Kan man få denna med full funktionalitet i Win-miljö?

Permalänk

Kan man få denna med full funktionalitet i Win-miljö?

http://www.apple.com/se/magictrackpad/

Skulle då jag ofta sitter framför min 50 tummmare o surfar älska o få nåt sånt här i näven. Dock e jag inget Mac-fan och äger därför ingen. Dock inget illa ment emot Mac-users. Det är bara jag som inte fattar bättre.
Ja min fråga är som rubriken lyder. Har kanske fattat fel men vad jag kunde se ang. paden så har inte Apple själva ngt direkt stöd förutom för OSX.

Tack på förhand o gott nytt!

/Dave

Permalänk
Medlem

Tror du får begränsad funktion, scroll fungerar och zoomning fungerar och klick/högerklick, men det är allt.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk

tvivlar, den fungerar tillomed bedrövligt i macmiljö om man inte har uppdaterat till 10.6.4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boppleplutten:

tvivlar, den fungerar tillomed bedrövligt i macmiljö om man inte har uppdaterat till 10.6.4.

inte så konstigt då den har som krav att man skall ha minst 10.6.4

Skrivet av Apple:

Systemkrav

* Bluetooth-utrustad Mac-dator
* Två AA-batterier (ingår)
* Mac OS X Snow Leopard 10.6.4 med
den senaste programuppdateringen

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Tror du får begränsad funktion, scroll fungerar och zoomning fungerar och klick/högerklick, men det är allt.

Ok kanske räcker. Var hittade du denna info?

Permalänk
Rekordmedlem

Den är ju begränsad redan som den är iom konstruktionen. titta på någon wacom platta, de har drivrutiner för win

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daspunner:

Ok kanske räcker. Var hittade du denna info?

Hade visst fel. Bara ett finger som fungerar, dvs. klick(och eventuellt skroll, inte helt hundra). Här står det lite: http://www.labnol.org/software/apple-magic-trackpad-with-wind...

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.