KFA2 Tävling! Någon som är med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Told you. Grymt bra jobbat! Ett stort grattis! :'D Hoppas du får stor nytta av grejerna! Hade inte varit helt fel om du postat bilder på det när du får hem det men det är upp till dig. Grattis igen!

Edit: Måste för övrigt säga att jag älskar när någon brinner för något, gör det fantastiskt bra och får erkännande!

Tack så mycket!

Grafikkortet har jag inte jättestor nytta av, däremot kameran kan jag komma att behålla.

Och ja, mitt intresse har länge varit film och effekter, så tog mig an detta projekt och det blev bra, och att vinna en tävling med det gjorde mig glad som fan

Skrivet av Ratatosk:

Grattis Nikkop!

Tack! Nu blir det nog ett Sabertooth för mig också! Haha!

Skrivet av barbafarsan:

filmen e ju från HBG! ahhh härligt värre världens bästa stad, grattis till vinsten!

Tack så mycket! Haha, äru härifrån eller?

Skrivet av Troberg:

Haha bra de

Har gjort lite olika projekt men inget som ligger uppe på nätet
Mesta ligger hos skolan =/
Men ska göra en musikvideo åt en bekant som har en skiva tillsammans med en medlem från KISS.
Ska se när den blir av så kan jag lägga upp den

Låter soft! Tar gärna och tittar på den.
Skiva tillsammans med en KISS-medlem? Det var inte dålgigt haha

Skrivet av Cryostatic:

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

får bara flika in här med ett grattis:)
Kollade inte igenom alla bidragande, men din var helt klart bäst:D

5/5... fast det var galleriet, men tror du förstår:P;):D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

För er som visat intresse för tävlingen och lyckat mig till kan jag nu berätta:

ATT JAG FICK FÖRSTA PLATS! GAAAAAAAAAAAAAAALET! Sjukt glad, dels för att ha vunnit en sådan här tävlingen och det öppnar möjligheter för mig och merit att hålla på effekter inom film eftersom det är det jag vill jobba med.

http://www.kfa2.com/geforceculture.php

Där är slutresultatet.

Tack igen för att ni höll tummarna för mig! Detta betyder mycket!

Najs!

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Fractal North Vit Mesh | Phanteks AMP 1000W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

För er som visat intresse för tävlingen och lyckat mig till kan jag nu berätta:

ATT JAG FICK FÖRSTA PLATS! GAAAAAAAAAAAAAAALET! Sjukt glad, dels för att ha vunnit en sådan här tävlingen och det öppnar möjligheter för mig och merit att hålla på effekter inom film eftersom det är det jag vill jobba med.

http://www.kfa2.com/geforceculture.php

Där är slutresultatet.

Tack igen för att ni höll tummarna för mig! Detta betyder mycket!

Riktigt stort grattis!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Grattis! Du förtjänade de verkligen!

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

får bara flika in här med ett grattis:)
Kollade inte igenom alla bidragande, men din var helt klart bäst:D

5/5... fast det var galleriet, men tror du förstår:P;):D

Skrivet av vikham:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Rydisen:

Riktigt stort grattis!

Skrivet av borgen92:

Grattis! Du förtjänade de verkligen!

Tack så mycket gott folk!

En sak som jag finner märkligt är att de har inte kontaktat mig, de har inte heller gått ut med att vinnarna har presenterats på Facebook eller Twitter.
Hoppas de kontakar mig imorgon och inte har glömt det haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Tack så mycket gott folk!

En sak som jag finner märkligt är att de har inte kontaktat mig, de har inte heller gått ut med att vinnarna har presenterats på Facebook eller Twitter.
Hoppas de kontakar mig imorgon och inte har glömt det haha.

Konstigt, men jag hoppas att dom kontaktar dig imorgon, så du får lite "fredagsgodis" även om du kanske inte får sakerna direkt:)

Lite oFFT: hur gjorde du filmen, den är ju hur cool som helst:)
Eller är det så att du är som en magiker, håller det lite hemligt?:):D

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Konstigt, men jag hoppas att dom kontaktar dig imorgon, så du får lite "fredagsgodis" även om du kanske inte får sakerna direkt:)

Lite oFFT: hur gjorde du filmen, den är ju hur cool som helst:)
Eller är det så att du är som en magiker, håller det lite hemligt?:):D

Hoppas jag med!

Haha filmens effekter är gjorde i Adobe After Effects, ett program som jag har hållt på med ett tag där man kan göra obegränsat mycket sålänge fantasin inte sätter gränserna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Hoppas jag med!

Haha filmens effekter är gjorde i Adobe After Effects, ett program som jag har hållt på med ett tag där man kan göra obegränsat mycket sålänge fantasin inte sätter gränserna

Hehe, absolut:)

Okej, låter som ett dyrt program:)
Men det syns ju att du kört med det ett tag, då filmen var otroligt grym:D
Men får väll se, skulle ju vara kul att testa:):D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Hehe, absolut:)

Okej, låter som ett dyrt program:)
Men det syns ju att du kört med det ett tag, då filmen var otroligt grym:D
Men får väll se, skulle ju vara kul att testa:):D

Haha tack.

Jo programmet kostar en del, men har fått det från skolan, så har inte behövt betala något som tur är

Finns väl trial-versioner skulle jag tro, så du kan nog testa det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Haha tack.

Jo programmet kostar en del, men har fått det från skolan, så har inte behövt betala något som tur är

Finns väl trial-versioner skulle jag tro, så du kan nog testa det

Jo, såg det men får väll se om jag kan få tag i nått liknande:P elle någon trial version:)
Tack för svaren, och hoppas dom hör av sig snart!:):D

Visa signatur