Vart borde jag beställa bf3?

Permalänk

Vart borde jag beställa bf3?

Hej!
Vart är det bäst att beställa bf3 limited edition?
Jag hade lite funderingar på webhallen: http://www.webhallen.com/spel/pc/99046-battlefield_3-limited_...
Vad tycker ni?

Permalänk

Här ska jag köpa BF3 i alla fall. för tillfället kostar det 300 kr, men det ändras då och då.
http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-...

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig handlat preorder. Kommer spelet att bli dyrare när det väl släpps, och i så fall hur mycket brukar det bli?

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win11Pro | R7-5800X | PA 120SE | ROG STRIX B550-F GAMING | CMN32GX4M2Z4600C18 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk

Om du väl köper det nu för 300 kr så kommer inte du behöva betala mer fast de höjer priset senare.
Här är även länk som du du kan läsa. http://www.g2play.net/store/Preorders/
Gå ner till "Guaranteed price" och läs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Jag har aldrig handlat preorder. Kommer spelet att bli dyrare när det väl släpps, och i så fall hur mycket brukar det bli?

nej men man får extra saker när man köper på preorder

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Om du vill komma så billigt som möjligt undan så åk antingen till ica maxi eller mediamarkt på morgonen dagen spelet kommer ut.. Vet att maxi vart billigast med alla wow expansioner samt även nyaste call om duty.. 50-100kr billigare än alla andra alternativ som fanns med på prisjakt

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel 6600K | Asrock Z170 Extreme4 | Corsair 2800MHz 16GB | MSI GTX 1070 Gaming X | Fractal Design R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jingelman:

Här ska jag köpa BF3 i alla fall. för tillfället kostar det 300 kr, men det ändras då och då.
http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Limited-Edition-EA-...

Vad ligger frakten på?

Permalänk
Skrivet av Lalingoo:

Vad ligger frakten på?

Det är ingen frakt. Man får bara en inskannad kod skickat till sig som man sedan skriver in i Origin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jingelman:

Det är ingen frakt. Man får bara en inskannad kod skickat till sig som man sedan skriver in i Origin.

Också laddar man hem spelet?

Permalänk
Skrivet av Lalingoo:

Också laddar man hem spelet?

Man laddar ner det via origin ja.

Permalänk

Gamestop, då får man Limited Edition och Physical Warfare pack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jingelman:

Man laddar ner det via origin ja.

Gott, blir nog så isf. Tack för tipset, sparade mig.. 200kr? och en resa till Gbg.

Permalänk
Medlem

Jag har också förhandsbokat via Gamestop. 399 kr o du får spelet i fodral, alltså slipper du ladda ner det.

Men eftersom att jag inte måste köpa spelet på Gamestop så funderar jag på att köra g2play.net "varianten" och spara en hundring.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Gamestop, då får man Limited Edition och Physical Warfare pack.

Tjena, går det bara förboka genom att besöka en gamestop butik eller har jag missat något ?

Permalänk

Boka på MediaMarkt och få en käck SteelBook.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

Kostar 300kr på direct2drive om du letar lite "kuponger".

Permalänk
Skrivet av basseofc:

Tjena, går det bara förboka genom att besöka en gamestop butik eller har jag missat något ?

Ja, endast butik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Ja, endast butik.

okej;( då orkar jag inte boka därifrån ( så lat som jag är), men tävlingen var lockande dock

Permalänk
Skrivet av Bennystreetracer:

Hej!
Vart är det bäst att beställa bf3 limited edition?
Jag hade lite funderingar på webhallen: http://www.webhallen.com/spel/pc/99046-battlefield_3-limited_...
Vad tycker ni?

på billigaste seriösa butiken....

Permalänk
Skrivet av basseofc:

okej;( då orkar jag inte boka därifrån ( så lat som jag är), men tävlingen var lockande dock

Den enda anledningen att förhandsboka på gamestop är för att du får physical Warfare pack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Den enda anledningen att förhandsboka på gamestop är för att du får physical Warfare pack.

Sa dom inte att Warfare pack skulle bli tillgängligt för alla någon månad eller så efter realesen ? Har för mig jag såg det någonstans

Permalänk
Skrivet av basseofc:

Sa dom inte att Warfare pack skulle bli tillgängligt för alla någon månad eller så efter realesen ? Har för mig jag såg det någonstans

Innan årsskiftet sades det men ja det stämmer. Dock är jag inte helt säker på att det gällde alla delarna ur paketet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Innan årsskiftet sades det men ja det stämmer. Dock är jag inte helt säker på att det gällde alla delarna ur paketet?

Jaha, ja så kan det vara att man inte får hela paketet. Nu måste jag kolla runt lite :D!

Permalänk
Medlem

Bokar alla mina spel på Cdon snabb leverans och inget krångel. Obs har bara beställt "retail boxar" från cdon vet inte hur de sköter download avdelningen.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

mediamarkt

Permalänk
Medlem

Webbhallen.
Skitgött att bara dra dit och hämta efter jobbet!
Inget krångel inga förseningar, man kan räkna med att man har sina spel på releasedagen.
Jag besätllde på spebutiken förr, men fick vänta i 2 - 3 dagar på att få spel efter releasedag, som man förbokat.
Sen när man avbokar så går det inte, helt värdelösa.

Testade förresten Elgigantens Pickup @ store när jag förbokade Deus EX, det fungerade riktigt bra det också.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

cdon beställde jag mitt ex.. o gjort det på varje spel. hittils alltid kommit hem i brevlådan dagen innan release. samma pris som webhallen på limited ed.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Skickar game.se spelet hem direkt i brevlådan??? annars blir det spelbutiken.se

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2