Sweclockers September-turnering i Starcraft 2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobi the Dobi:

Det är väl lite därför vi har ett kval. Sen är vi trots allt bara människor;)

Delvis, men fortfarande, är det inte så med allt i livet? Boka sig och inte komma på plats är inte snällt ju. Jag som ville lira.

Permalänk
Medlem

Ni som jag ska möta:
Vertex
Nattkryp
Gizmore

skriv till mig så snart som möjligt så vi kan spela

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Skrivet av hunt3r:

Ey!

HOppas att ni som är i min grupp ser detta och hör av er. Skickat meddelanden till alla här på sidan men än så länge bara fått spela mot phrozen. Hoppas att:
Tobi
Geckod
Bjoer

Hör av sig asap för att avsluta kvalgruppen. Har skickat friend note till er påb.net och även meddelanden här på sidan som sagt. Hör gärna av er så snabbt ni kan så vi kan avverka kvalgruppen under helgen eftersom tiden håller på att rinna ut nu. Ska ju vara klart under veckansom kommer, så tempo bitte!!

Ska ni adda mig heter jag MrTA code 528 gogoggo!

Jag har mycket och göra, men kommer kanske kunna spela lite ikväll. Annars kommer jag in imorgon på söndag kväll. Sedan om det är några matcher kvar får jag köra dem på Mån, Tis, fast jag antagligen inte kommer orka, men får väl tvinga mig och spela.

Permalänk
Medlem

Vill bara skriva och säga att jag kommer vara sängliggandes största delen av helgen, men ska försöka orka med och spela mina kvalmatcher. Ni som ska möta mig får gärna kontakta mig här på sweclockers eftersom jag osannolikt kommer sitta inne på battle.net nu ikväll eller imorgon.

Stighedvig

Permalänk
Hedersmedlem

Vill återigen påminna om att alla spelare som av någon anledning inte har kunnat spela sina matcher
innan tiden är slut måste berätta varför i ett PM till mig (eller på icq/msn). Forumpost är inte tillräckligt.
(annars kan jag bara ge båda spelare 0 poäng)

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Rensade lite dubbletter ikväll igen så nu borde poängen som folk har rapporterat stämma, om ni vill se så listas totala poängen här (dvs hur många gånger man finns rapporterad som vinnare) : Poäng i kval!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

Rensade lite dubbletter ikväll igen så nu borde poängen som folk har rapporterat stämma, om ni vill se så listas totala poängen här (dvs hur många gånger man finns rapporterad som vinnare) : Poäng i kval!

Tack för allt jobb du lägger ner. Användbar lista för att se hur man ligger till. Kan vara kul att se antal spelade matcher folk har också.

Tror det kommit in en ny dublett, eller så är BlommaN världens bästa Starcraftspelare
"Spelare: BlommaN har 5 poäng! "

82 av de 250 matcherna har blivit spelade hittils.

Permalänk
Entusiast

kommer försöka få mina sista 3 matcher lirade idag, så Mainman, MinD och Largoz kan ni vara online idag? isf när?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Går inte rapportera matcher på hemsidan ju. När jag tycker på knappen står det att matchen blivit registrerad men den kommer inte upp på listan. Detta är i alla fall fallet vid försök att rapportera förlutst. Vet inte om det funkar bättre att rapportera vints.

EDIT: Jaha. Det är sweclockers namn som visas på listan. Förvirrande, när det är SC2 konton i menyn.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte rapportera någon match nu, trots att jag har 2 st kvar (dock har jag inte fått tag på dom). Hur kommer det sig?

Vertex och Gizmore har jag kvar att möta.

Permalänk
Medlem

Jag kan med spela en del matcher idag och även under morgondagen. Firkraag, dejt klockan tre?

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Jag har kontaktat alla mina motståndare här på sweclockers, däremot så finns tydligen inte GASTLY som på här på sweclockers heter deatx. Så GASTLY på b.net får gärna kontakta mig här på sweclockers

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Largoplz:

Jag kan med spela en del matcher idag och även under morgondagen. Firkraag, dejt klockan tre?

it's a date

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Jag har spelat 3 matcher och vunnit dom alla, men har fått 4 poäng istället för 3.
Sen en annan sak. När jag försöker ladda upp replays av matcherna funkar det sällan, bara en replay har blivit uppladdad, har försökt ladda upp replay på dom 2 andra spelarna flera gånger men icke.
Jag hittar inte heller min match mot marshmallow i listan över inrappoterade matcher, istället står det ZeKk / FEL. Kanske har det med å göra att ni har fått fel kod på han? Hans rätta kod är 677 och inte 667..

