Permalänk
Medlem

2010-10-15

lite nya prylar

2010-10-15

Permalänk
Entusiast

Olika panel typer på skärmarna?

Skärmen till vänster har helt annorlunda färger än dom andra, förövrigt så bör du fixa till hur ''bilden'' ligger emellan skärmarna.

Annars mycket snyggt.

3/5

Mvh

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk

Antar att du menar 2011?

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk

avundsjuk,snyggt som fan
5p för skrillex

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Hur har du satt ihop skärmarna?

Permalänk
Medlem

Snyggt! Jag har en fråga rörande kring skärmuppsättningen.

Jag antar att du har detta bordfästet ( http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=619505 ) eller iaf liknande.
Om det är detta, hur kan du beskriva kvaliten samt användarmöjligheter etc? Är du nöjd?

Permalänk
Avstängd

Nice bakgrundsbild! 5p

Permalänk

Vad kostade de 3 skärmarna och stativet?
Och var köpte du det?

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem

Jag lovar dig, tjejer är mycket bättre IRL

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Jag lovar dig, tjejer är mycket bättre IRL

ojojjo du lever i en fantasivärld, tjejer gillar inte att man sitter vid datorn och har därför en tendens att bli rätt aggro mot en.
Varför tror du annars det vanligaste AFK taggen är /Afk wife/girlfriend faction dropping.

Komplett hade alltså en schysst lösning på 3 skärmar!, fan den måste jag kolla upp, såg sjukt nice ut.
samma fråga där då, hur fungerar den? stabil?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Olika panel typer på skärmarna?

Skärmen till vänster har helt annorlunda färger än dom andra, förövrigt så bör du fixa till hur ''bilden'' ligger emellan skärmarna.

Annars mycket snyggt.

3/5

Mvh

TN skärmar har ju inte direkt samma vinkel upptagning som en IPS

Permalänk
Medlem

Vill ockaå veta vilket och vad du tycker om fästet, har nämligen precis samma skärmar

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Du kunde ju gjort rent i datorn, när du ändå hade allt ute?

Permalänk

Fy satan vad najjs Bordsfästet är de från komplett ? isåånna fall äre något att ha ? för skulle vilja köpa det själv

Visa signatur

Intel i7 2600k 4.3ghz - Asus P67 Sabertooth - HD Radeon 7950 3GB - 8 GB Corsair Minne - Corsair Graphite 600T - Corsair AX850w - Logitech G19 - Logitech G700 - Logitech G35

Permalänk
Skrivet av Jonssown:

Olika panel typer på skärmarna?

Skärmen till vänster har helt annorlunda färger än dom andra, förövrigt så bör du fixa till hur ''bilden'' ligger emellan skärmarna.

Annars mycket snyggt.

3/5

Mvh

Det är ju likadana skärmar, vad jag kan se, men det blir ju olika betraktnings-vinklar.
Jag håller med om att han borde lägga in bezel management, eller vad det nu heter. men går det på windows bakgrundsbild?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk

Som alla andra frågat, är skärmfästet bra? stabilt? kan man sitta på det?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Snyggt där, men vad gör du för avancerade grejer som kräver att du har 3st skärmar?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Snyggt där, men vad gör du för avancerade grejer som kräver att du har 3st skärmar?

man spelar spel?

Permalänk
Medlem

älskar skärmarna! så fruktansvärt snyggt!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weedrea:

man spelar spel?

+1 ^^

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.