjligt att få väggpappret ?

Slänger iväg ett PM när jag laddat upp den

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Mitt!

Permalänk
Medlem