Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Solglasögon efterlyses!

Hej alla!

Nu är det så att jag snubblade på en bild med en kille med ett par ganska häftiga solglasögon. Jag tycker dom var lite snygga och skulle gärna få reda på var man kan köpa dom En ganska svår uppgift att finna just dom solglasögon han har på sig men det är därför jag söker hjälp här på forumet om det är någon här som vet

Detta är bilden med glasögonen:

Vid första blick ser det ut som ett par vanliga svarta Ray Ban Wayfarers (bild) och det kan mycket väl stämma att det är! Men som ni ser så är det en annorlunda lins på dessa solglasögon och det är just denna orangea linsen som jag tyckte var häftig!

Så om någon vet något om denna modell eller kanske har ett par liknande hemma eller bara vet någon bra sida på internet med stort utbud av solglasögon så skriv gärna

MVH
HerrNi|sson

Permalänk
Medlem

Oakley har några olika glasögon med liknande lins vad jag vet även Gill vad det nu är för märke.

Ray ban är inte ensamma om att ha dessa bågar så du skulle i princip kunna hitta liknande med dom där linserna på Ica maxi eller Statoil också istället för att leta efter dyra brillor.

http://se.oakley.com/products/6709/25018
Dessa var tuffa men inte riktigt samma sak som du efterlyste.

Permalänk
Inaktiv

Har sett likadana på Caliroots, det var dock ett bra tag sedan och de finns inte inne just nu heller. Men kolla där ibland, de kanske får in fler?

Permalänk
Permalänk
Entusiast

http://www.saltopeppar.se/kategori/Solglasogon-oljeglas

Där hittar du nog minst ett par snarlika för en billig peng.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Tack allihopa för alla tips och länkar! Jag har bestämt mig för dessa då jag tycker dom liknar mest dom jag var ute efter och var snyggast! Jag tackar och bockar och önskar er alla en fortsatt trevlig sommar!

MVH
HerrNi|sson

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Duke wannabe?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.