Hallå där!
Tänkte bara fråga lite snabbt om någon visste.
Idag fick jag min grafikkortsfläkt http://www.inet.se/artikel/5321750/arctic-cooling-accelero-xt..... satte på den på mitt grafikkort och tryckte in allt i chassit! Men jag har bara ett litet.. eller ganska stort problem.. dator startar inte! Första gången jag "startade" så rörde sig mina fläktar lite grann Men nu är det helt dött..
Jag har:
Intel i7 875K med Corsair H50
Gigabyte P55A-UD5
Gigabyte GTX 470 med Accelero XTREME plus
Fractal design nätaggregat, ganska säker på att det är 650W
Men vad tror ni?
Funderar på att köpa ett 850W eller något i den stilen, eller kan det vara något annat? (och ja, alla sladdar sitter rätt )
Nätagget bör vara mer än tillräckligt, Säkert på att du inte gjort någon klassisk tabbe som TEX lämnat strömbrytaren på nätagget på OFF eller liknande?
Nätagget bör vara mer än tillräckligt, Säkert på att du inte gjort någon klassisk tabbe som TEX lämnat strömbrytaren på nätagget på OFF eller liknande?
Jag fixade det igår, istället för att sätta i fläktens ström rakt i grafikkortet så använde jag en adapter som följde med, 07Volt eller 12Volt Men datorn startar bara på 7VoltarN^ Men det kyler som en gud, 33 idle och 51 på black ops. Istället för typ.. 85