HTC släpper 2.2 till desire.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

woooooohooooo

Permalänk
Medlem

Ge mig !

Permalänk
Medlem

Kommer ut under helgen om allt vill sig väl

HTC partner - Nyheter

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Och som en extra present till desireägarna - Itunes sync för musik!

Mycket uppskattat!

Permalänk

Fyfan va fränt! Någon som sitter på en hyfsat komplett lista med alla nyheter/förbättringar?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

*Videoinspelning i HD-kvalitet / 720p
*Flash 10.1-stöd respektive Air-stöd med möjlighet att endast visa Flash-objekt man tillåter
*Förbättrad Market-klient med stöd för automatiska uppdateringar / uppdatera alla
*Installation av applikationer på SD-kortet (kräver dock stöd i applikationen)
*Utökat Exchange-stöd (Remote wipe, enforced password policy support)
*Utökat Bluetooth-stöd
*Fullt stöd för OpenGL ES 2.0 – spel med bättre grafik
*JIT-kompilator – förbättrad prestanda
*HTC Appshare – tipsa kompisar om appar
*iTunes-stöd – synkronisera musik
*Trådlös accesspunkt – ge nätåtkomst till andra enheter över Wi-Fi
*Android Application Error Reports – skicka rapport till utvecklaren vid programkrascher
*Android Cloud to Device Messaging – tvåvägs push-funktionalitet för applikationer

Android 2.2 Platform Highlights | Android Developers

Är väl de stora :>

Visa signatur

ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
  • Apple stämmer HTC för patentintrång;

• HTC stämmer tillbaka;

• HTC implementerar iTunes-stöd för Desire

• ...

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Kommer 2.2 till hero?

Permalänk

Jag antar att ni har uppmärksammat den höga intellektuella nivån i nyhetskommentarerna på Swedroid

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z370 Gaming ITX/ac | 8700K | 32GB | MSI RTX 3080 Suprim X
Corsair SF750 | Noctua NH-U12A | NR200P || G603 | G915 TKL | T16000 | TWCS

Permalänk
Medlem

folk är ju tokiga där, sen har ju uppdateringen inte ens kommit..

Permalänk
Medlem

Nu är den släppt håller på att instalera nu

Permalänk
Medlem

Haha, helt sjukt hur de håller på XD Nu har den dock kommit så får väl se hur mycket näten pallar nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer det vara mindre lagg när man scrollar bland program och sånt? Det är lite störande ibland Synd bara att man sitter på 0,02mbit/s :S

Permalänk
Medlem

Japp, nu är den installerad och klar, startar om för sista gången nu!

Permalänk
Inaktiv

Mycket snabbare och rappare respons. Inga nackdelar hittils :-.)

Permalänk
Medlem

Nu äger jag ingen Desire, men har provat några av mina kompisars, och det jag verkligen inte gillade med den var att det allt för ofta hackade när man scrollade, zommade etc med touchen.
Är det stor skillnad på den biten nu eller vad tycker ni som har provat?

Permalänk
Medlem

Det är skillnad mellan hemskärmar och det är även skillnad när man surfar på nätet. Det märks iaf. Hackade det när man rullade mellan hemskärmar på hans då var den inte rätt konfigurerad. Det ska inte hacka. Det kan dock göra det pga något program m.m.

Permalänk
Medlem

Oftast är det widgets som får det hela att lagga. Har man smockfullt med krävande widgets så kan det nog lagga med det nya också.

Permalänk
Medlem

Känns lite rappare, känns helbra. Såg ut som många hade problem efter uppdateringen, som tur var slapp jag det. Allt fungerar finnemang.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB