Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Asus lanserar slimmad DVD-brännare

Permalänk
Melding Plague

Asus lanserar slimmad DVD-brännare

Tillverkaren Asus lanserar en extern DVD-brännare med ordentligt tillplattad design.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Synd att man inte behöver en

Visa signatur
Permalänk

Ser exakt lika ut som min från Samsung, och verkar också exakt lika stor

Permalänk
Medlem

Lite sent påtänkt att börja satsa på slimmade dvd brännare? vad kan den kosta? lika mycket som en billig laptop med inbyggd dvd brännare? 300 kr kanske den är värd för dom som fortfarande använder dvd eller har en trasig på sin bärbara möjligtvis.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Inaktiv

ge oss slot-in igen tack!

Permalänk
Medlem

Skulle passa fint till min Acer TimelineX. Men precis som föregående talare sade; give slot-in!

Visa signatur

---

Permalänk

Varför skulle man använda en extern till en laptop, dem flesta har väl redan inbyggd ? har själv en till min stationära för när jag köper nya spel eller så, då kan man ju ha en ren front

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Varför skulle man använda en extern till en laptop, dem flesta har väl redan inbyggd ? har själv en till min stationära för när jag köper nya spel eller så, då kan man ju ha en ren front

nej numera finns det många tillverkare som struntar i cdläsare för att slimma ner datorn eller för att få plats med andra delar, typ maffiga grafikkort

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q