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz |Mobo: MSI Z68A-GD55(G3)|RAM: Corsair C. XMS DDR3 8 GB |Grafik: MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB (800mhz) |OS: Windows 7 Ultimate 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Intel 80GB 320, 2,5/Seagate Barracuda 7200, 320GB|PSU: Fractal Design r2 650W |Mus: Logitech mx510 |KB:Vanligt |Monitor: Samsung SyncMaster BW226 (2ms / 3000:1)@ 1680X1050.

Permalänk
Medlem

Kan kaxe, noaireirei och Insanity92 höra av sig?

Permalänk
Medlem

Stora_Sture, kan du höra av dig så vi kan lira våran kvalmatch?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av denad:

Tack för allt jobb du lägger ner. Användbar lista för att se hur man ligger till. Kan vara kul att se antal spelade matcher folk har också.

Tror det kommit in en ny dublett, eller så är BlommaN världens bästa Starcraftspelare

Jag kommer filtrera ut sånt här sedan automatiskt, så även om listan på sidan där är fel är det ingen fara.
Varje resultat kommer bara att registreras 1 gång, även om det rapporterats 1 M gånger

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skulle vara trevligt om mina motståndare kunde komma online någon gång, har spelat en match so far trots att jag varit online varje kväll.

Hope
Swij
Frykberg

Jag kommer vara online hela kvällen idag och har förhoppningsvis tid imorgon, bara att komma online på B.net eller dra iväg ett PM när ni har tid.

Permalänk
Medlem

Johii, kan du lira imorrn kväll? Bara sett dig online en gång

Visa signatur

Många datorer.

Permalänk
Skrivet av em3:

Går inte rapportera matcher på hemsidan ju. När jag tycker på knappen står det att matchen blivit registrerad men den kommer inte upp på listan. Detta är i alla fall fallet vid försök att rapportera förlutst. Vet inte om det funkar bättre att rapportera vints.

EDIT: Jaha. Det är sweclockers namn som visas på listan. Förvirrande, när det är SC2 konton i menyn.

Hah, det hade jag inte tänkt på. Får fixa till det så det är lite mera logiskt sen.

Visa signatur

Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk

Jag har mött alla mina motståndare i min grupp förutom lazerleif, han har inte varit online en enda gång på bnet så vitt jag vet och han har inga registrerade matcher på hemsidan. what gives? vad gör jag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

Hah, det hade jag inte tänkt på. Får fixa till det så det är lite mera logiskt sen.

He, jag gjorde samma sak. Kunde inte hitta inrapporteringen, och rapporterade istället fler gånger..

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av slackr:

Johii, kan du lira imorrn kväll? Bara sett dig online en gång

Visst kan jag det. Jag var inne hela kvällen igår, men du var inte :<

Men vi ses på b.net imorgon

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zekk25:

Jag har spelat 3 matcher och vunnit dom alla, men har fått 4 poäng istället för 3.
Sen en annan sak. När jag försöker ladda upp replays av matcherna funkar det sällan, bara en replay har blivit uppladdad, har försökt ladda upp replay på dom 2 andra spelarna flera gånger men icke.
Jag hittar inte heller min match mot marshmallow i listan över inrappoterade matcher, istället står det ZeKk / FEL. Kanske har det med å göra att ni har fått fel kod på han? Hans rätta kod är 677 och inte 667..

fixat hans kod i databasen, tack.
Han måste ha skrivit in fel när han anmälde sig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av denad:

''eller så är BlommaN världens bästa Starcraftspelare :D'' Kunde inte sagt det bättre själv haha skämt åsido en match har blivit rapporterad 2 gånger för det ska stå 4 poäng

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr medela att jag inte har orken eller intresset längre för att spela i denna turnering, så tyvärr dom som skulle möta mig i första kvalet. :/

Permalänk

Jag har bara sett 1 av mina motståndare än så länge... han hade dock inte tid att spela..
Kan Azure, Ergoen, Inf och Carl komma in på B.net senare i kväll eller skicka ett pm här på sweclockers om när vi kan spela?

Permalänk
Skrivet av Zekk25:

Tjo.

Att ladda upp replays funkar för mig i alla webbläsare jag kan tänka att folk använder så jag har lite svårt att felsöka detta.

Däremot felet med att marshmallow inte rapporteras ska jag undersöka (FEL står det när det rapporterade namnet inte finns i databasen av någon anledning). Är det bara marshmallow som du inte kan rapportera?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av nME:

He, jag gjorde samma sak. Kunde inte hitta inrapporteringen, och rapporterade istället fler gånger..

Nu så är det lite enklare att se vad man rapporterat.. Går fortfarande att rapportera in samma match fler gånger men nu syns det tydligare i alla fall.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fancy, skicka ett PM när du ser detta. Finns ingen användare på Swec som har det användarnamnet du står listad som.