Sweclockers November-turnering i Starcraft 2

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela mina motståndare att jag lämnar Walkover till er alla här i gruppspelet. Har inte tid helt enkelt.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Gruppspels score

Tjo! undrar bara hur scoren för gruppspelet funkar? står att jag har 4 matcher att spela och 3 poäng, har gjort det hela tiden? Losade första gamet, men har vunnit mot resten i min grupp går vidare till 16 dels final då det är omöjligt att 2 andra får 3 vinster XD Men, hur funkar scoren???

Permalänk
Medlem

Scoren du ser är från kvalet.

Permalänk

Drar mig ur turneringen pga mycket att göra i skolan. Ni som ska spela mot mig kan rapportera WO.

Permalänk
Skrivet av Daevil:

Tjo! undrar bara hur scoren för gruppspelet funkar? står att jag har 4 matcher att spela och 3 poäng, har gjort det hela tiden? Losade första gamet, men har vunnit mot resten i min grupp går vidare till 16 dels final då det är omöjligt att 2 andra får 3 vinster XD Men, hur funkar scoren???

Precis som Ashzala skrev så var det scoren ifrån kvalet som låg där. Har ändrat det nu så nu är det aktuella poäng.

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

Precis som Ashzala skrev så var det scoren ifrån kvalet som låg där. Har ändrat det nu så nu är det aktuella poäng.

Tror du det skulle vara möjligt att sortera grupperna så högst poäng kommer överst i vardera grupp?

Och gärna lägga till det här under någon rubrik på hemsidan sedan också, när du har tid!

Permalänk
Medlem

Är bortrest hela helgen och har inte möjlighet att spela så samtliga av de som möter mig i slutspelet vinner på WO.

Permalänk
Medlem

Crap, kommer komma hem ~1 timme för sent ikväll. Hoppas Jettran läser på forumet :x

Permalänk
Skrivet av Ashzala:

Crap, kommer komma hem ~1 timme för sent ikväll. Hoppas Jettran läser på forumet :x

Han var inte online igår så du kan ju hoppas att han inte är idag heller

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Han var inte online igår så du kan ju hoppas att han inte är idag heller

Haha, ja han verkar inte dyka upp. Rapporterade WO men spelar gärna matchen om han dyker upp lite senare :>

Permalänk
Medlem

Fett att jag glömde bort turneringen p.g.a. plugg, vilket bidrog till två gratismatcher för motståndarna.

Visa signatur

Falsus.278, Zerg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Angellus:

Fett att jag glömde bort turneringen p.g.a. plugg, vilket bidrog till två gratismatcher för motståndarna.

Om du vinner de andra två så har du väl fortfarande chans? Eller är jag ute och cyklar

Permalänk
Medlem

Haha, körde precis på Agria Valley och Crossfire mot Saafen. Står ju ingen map-pool så tänkte, vadfan, why not

Permalänk
Skrivet av Ashzala:

Haha, körde precis på Agria Valley och Crossfire mot Saafen. Står ju ingen map-pool så tänkte, vadfan, why not

2 maps som seriöst behöver komma med i ladder map pool skitroliga maps de där

synd att jag möter 2 stycken 2000p diamond terrans i min grupp, får ju råstryk av dom ;O sen angellus om du har tid nu så kan vi köra om du vill

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Har vunnit 3 games och glömde bort gamet ikväll (förlora på WO), men jag går fortfarande vidare right? Kan ju inte komma sämre än 2a?

Permalänk
Medlem

LOL skirmisher, USE THAT MATH!

Heaheahaw roflar ihjäl mig fan.

Djävla pajas :>

F11 reporting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

LOL skirmisher, USE THAT MATH!

Heaheahaw roflar ihjäl mig fan.

Djävla pajas :>

F11 reporting.

Lol tänkte att det kunde bli som i en 4mannagrupp att tre stycken får 3-1 och får spela om mot varandra

Orkade inte räkna lol

pajas

P12 reporting

Permalänk
Medlem

kan ju fortfarande bli 3 st på 3-1 i vår grupp skirmisher. ja e på 2-1 å möter fade imon. å sen vet ja inte hur fade har d me antar han e på 2-0 eller 3-0 just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av silly:

kan ju fortfarande bli 3 st på 3-1 i vår grupp skirmisher. ja e på 2-1 å möter fade imon. å sen vet ja inte hur fade har d me antar han e på 2-0 eller 3-0 just nu.

Fade är på 1-0, han spelade första matchen igår mot mig och vann på w/o ...

in your face ashzala

Permalänk
Medlem

jag trodde alla hade lirat klart i gruppspelet nu.. men där trodde jag visst fel..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Medlem

jag har min sista gruppspels match 22a så borde vara fler som inte är klara heller om schemat gäller för de flesta.

Visa signatur

dosdead#639 - Z - I opened with 3 ghost academy and transitioned into losing my whole fucking base!

Permalänk
Hedersmedlem

k jag var rädd för att det här skulle hända, men jag har inte spelat på 1 v då jag pluggat/jobbat nonstop, och jag känner inte för att boka upp 4 dagar i rad just nu, så tyvär så lämnar jag wo på alla mina gruppspelsmatcher denna månad. Får se om jag får mer tid nästa månad. Sry till mina motståndare

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10551442']k jag var rädd för att det här skulle hända, men jag har inte spelat på 1 v då jag pluggat/jobbat nonstop, och jag känner inte för att boka upp 4 dagar i rad just nu, så tyvär så lämnar jag wo på alla mina gruppspelsmatcher denna månad. Får se om jag får mer tid nästa månad. Sry till mina motståndare

va lol du ska ju föregå med gott exempel

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av m1n1h0p:

va lol du ska ju föregå med gott exempel

har antingen jobbat eller pluggat varje vaken timme så har inte direkt haft något val

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10551682']har antingen jobbat eller pluggat varje vaken timme så har inte direkt haft något val

Det finns alltid ett val :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10551682']har antingen jobbat eller pluggat varje vaken timme så har inte direkt haft något val

Prioriteringar?

Nej jag skojar bara klart sånt händer men vi får hoppas du är med i nästa turnering :):):):):):)S:):)s9s.99asfugosfgf

Permalänk

Jag tar och lämnar WO på alla mina matcher också:( Har helt enkelt inte tiden längre för att klarar av tiderna. Sorry

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Ni kan rapportera vinst på WO mot mig!

Permalänk
Medlem

Skumt att det bara är jag i min grupp som har lirat alla 5 matcherna O_o

Aja, kanske dyker upp imorgon! :>

Permalänk
Medlem

Saken är att jag har nyligen fått jobb (wiii \o/), varit riktigt sjuk och haft massa cuper denna månad, så jag har missat många matcher nu. Ursäktar mig att alla motståndare utom1 fått tagit WO. Borde egentligen inte ha signat när jag viste att jobb var på väg men hade inte räknat med förkylningen.