Fifa 10 eller NHL 10 till ps3?

Permalänk
Medlem

Fifa 10 eller NHL 10 till ps3?

Hejsan

Eftersom jag fick så utmärkta råd här för mitt senaste köp tänkte jag fråga igen.

Jag letar efter ett sportspel att lira med polarna. Det ska vara lätt att komma in i och ha gott om roliga lokala multiplayer funktioner (online inte intressant). Efter en primär gallring har jag tagit ned listan till nhl 2010 eller fifa 2010 (vilken sport det är spelar ingen roll bara spelet är skoj).

Nu letar jag igen efter tips och rekommendationer från er som äger eller har spelat spelen.

Tack på förhand!

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk
Medlem

Är själv en Fifa-person, men det är väldigt individuellt. Kan spela Fifa i timmar medans jag avskyr NHL, många tycker tvärtom.

Tänk på att 2011 års utgåvor kommer inom en månad och kan vara värda att vänta på!

Mvh

Permalänk
Avstängd

fifa skulle jag lätt köpa för multiplayer, skit kul att köra med kompisar.

Permalänk
Medlem

Som jag förstår så har fifa inte offline coop men nhl har det. Stämmer det?

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk
Medlem

Själv hade jag nog køpt NBA 2k10 eller 2k11 (kommer om cirka en månad), bæsta sport spelet enligt mig.

Permalänk

NHL 11 kommer 17sep och fifa 11 30sep. Jag hadde köpt NHL för jag tycker att fotboll är en skit tråkig sport.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]