Permalänk
Skrivet av bourne94:

jag skulle vilja att gränsen för fraktfritt för oss som på swec sänks:)

Och som han ovan, nått mer speciellt erbjudande på en speciell vara hade suttit fint:)

Tack för erbjudandet!:)

Hur mycket ska man betala för swec fraktfritt?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk

Personligen tycker jag det verkar vara ett oerhört fint erbjudande ifall det är som jag tror.
För visst är det väl så, att ifall summan i kundvagnen är t ex 5700 kr, så dras det sedan av 5% när jag anger rabatt koden?

OM det är på det viset så tycker inte JAG att det finns något att klaga på Då skulle de 5st produkter jag tittade på bli nästan 1000 kr billigare än hos Inet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Nja det var bara ett förslag ifrån min sida, men det är ju bara en tanke:)

Erbjudandet tycker jag var bra, men jag hittade inget som jag impulsköpte:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker att erbjudandet är jävligt bra. Lyssna inte på dom som gnäller, helst skulle dom vilja ha produkterna gratis. Det enda jag är missnöjd över är att jag kunde sparat tusenlappar om jag väntat med min beställning som jag lade häromveckan

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Mycket bra och konkurrenskraftigt erbjudande! Synd dock att vissa produkter tar så lång tid att få in i lager när de väl tar slut.

Permalänk
Medlem

Toppenerbjudande!

Du är förlåten.

Vertex 3 för 1583kr inkl frakt är riktigt bra.

Då fick man impulshandla i allafall.:D

Mera såna här erbjudanden.

Permalänk
Skrivet av _michelin_:

Vertex 3 120 gb för 1533 kr är ju gött! Köpte en

Tack Cdon!

Mitt pris blir 2081:- Hur gjorde du?

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Toppenerbjudande!

Du är förlåten.

Behövde du betala frakt? Det är väl fraktfritt över 600 kr?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

Permalänk
Skrivet av allan@allan.in:

Skrev du in koden? Ifall du gjorde det så har 100 andra köpt för dig och då gäller det inte längre

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tycker själv att 5% är en väldigt bra rabatt. Dock hade jag gärna sett specialdeals på enstaka saker. Men kraftigare rabatt. Då får de folk att vilja handla. Och som alltid så ramlar det ju oftast ner lite extra saker när man väl beställer...

Edit: Jag såg inte att vi hade två specialkoder!

Skrivet av allan@allan.in:

Tänk på att lägga in rätt sweclockerskod när du skall beställa. Då ramlar priset ner på 1533kr. Testade precis själv och funkade.

Skrivet av CDON:

Premiärerbjudande!

Just nu ger vi 30% rabatt på en av följande fyra produkter när du anger följande kod i kassan: SWECVIP

OBS! Erbjudandet gäller de 100 första beställningarna, endast en produkt per kund/order rabatteras. Rabattkoden kan endast användas en gång per medlem.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Jag tycker det var ett mycket trevligt erbjudande. 1533 för Vertex 3 är ju bara tacka för och 5% rabatt är inte heller fel om man nu ändå ska köpa något där.

En fråga bara. Kommer det vara nya 30% erbjudanden varje månad eller var det bara något ni körde nu för att fira?

Permalänk
Medlem

Det enda som var något intressant var ju SSD disken. Men en SSD har jag redan, så det var inget för mig.
Ett 5750 har jag svårt att se någon hurra över.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Det jag undrar nu är om 30% på utvalda varor bara är en premiärgrej eller om ni byter dessa fyra varor säg 1 gång i veckan? Lite sugen på SSDn, men samtidigt kan det dyka upp något annat hett om någon dag kanske.

Permalänk
Medlem

Mmm SSd disken var ju riktigt fin. Impuls handlade den och får skicka tillbaka den som är påväg från webhallen.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Hedersmedlem

5% verkar alla ju att få, inget speciellt för sweclockers. Testade precis att lägga ett grafikkort och en router i varukorgen. Fick 5% rabatt UTAN att ange nån kod. Sen testade jag med SWEC1106 koden, men det hände ingenting. Ska det vara så? Då finns det ju inget swec erbjudande förutom 30% produkterna.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

5% verkar alla ju att få, inget speciellt för sweclockers. Testade precis att lägga ett grafikkort och en router i varukorgen. Fick 5% rabatt UTAN att ange nån kod. Sen testade jag med SWEC1106 koden, men det hände ingenting. Ska det vara så? Då finns det ju inget swec erbjudande förutom 30% produkterna.

