Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LarssoN:

Cooler Master V8 "Sack Edition"

Borde släppas en sådan ju.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Borde släppas en sådan ju.

Jo d:-) . Snacka med CoolerMaster om det ? ;-p

Permalänk
Proffsmoddare

Jag får göra det. Be dem skicka över ett dussin och sen fixar jag dem och skickar tillbaka.. Säljs för 1000€.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Jag får göra det. Be dem skicka över ett dussin och sen fixar jag dem och skickar tillbaka.. Säljs för 1000€.

Jävlar vad många sweclockare som köpt

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

1000€ ... Tror det är liiiite för mycket

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Jävlar vad många sweclockare som köpt

Större hype internationellt faktiskt.

Skrivet av LarssoN:

1000€ ... Tror det är liiiite för mycket

Yeah. kanske 100€

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Yeah. kanske 100€

Tror nog det blir billigare att köpa den vanliga , om man vågar böja flänsarna ^^ .. Man ska tänka ekonomiskt , , sen så kostar den runt 50€ nu

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LarssoN:

Tror nog det blir billigare att köpa den vanliga , om man vågar böja flänsarna ^^ .. Man ska tänka ekonomiskt , , sen så kostar den runt 50€ nu

Klart det blir billigare att göra själv, men är det SE så är det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Har man lagt upp den i deras galleri så är det nog godkänt att de får använda det. Sen har jag ju inte copyright automatiskt på mina bilder.

Kanske. Jag utformar ofta mina saker utefter ett speciellt chassi.

Jo, tror de står någon stans att dom får göra det Men var mest humor i de jag skrev

Bilderna ser bra ut i alla fall:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Broken-arrow:

Jo, tror de står någon stans att dom får göra det Men var mest humor i de jag skrev

Bilderna ser bra ut i alla fall:)

Jag har ingen humor. :->

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Riktigt nyfiken på hur kylaren presterar passivt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KKay:

Riktigt nyfiken på hur kylaren presterar passivt!

Jag med!

Sätter igång igen nu till sommaren på både echo och theory. Följ mig på twitter för dagliga uppdateringar av både min vardag, mitt jobb och mina byggen. Ni får även se min non-pose förra sommaren stekarbild till pressfoto. Håll till godo!
https://twitter.com/#!/OfficialHannes

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av sack:

Jag med!

Sätter igång igen nu till sommaren på både echo och theory. Följ mig på twitter för dagliga uppdateringar av både min vardag, mitt jobb och mina byggen. Ni får även se min non-pose förra sommaren stekarbild till pressfoto. Håll till godo!
https://twitter.com/#!/OfficialHannes

Härligt att du har kommit igång igen!
btw, vad har du för storlek på töjningen i örat på bilden på twitter? Såg ganska stor ut?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LightBlizz:

Härligt att du har kommit igång igen!
btw, vad har du för storlek på töjningen i örat på bilden på twitter? Såg ganska stor ut?

Ah, blir fett najs. Blir arbetslös och skollös över sommaren och då har jag tid att fokusera. Ska se om jag kanske kan låna ett par DDR3 Dominator av någon så jag kan slutföra Theory. Har inte råd att köpa egna! xD
En 20mm!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

skönt att se dig här igen

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av sack:

Ah, blir fett najs. Blir arbetslös och skollös över sommaren och då har jag tid att fokusera. Ska se om jag kanske kan låna ett par DDR3 Dominator av någon så jag kan slutföra Theory. Har inte råd att köpa egna! xD
En 20mm!

Trevligt, blir ju lite svårt med tid om man ska sköta plugget samtidigt hålla på med datorerna ju
hehe, okej tuff var den alla fall Funderat på att töja men jag e för feg för det...

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LightBlizz:

Trevligt, blir ju lite svårt med tid om man ska sköta plugget samtidigt hålla på med datorerna ju
hehe, okej tuff var den alla fall Funderat på att töja men jag e för feg för det...

Ah, med jobbet också. Men eftersom att min anställning upphör när mellanstadiet slutar får jag plötsligt oförskämt mycket tid.

Jag töjde när jag var femton - har mindre nu. Minskade till 14mm.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Birdie någon?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sack:

Birdie någon?

Nope, har annat att göra. Dessutom är det ju lite långt att bara åka upp sådär

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MulleEng:

Nope, har annat att göra. Dessutom är det ju lite långt att bara åka upp sådär

Äsch, party ju.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Du Hannes, hur går det? Jag vet att du precis flyttat och så vidare, men nu är det nästan en månad sedan? :/

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Du Hannes, hur går det? Jag vet att du precis flyttat och så vidare, men nu är det nästan en månad sedan? :/

Fick jobb! Men troligen är jag ledig (läs arbetslös) efter nästa vecka och då bör det bli fart i stugan. Eller lägenheten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Fick jobb! Men troligen är jag ledig (läs arbetslös) efter nästa vecka och då bör det bli fart i stugan. Eller lägenheten.

Jaha! Nämen grattis till jobbet i alla fall
Och det får vi hoppas det blir!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Jaha! Nämen grattis till jobbet i alla fall
Och det får vi hoppas det blir!

Jag är fan sämst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Jag är fan sämst.

Utveckla?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Utveckla?

det kommer inte bli nån update :P...inte ännu iaf

Permalänk
Proffsmoddare

Echo klar! \o/

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av sack:

Echo klar! \o/

Blir de någon uppdatering i galleri för Echo eller ett helt nytt? Skulle varit trevligt att se resultatet.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Vad är det för slags rep alla använder i sina datorer? ;o

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av C4B12:

Blir de någon uppdatering i galleri för Echo eller ett helt nytt? Skulle varit trevligt att se resultatet.

Kommer bilder när jag känner mig mogen. ^^, It's a big step, lol.

Skrivet av Kablash:

Vad är det för slags rep alla använder i sina datorer? ;o

http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/sleeve.htm

Visa signatur