Permalänk
Medlem

windows 7

tjena!

har ett windows 7-32 bit version som jag har köpt men det funkar ju bara med 4 gb ram så jag tänkte att ladda ner 64-bitars verison istället för att köpa när jag redan har köpt en gång-.- men till fråga. hur aktiverar jag windows efter jag har ladda ner den och installerat den ? på dxdiag står det windows 8 ultimate , hur fixar jag en produkt nyckel eller hur gör jag för att få den att funka? eller kan man ladda ner någon annan 64 bitars version?

Visa signatur

intel core i7 970 @ 4GHz| Nvidia gigabyte gtx 590 | corsair 6gb dominator| asus sabbertooth X58 | corsair hx 1000 w| OCZ SSD 60 GB| Fractal Design r3| Corsair H80| windows 7 ultimate 64bit | Steelseries 6gv2 | Intelli 3.0 | BenQ XL2410T |

Permalänk
Medlem

Detta e väl ingen lagringsfråga utan en Windowsfråga!

W7 x86 funkar prima me < 4GB, så vaffö inte fixa den du har.

Sen kan man ju undra om du e pirat?

Permalänk
Medlem

Piratkopierat material är inget man diskuterar på Sweclockers.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av freddx:

tjena!

har ett windows 7-32 bit version som jag har köpt men det funkar ju bara med 4 gb ram så jag tänkte att ladda ner 64-bitars verison istället för att köpa när jag redan har köpt en gång-.- men till fråga. hur aktiverar jag windows efter jag har ladda ner den och installerat den ? på dxdiag står det windows 8 ultimate , hur fixar jag en produkt nyckel eller hur gör jag för att få den att funka? eller kan man ladda ner någon annan 64 bitars version?

Piratsnacket kan du ta nån annanstans! Läs reglerna först, sen radera eller redigera ditt inlägg innan en moderator ser den.
Bara för att du gjorde en dålig val från början och köpte en 32bitars OS ger dig inte rätt att piratkopiera 64bitars versionen.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Hedersmedlem

Det windows du "köpte" det borde ha kommit i både 32 och 64 bitars!?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Hedersmedlem

§7 och §3.3
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.