Swec erbjudandet gäller bara dom fyra produkterna

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Tack CDON! Ni är helt klart förlåtna!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KKay:

Nej, det är väl swecvip koden eller?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Produkten ingår förmodligen redan i deras "upp till 20% rea på elektronik"-kampanj. Swec-rabatten verkar enbart gälla på ordinarie pris.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

finns det någon mer rabatt än 5% rabatten?:O

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Nej, det är väl swecvip koden eller?

"Just nu ger vi 30% rabatt på en av följande fyra produkter när du anger följande kod i kassan: SWECVIP"

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

"Just nu ger vi 30% rabatt på en av följande fyra produkter när du anger följande kod i kassan: SWECVIP"

vilka 4 produkter?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

vilka 4 produkter?

De fyra följande, efter texten, skulle jag tro... De före raden där det står "5% rabatt på datorkomponenter"

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

De fyra följande, efter texten, skulle jag tro... De före raden där det står "5% rabatt på datorkomponenter"

ojdå vad blind jag är:P

Tackar:)

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är alla OCZ SSD slut i lager. Dom gick åt rätt snabbt måste man säga.

CDON: Hur många hade ni i lager innan Sweclockersdealen?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av altair4:

Tack för erbjudandet!

Vad jag skulle vilja se är ett veckans eller dagens erbjudande på en eller flera produkter för Sweclockers-medlemmar. Priset ska givetvis vara lockande lågt, men inget orimligt.

Vi kommer att försöka hålla i alla fall ett erbjudande i veckan.

Skrivet av bourne94:

jag skulle vilja att gränsen för fraktfritt för oss som på swec sänks:)

Och som han ovan, nått mer speciellt erbjudande på en speciell vara hade suttit fint:)

Tack för erbjudandet!:)

Tyvärr går det inte att använda flera erbjudanden på en gång, vilket gör att just nu så kände vi att 5% är roligare än att ge fraktfritt när vår frakt är så låg. ( 29kr ) Men vi får se, det kanske kommer.

Skrivet av fudge_79:

Tackar!! Alltid trevligt med erbjudanden. Synd att ni sålt slut på i5 2500k, kunde ha blivit ett bra impulsköp annars.

Den dyker upp inom ett par dagar.

Skrivet av _michelin_:

Vertex 3 120 gb för 1533 kr är ju gött! Köpte en

Tack Cdon!

Varsågod!

Skrivet av _michelin_:

Alla som handlar över 600kr får fraktfritt, oavsett om det är Swe eller ej.

Skrivet av NisseRoth:

Personligen tycker jag det verkar vara ett oerhört fint erbjudande ifall det är som jag tror.
För visst är det väl så, att ifall summan i kundvagnen är t ex 5700 kr, så dras det sedan av 5% när jag anger rabatt koden?

OM det är på det viset så tycker inte JAG att det finns något att klaga på Då skulle de 5st produkter jag tittade på bli nästan 1000 kr billigare än hos Inet.

Precis, 5% gäller obegränsat antal datorkomponenter i varukorgen!

Skrivet av bourne94:

Nja det var bara ett förslag ifrån min sida, men det är ju bara en tanke:)

Erbjudandet tycker jag var bra, men jag hittade inget som jag impulsköpte:)

Förslag tas gärna emot, ta en titt på vår tävling på Swec. och få chansen att vinna grymma priser!
http://www.sweclockers.com/tavling/65-sommartavling-med-cdonc...

Skrivet av Überklass:

Jag tycker att erbjudandet är jävligt bra. Lyssna inte på dom som gnäller, helst skulle dom vilja ha produkterna gratis. Det enda jag är missnöjd över är att jag kunde sparat tusenlappar om jag väntat med min beställning som jag lade häromveckan

PM;a mig ditt ordernr så kikar jag på det!

Skrivet av keitaro:

Mycket bra och konkurrenskraftigt erbjudande! Synd dock att vissa produkter tar så lång tid att få in i lager när de väl tar slut.

Vi jobbar hela tiden på att förbättra oss, och det är helt klart högt upp på listan.

