Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Facebook: Dölja logg-inlägg retroaktivt?

Permalänk
Medlem

Facebook: Dölja logg-inlägg retroaktivt?

Tjenare!

Jag har nu under hyfsat många timmar försökt göra min logg helt tom på facebook. Insåg ganska snabbt att det är omöjligt att radera allt, försökte med imacro till firefox men det gick ju inte heller för sig. Har dock några vänner som har lyckats få sina loggar helt och hållet cleana och jag undrar hur jag gör detta utan att manuellt behöva klicka på varje inlägg sedan 2007 för att dölja/radera. Har frågat dessa herrar men fick inte särskilt mycket hjälp därifrån.

Bifogar en skärmdump för att illustrera den perfekta FB-loggen!

Uploaded with ImageShack.us

Tack på förhand!

M.v.h. Saliv

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Du kan ju börja med att uppdatera till nya timeline så blir det enklare att bläddra

Större bild

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Du kan ju börja med att uppdatera till nya timeline så blir det enklare att bläddra

http://dl.dropbox.com/u/15121113/Screen%20Shot ---%202011-...

Större bild

Går det att dölja ett helt år i denna timeline? Isåfall vore det ju guld!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Fungerar timeline i eu? Läste att det skulle dröja. Dock ytterst dåligt insatt :). Kanske går att lura fb på nå vis?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Fungerar timeline i eu? Läste att det skulle dröja. Dock ytterst dåligt insatt :). Kanske går att lura fb på nå vis?

Jag har timeline så..... Nej det funkar nog inte i EU *ironi*

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Jag har timeline så..... Nej det funkar nog inte i EU *ironi*

Kikade själv och hittade ingenting om det på min facebook, och iochmed det samt att jag läst att det skulle dröja så anade jag att du kanske gått runt något alternativt bodde utomlands.

Om det har introducerats så, om jag känner FB rätt, hade jag väl blivit sönderbombad av FB där de vill att jag ska testa det :). Men, det verkar jag ha missat.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Kikade själv och hittade ingenting om det på min facebook, och iochmed det samt att jag läst att det skulle dröja så anade jag att du kanske gått runt något alternativt bodde utomlands.

Om det har introducerats så, om jag känner FB rätt, hade jag väl blivit sönderbombad av FB där de vill att jag ska testa det :). Men, det verkar jag ha missat.

http://www.facebook.com/about/timeline

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av http://www.facebook.com/about/timeline när jag klickar på "Sign me up":

Tidslinjen kommer snart.
Vi meddelar dig så fort den är klar.

Så...?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Du måste gå med som betatestare kommer inte ihåg hur bara ^^

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Tack 4everapple1!

Alltså är det som jag trodde, många poster sedan, inte släppt för oss i EU, officiellt. Tog väldigt lång tid för er att få fram så mycket

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Tack 4everapple1!

Alltså är det som jag trodde, många poster sedan, inte släppt för oss i EU, officiellt. Tog väldigt lång tid för er att få fram så mycket

Glöm inte att detta ord aldrig nämndes..

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Glöm inte att detta ord aldrig nämndes..

Tycker ändå att det är ganska självklart vad jag menade, särskilt med min andra post som frågade om det fanns sätt att komma åt timeline ändå.

"Kikade själv och hittade ingenting om det på min facebook, och iochmed det samt att jag läst att det skulle dröja så anade jag att du kanske gått runt något alternativt bodde utomlands."

Frågan hur man aktiverar timeline återstår dock fortfarande

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nightcrawl:

Frågan hur man aktiverar timeline återstår dock fortfarande

Prova att söka på den oerhört absurda frasen "activate timeline" på google så får du se.

Permalänk
Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ballistic:

Prova att söka på den oerhört absurda frasen "activate timeline" på google så får du se.

Nej, jag orkar inte böka med det. Däremot kanske "saliv" är mer intresserad.

Se där

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.