Permalänk
Medlem

Nogra som kör activt med remot race kan adda mig psn daswede.

Jag kör ganska mycket remot race så om ni addar mig se till att möta mina förare med

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sixpack:

Nogra som kör activt med remot race kan adda mig psn daswede.

Jag kör ganska mycket remot race så om ni addar mig se till att möta mina förare med

Du är en av få som verkligen "kör tillbaka"

Känns mest som jag kör runt folks gubbar hela tiden

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Sådär, då har jag lagt till:

scienta
Nokiron
Zewox

Springer och startar skiten nu,

Kör gärna mot mina drivers också.

PSN: Boosing

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Du är en av få som verkligen "kör tillbaka"

Känns mest som jag kör runt folks gubbar hela tiden

Vad har du för nick? ävla röra just nu med alla new freinds heheh

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Sådär, då har jag lagt till:

scienta
Nokiron
Zewox

Springer och startar skiten nu,

Kör gärna mot mina drivers också.

PSN: Boosing

Har dig boosing tror jag fick dig i går på listan.Ska lägga in dig på mina race nu gör samma thx

Ps skumt har dig boosing på freindlist men ser dig inte i gt5 eller så är jag fullare än jag tror

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sixpack:

Vad har du för nick? ävla röra just nu med alla new freinds heheh

Nokiron

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Hahah ja dig känner mina gubbar.Känns som mina gubbar är i svacka även min bästa på lv 38 kör som en halvblind hehe men han har ju just kört 24t så hehehe

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Skrivet av theBoosing:

Sådär, då har jag lagt till:

scienta
Nokiron
Zewox

Springer och startar skiten nu,

Kör gärna mot mina drivers också.

PSN: Boosing

Vad händer med oss nu då?

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeovinceZX:

Vad händer med oss nu då?

På Forsa 3 ser man verkligen om man sänker bilen.Nogon som vet om man ser det i Gt5 med?Tänkte om man vill ta ett photo kan det ju varasnyggt med superlåg bil i bland

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Skrivet av sixpack:

På Forsa 3 ser man verkligen om man sänker bilen.Nogon som vet om man ser det i Gt5 med?Tänkte om man vill ta ett photo kan det ju varasnyggt med superlåg bil i bland

Jaha, men vad handlar det om min fråga xD ?

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Jaha, detta verkar ju lovande.. Sitter fortfarande fast i racet

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Lyckades precis hitta Caterham Fireblade på marketen.
Och herre min ***** vilken bil till att ligga bra på vägen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeovinceZX:

Jaha, men vad handlar det om min fråga xD ?

inte mycket

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk

Riktigt trist nya patchen där man inte kan tradea bilar som kostar högre än 1,000,000cr :l Okej, kanske bra mot dom som kopierar bilar, men vi andra då doh!

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Min Bob är sämst! Han är lvl 11 och vinner inte över Typhoons lvl 6. Detta är illa!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

När man sitter vid PS3't så går det att racea mot alla era drivers osv, precis som det skall vara. Men när jag kopplar upp via remote-race i webbläsaren här på datorn så finns ni inte med. Skumt.

Edit: Nu fanns ni med, bra. Då kan jag starta racen härifrån

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur mkt cash man håvar in för varje race på detta sätt?

Btw, ni som verkligen vill använda er av detta bör lägga till mig. Är s.k. "NEET" och kan starta race i princip dygnet runt

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Avstängd

NEET?

Kolla in Drivers i GT Home i spelet. Så trycker du på collect eller vad det nu kan heta. Så får du Credits och experience

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

ni kan gärna lägga till mig redstorm54 så man kan göra remoteraces och lite riktiga race också

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av theBoosing:

När man sitter vid PS3't så går det att racea mot alla era drivers osv, precis som det skall vara. Men när jag kopplar upp via remote-race i webbläsaren här på datorn så finns ni inte med. Skumt.

Edit: Nu fanns ni med, bra. Då kan jag starta racen härifrån

Har också märkt det ibland. Tror det är web browsern från gt's hemsida som buggar till ibland lr liknande.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

NEET?

Kolla in Drivers i GT Home i spelet. Så trycker du på collect eller vad det nu kan heta. Så får du Credits och experience

NEET

Jaha, jag får kolla det sen Jag startar race med så många förare jag bara kan lägga vantarna på hela tiden.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av theBoosing:

När man sitter vid PS3't så går det att racea mot alla era drivers osv, precis som det skall vara. Men när jag kopplar upp via remote-race i webbläsaren här på datorn så finns ni inte med. Skumt.

Edit: Nu fanns ni med, bra. Då kan jag starta racen härifrån

Har du raceat något med mig än (Zewox) elr måste jag göra något för att det ska gå?

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Skrivet av LeovinceZX:

Har du raceat något med mig än (Zewox) elr måste jag göra något för att det ska gå?

Acceptera min vänförfrågan sedan delar du ut några B-spec drivers. Jag kör race hela tiden nu mot de som jag har på friends list och som har delat ut drivers.

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk

Tänkte kolla en annan sak, är det någon som skulle ha intresse av att hjälpa mig med ett nytt projekt? Det kanske är överflödigt dock, men jag vet inte. Om det finns intresse så hojta till. Har skaffat mig webbplats samt domännamnet redan, samt gjort en test design.

http://gtplanet.se/

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Skrivet av theBoosing:

Tänkte kolla en annan sak, är det någon som skulle ha intresse av att hjälpa mig med ett nytt projekt? Det kanske är överflödigt dock, men jag vet inte. Om det finns intresse så hojta till. Har skaffat mig webbplats samt domännamnet redan, samt gjort en test design.

http://gtplanet.se/

Hade jag kunnat php, html osv annars finns ju redan www.gtplanet.net , www.gt5-online.com och http://www.gt5.se .
Men fler är väl alltid bra

*ps* Diggar bilden på dodge vipern du har på sidan

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Tänkte kolla en annan sak, är det någon som skulle ha intresse av att hjälpa mig med ett nytt projekt? Det kanske är överflödigt dock, men jag vet inte. Om det finns intresse så hojta till. Har skaffat mig webbplats samt domännamnet redan, samt gjort en test design.

http://gtplanet.se/

Vad hade du tänkt dig att sidan skulle gå ut på?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av Blackwizard:

Hade jag kunnat php, html osv annars finns ju redan www.gtplanet.net , www.gt5-online.com och http://www.gt5.se .
Men fler är väl alltid bra

*ps* Diggar bilden på dodge vipern du har på sidan

Hehe, ja i dagsläget behövs inte mycket kodande. Jag använder Wordpress, så det räcker med att du får ett inlogg så postar du enkelt tillexempel nyheter, postar bilder osv.

Visste inte att Gt5.se fanns, som sagt det känns överflödigt med ännu en svensk GT sida. ;<

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Skrivet av scienta:

Vad hade du tänkt dig att sidan skulle gå ut på?

En mötesplats på svenska för de som älskar GT. Tyvärr finns ju en hel del sidor redan, kanske inte svenska, men det känns ändå som det blir överflödligt ;<

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

det borde faktiskt komma till xbox

Visa signatur

Intel core duo Q8200 Quad | 9800gt | 8gb DDR2 ram | MSI-7360 | Ace 500W | Samsung 750GB |

Permalänk
Medlem

En idé är även att alltid lämna 1 förare ledig hos den man "bjuder in". På så sätt kan alla alltid hålla varandras förare igång i princip hela tiden.

EDIT: Jaha, då var jag klar med natt-skiftet Boosing och Nokiron bör ha fått en del xp och pengar av detta. Nu får någon annan ta över lite

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather