Permalänk
Medlem

Ny lur.

Ändrade förhållanden!

Är påväg att beställa en Samsung Galaxy S i9000 och undrar om jag bör köpa denna eller vänta 6-8 miljoner veckor för att köpa en iPhone 4?
Eller helt enkelt köpa en annan telefunk?

Permalänk
Medlem

hero är nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av piddee.:

Haj, ska köpa ny telefon eftersom min gamla samsung börjar trilla i bitar.

Det jag söker är en touch mobil med relativt bra kamera. Den ska helst kunna ersätta min iPod Touch också. Det vill säga, bra musikspelare, web browser (Wi-Fi) och kanske video (filmer m.m.).

Vill helst inte gå över 3000kr men det spelar dock ingen roll om det är ny eller beg.
Jag har kolla på HTC Wildfire och X10 Mini (pro), och som beg. iPhone 3GS och Xperia X10. Har ingen aning om vad jag ska letar efter då jag inte haft koll på mobilmarknaden de senaste 3-4 åren...

Säger bara HTC Desire. har allt

Visa signatur

2500k@4.1Ghz - MSI P67A GD55 - 12GB 1600Mhz - A-Data 120GB SSD - Fractal Design Define R3 - Powercolor 7970

Permalänk
Medlem

Jag skulle säga X10an den är rätt skön att hålla på med. Inte lika mycket appar till dom som till Iphone och Android telefoner men dom duger väldigt bra.

Permalänk

Wildfire har skitdåligt ljud, annars är det en trevlig lur.

Permalänk
Medlem

Har hört att Wildfire har ganska dålig bildupplösning med?

Permalänk
Medlem

jepp, kör på desire, har den ljudet är helt OK. köp in x10 då den ligger efter i utveckling

Permalänk
Medlem

Acer Liquid E skulle jag ha tagit. Den ligger bara marginellt utanför budget, men är klart bättre än wildfire och mini pro, bland annat därför att den har en snapdragonprocessor på 768 mhz. Kameran på 5mpix verkar hygglig, men saknar dock fotolampa. Desire är såklart ännu bättre,men den är ju också dyrare.
Acer Liquid E (EU, Vit, Android) #LiquidE_W - eXpansys Sverige
Rogers Wireless Acer Liquid E Review - SlashGear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneaky:

Acer Liquid E skulle jag ha tagit. Den ligger bara marginellt utanför budget, men är klart bättre än wildfire och mini pro, bland annat därför att den har en snapdragonprocessor på 768 mhz. Kameran på 5mpix verkar hygglig, men saknar dock fotolampa. Desire är såklart ännu bättre,men den är ju också dyrare.
Acer Liquid E (EU, Vit, Android) #LiquidE_W - eXpansys Sverige
Rogers Wireless Acer Liquid E Review - SlashGear

Den såg lovande ut. Jag sökte lite på företaget och de verkar mindre lovande, endast negativa kommentarer. Sen hittar jag ingen annan som säljer till samma pris.

Permalänk
Medlem

Ändrade förhållanden!

Är påväg att beställa en Samsung Galaxy S i9000 och undrar om jag bör köpa denna eller vänta 6-8 miljoner veckor för att köpa en iPhone 4?
Eller helt enkelt köpa en annan telefunk?

Permalänk
Medlem

Tror du kommer att bli riktigt nöjd med Galaxy S

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |