Permalänk

SlutaHicka.se

Hej!

Jag har byggt en webbsida som jag planerar att fylla med olika roliga metoder för att bota hicka. Jag önskar feedback på sidan, gärna om kodningen, layouten eller vad som helst! Det är ett projekt i skolan, så jag vill självklart göra den så optimal som möjligt!

SlutaHicka.se

Mvh.

Permalänk
Medlem

Kul med tips för att sluta hicka.
Skrev in ett tips direkt som fungerat för mig..

Permalänk
Medlem

Kul idé!

Inte mycket design att prata om, hade gärna sett en direkt layout på sidan. Just nu hänger länkarna lite "i luften".
Med lite knappar, linjer och direktioner kommer det bli toppen!

edit:

Såg nu, försök undvik att centrera texten. Ser illa ut, och är jobbigt att läsa.

Permalänk
Medlem

Försöka gärna att fånga läsaren direkt!
Ge dom t.ex. det senaste tipset eller ett slump-tips direkt när de går in på sidan.
nice förövrigt att den inte är nerspammad med reklam!

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem

Det ser ut som att du inte sparat i Unicode vilket du borde göra. Just nu är det frågetecken istället för å,ä och ö.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Du borde inte centrera all text. Är slitet som faen att läsa

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Det ser ut som att du inte sparat i Unicode vilket du borde göra. Just nu är det frågetecken istället för å,ä och ö.

Vet inte om han redan har fixat det men jag ser å, ä och ö.

Märkte faktiskt inte att texten var centrerad men det stämmer att det blir lättare att läsa om den inte är det.

Rolig läsning iallafall, jag har tipsat några bekanta om den.
Men allvarligt talat, snorta salt?

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk
Medlem

En enkel sökmetod kanske hade varit något?
Det kommer ju bli hundratals tips där tillslut.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Är för jobbigt att hitta tippsen direkt när man går in på sidan! Sätt en stor knapp nedanför välkosttexten!

När man går till skicka in tips, varför ska man se andras tips? Rutan borde vara i centrum.

Permalänk
Medlem

sicken kul hemsida. Behöver man ju bara hicka för att testa något :/

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