Drivrutiner till ati mobility hd 4570

Permalänk
Avstängd

Drivrutiner till ati mobility hd 4570

Jag ska ladda ner drivrutiner till (se Rubrik) Det finns bara 4550 series. inte 4570. Någon som vet vilken ja ska ladda ner. Det är till vista 32 bitar Ultimate.
Tack på förhand

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Avstängd

Re: Drivrutiner till ati mobility hd 4570

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tooby77
Jag ska ladda ner drivrutiner till (se Rubrik) Det finns bara 4550 series. inte 4570. Någon som vet vilken ja ska ladda ner. Det är till vista 32 bitar Ultimate.
Tack på förhand

Har nu ominstallerat vista 32 ultimate med 4550 series drivisarna.. datorn hittar inte mitt grafikkort.. bara 3200 series som är integrerat.. hjälp

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Drivrutiner till ati mobility hd 4570

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tooby77
Har nu ominstallerat vista 32 ultimate med 4550 series drivisarna.. datorn hittar inte mitt grafikkort.. bara 3200 series som är integrerat.. hjälp

'¨'¨

Vilket jävla skit.. uppe i 25 timmar nu, av bara strul. Tog recoveryskivan, får se om det funkar nu då.. När ja köpte datorn, funkade allt.. Acer har inte ens släppt en drivis till 4570.. har installerat 12 olika drivisar till hd3-4-5*** kort.. ingen av dessa funkar till 4570.. BRA JOBBAT ACER/ATI. Nu ska vi se om fabriksinställningarna löser mitt shit.. återkommer strax

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Drivrutiner till ati mobility hd 4570

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tooby77
Har nu ominstallerat vista 32 ultimate med 4550 series drivisarna.. datorn hittar inte mitt grafikkort.. bara 3200 series som är integrerat.. hjälp

Fick recovery skivan att funka, nu är allt som det ska.. Det finns ingen officiell drivrutin till 4570. Fick ett mail av acer idag :

Acer Group Customer Service (noreply@acer-euro.com)
Du vet kanske inte vem den här avsändaren är.Markera som säker|Markera som skräppost
Skickat: den 11 november 2009 08:26:08
Till: ***@hotmail.com

Kära Tobias Carlsson,

Tack för att du använder våran webbaserade RMA-service.

Din begäran gällande produkten med serienummer LXP*****************************00, är loggad med RMA-nummer ********

Analysen är klar och såhär låter våran respons:
Hämt drivrutiner från vår sida istället http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/VGA/VGA_ATI_8.... 7535G&OS=V10&LC=en&BC=Acer&SC=EMEA_24

om det inte hjälper så gör även en biosuppdatering: http://global-download.acer.com/GDFiles/BIOS/BIOS/BIOS_Acer_1... 7535G&OS=V08&LC=en&BC=Acer&SC=EMEA_24

Regards,
Acer Support.

Bra o släppa en dator med icke fungerande drivisar..

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Medlem

Har en 7535g, fick samma problem köpte datan strax innan win 7 lanseringen. Fick hem win 7 utan extra kostnad från acer. Installationen fuckade upp sig med grafiken, en vän fick använda uppgraderingsskivan och blåsa ur skiten och ladda ner allt manuellt, dåligt av acer.
Funkar inte felfritt idag heller lite småbuggar här o var

Visa signatur

Intel I5 2500k @3.3 ghz | Fractal Design Define R3 titanium|Corsair Vengeance 8gb 1600 mhz|Gigabyte GTX 560TI SOC| Samsung Spinpoint 500gb 7200rpm|Gigabyte Z68X-UD3H B3|Samsung DVD|Win 7 64-bit|Fractal Design Tesla 650W|
|LG W2343T|Steelseries 6GV2|Logitech g400|Steelseries "Fnatic-edition"|Logitech z906|Steelseries Siberia v2 usb|