Skrivet av SUMITOMO:

Toppenerbjudande!

Du är förlåten.

Det kommer

Skrivet av _michelin_:

Skrev du in koden? Ifall du gjorde det så har 100 andra köpt för dig och då gäller det inte längre

Ni som inte fått chansen på SSD disken, kan lägga sig på bevakning så kan ni utnyttja det när varan kommer in.

Skrivet av Hzup:

Tycker själv att 5% är en väldigt bra rabatt. Dock hade jag gärna sett specialdeals på enstaka saker. Men kraftigare rabatt. Då får de folk att vilja handla. Och som alltid så ramlar det ju oftast ner lite extra saker när man väl beställer...

Edit: Jag såg inte att vi hade två specialkoder!

Tänk på att lägga in rätt sweclockerskod när du skall beställa. Då ramlar priset ner på 1533kr. Testade precis själv och funkade.

Det kommer mer deals.

Skrivet av Hanslar:

Jag tycker det var ett mycket trevligt erbjudande. 1533 för Vertex 3 är ju bara tacka för och 5% rabatt är inte heller fel om man nu ändå ska köpa något där.

En fråga bara. Kommer det vara nya 30% erbjudanden varje månad eller var det bara något ni körde nu för att fira?

Vi kommer att köpa nya erbjudanden varje vecka är det tänkt, sen om det är 30% är svårt att säga, men det är tänkt att smälla.

Skrivet av KKay:

Det enda som var något intressant var ju SSD disken. Men en SSD har jag redan, så det var inget för mig.
Ett 5750 har jag svårt att se någon hurra över.

Är det nått du saknar?

Skrivet av MystiX:

Det jag undrar nu är om 30% på utvalda varor bara är en premiärgrej eller om ni byter dessa fyra varor säg 1 gång i veckan? Lite sugen på SSDn, men samtidigt kan det dyka upp något annat hett om någon dag kanske.

Vi kommer att försöka ha minst en artikel i veckan, ibland kommer det att vara fler.

Skrivet av Hymer:

Mmm SSd disken var ju riktigt fin. Impuls handlade den och får skicka tillbaka den som är påväg från webhallen.

No Comments!

Skrivet av Kent:

Som jag nämnde i tråden, så krockar erbjudandet med vår komponent kampanj, därför så ser det inte ut som att det händer nått, tyvärr. När den generella kampanjen är slut så kommer blir det skillnad.

Skrivet av KKay:

Det gäller alla komponenter, de fyra produkterna är bara extra nedsatta som ett extra erbjudande.

Skrivet av aluminium:

Tack CDON! Ni är helt klart förlåtna!

Puhh tack

Skrivet av '[vEX:

;11119613']Produkten ingår förmodligen redan i deras "upp till 20% rea på elektronik"-kampanj. Swec-rabatten verkar enbart gälla på ordinarie pris.

Precis

Skrivet av bourne94:

finns det någon mer rabatt än 5% rabatten?:O

Skrivet av KKay:

Skrivet av bourne94:

vilka 4 produkter?

Skrivet av keyser:

Skrivet av bourne94:

ojdå vad blind jag är:P

Tackar:)

Sånt som händer

OBS! Vi har en trevlig tävling nu på Swec. kika gärna där och kom in med förslag!

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Überklass:

Nu är alla OCZ SSD slut i lager. Dom gick åt rätt snabbt måste man säga.

CDON: Hur många hade ni i lager innan Sweclockersdealen?

Det kommer fler, lägg dig på bevaka så kan du ta del utav erbjudandet då.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Det kommer fler, lägg dig på bevaka så kan du ta del utav erbjudandet då.

Men då erbjudandet bara gäller de första 100 finns väl risk att erbjudandet inte finns kvar när SSDn är i lager igen, eller har jag missuppfattat hur det fungerar? Är också intresserad av SSDn nämligen.

Permalänk
Medlem

Det vore ju trevligt att kunna ange fler än 1 rabattkod. Om man har frakfritt som student och vill använda en VIP kod så går inte det..

Gick verkligen 100diskar på 5timmar om varje person bara fick köpa 1?

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Förstår inte att folk är så besatta av fraktavgiften, tror det är en psykologisk grej, det här erbjudantet var ju bra mycket trevligare!