Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Skrivet av Nompario:

Vi har landat på månen....vi kan genomföra hjärtoperationer via internet med robotar och vi har folk som pysslar med atomforskning....
Nånstans kanske man borde räkna med mer än 14 pers vid release så servern inte blir lika användbar som ett hampasnöre mellan två ravioliburkar.

De har iaf "lokaliserat" felet....bara o vänta nu då.
Kul med pre-orders emellanåt.....

Nästa fluga = Post-order. Place your order later to ensure steady servers!

Om EA var NASA och skulle ge sig på att försöka landa på månen, skulle de bara krascha i havet

Permalänk
Medlem
Skrivet av tackle:

Nån som vet om single player löser upp något? Om man kör SP via fulversion så kanske man missar nån unlock eller nåt?

Jag skulle vänta om jag var du. Det är ju ändå bara någon timma tills de har fixat det. De säger i alla fall att de har lokaliserat problemet. Det skulle vara segt att bli avstängd nu

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nedfryst:

laddade du in spelet från skivan på 1 sec? shit, vilken dvd har du?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kör med en vanlig DVD och installerar också i 11-13 MB/s !

Får hoppas att de fixat problemet innan midnatt ikväll!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typoon9150:

Om EA skulle ge sig på att föröka landa på månen skulle de bara krascha i havet

Tror mer dom skulle glömma att tanka.
"Oj behövs det bränsle för att driva denna farkost"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typoon9150:

Om EA var NASA och skulle ge sig på att föröka landa på månen, skulle de bara krascha i havet

Om EA var NASA skulle de ha viktigare saker för sig än att forsöka fixa sina servrar till ett spel

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Samma problem, EA är ett jävla skitföretag, det här händer vid alla deras stora releaser...

Visa signatur

Citera om ni vill att jag ska svara...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typoon9150:

Om EA var NASA och skulle ge sig på att försöka landa på månen, skulle de bara krascha i havet

De skulle inte ens få igång motorn.

Permalänk

Någon som vet hur man får bort BETA:n från sina spel i origin?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nedfryst:

laddade du in spelet från skivan på 1 sec? shit, vilken dvd har du?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, det tar ju tid att byta skiva och installera också.. Jag kanske råkade byta ut ett b mot ett g Men fort gick det.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av djaxxo:

Battlefield Battlefield
@
@woollynorseman You are required to activate your account first, however our activation servers are currently under heavy load.

Ill show you a heavy load!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Någon som vet hur man får bort BETA:n från sina spel i origin?

Detta undrar jag med.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

Ta det lungt. Det är bara servrarna som är överbelastade. Testa imorgon så ska du se att det går. Ingen behöver hålla någon ersättningsskyldig och du behöver inte "kräva" att få det spel reklamerat. Vänta bara en dag och vill du inte ha spelet kan du kontakta butiken där du köpte det. Vill du ha det reklamerat föreslår jag att du är lite trevlig när du frågar också och inte "kräver" att få det reklamerat.

Det här han hänt massa gånger förr. Det är bara att vänta några timmar.

Att det har hänt massa gånger förr gör att det ska accepteras? Nej, för många utvecklare / utgivare kommer undan med sånt här. Jag kan ha överseende för ett spel som LoL som är gratis. Men EA tar ut premium priser för sina produkter.

Webhallen där jag köp spelet är kanonbra, jag har alltid fått spelen jag beställt samma dag som release. Men tyvärr är det den vägen jag måste gå för att reklamera, och då får de ta lite skit (extra jobb och strul) och skicka vidare det till EA.

Visa signatur

Main - i7 2600K | MSI P67A-GD65 REV B3 | Corsair XMS 8GB | Intel 510 120GB | Gigabyte GTX570 OC 1280MB | Cooler Master 690 II Adv. | Corsair HX 850W 80+ | Noctua NH-U12P SE2
HTPC - i5 3570K | Asus P8H77-I | Corsair XMS 8GB | Samsung 840 120GB | be quiet! Pure Power 430W 80+ Bronze | Fractal Design Node 304 | Mobilt Samsung GT Pro 8.4 | LG G3 D855

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morberg:

Ill show you a heavy load!!!

!!

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

De skulle inte ens få igång motorn.

Du förutsätter alltså att de skulle ha lyckats bygga en motor?

Permalänk
Avstängd

Lugn i stormen. Hur många tror ni försöker samtidigt? Låt det ta den tid det behöver, nu kanske ni förstår varför mitt spel bara får ligga o kyla av sig. Ni som klagar på origion, ea, dice eller vad det är. Stanna upp o tänk lite, ni är inte dom ända som vill allt samtidigt?

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Medlem
Skrivet av eviln:

Antar att detta är ett ypperligt läge för en handtralla.

Så jävla bäst.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Avstängd

problem problem problem
eller var det problem? var tror ni?

ni är ju för fan sanslösa
shit bakom tangentbordet?

hela jävla BF3 forumet är ju fullt av problem.
sök för det för fan haha

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

När jag tycker på "Lös in produktkod" så kommer det upp en ruta men det bara laddar och laddar. Det händer ingenting, ibland blir det klar och står någon slags error sak, att det är ett anslutnings fel och att jag ska försöka igen senare.
Jag har startat om Origin och gjort allt jag kan, men får inte rutan att komma upp!

Någon som har ett tipps på detta eller är det bara och vänta?

Permalänk
Medlem

Undrar hur länge man ska behöva vänta på att få aktivera sitt spel, den verkar bara ladda i all oändlighet =/
köpt spelet i origin också så förstår inte vrf ja måste aktivera det?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typoon9150:

Om EA var NASA och skulle ge sig på att försöka landa på månen, skulle de bara krascha i havet

Om EA hade varit NASA sa hade dom inte tänkt pa att det kommer sa manga askadare till launchen av apollo-13 , vilket resulterar i att bara 100 pers far plats o faktiskt se själva starten ..

Permalänk
Sötast

Haha ni är för jävla roliga, vad fan hade ni förväntat er med en sådan här titel, att endast 25 pers skulle prova aktivera på samma dag? Öh nä... det är hundratusentals kanske miljontals som försöker aktivera på samma gång som alla andra. Det kommer hända, det är oundvikligt och omöjligt att förhindra.

Permalänk
Medlem

zh1nt0 Daniel Matros
@
@jesperjm1 Vi undersöker och messar ut när vi rullar ut en fix

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpor:

Du förutsätter alltså att de skulle ha lyckats bygga en motor?

De skulle på första mötet ställa sig med händerna på huvudet och snurra runt.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem

swedbank ligger nere också! allt är en stor hackerattack!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

De har ju allt webbaserat för att det ska bli svårare att piratkopiera. Det här har hänt massa gåner förut, och alla gånger har det löst sig inom några timmar. Chilla på det lite bara så kan du spela ditt spel imorgon. En kväll utan ett spel är inte världens undergång.

Nu säger du exakt vad jag precis sa de inte löste.

De använder webbaserat skit för att hindra piratkopiering, och det fungerar inte, de kommer aldrig att göra de. De enda som händer är att det blir en frustrerande situation för betalande kunder.

Nej det gör inte så mycket att de inte går att spela idag, jag menar bara att det är tråkigt och att de kunde gjorts på bättre sett så vi iaf kunde spela single player

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Avstängd

Vi ska ha LAN imorn, kul om det inte blir nått pga att EA är rövkukar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

swedbank fungerar för mej

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vaksai:

Samma problem, EA är ett jävla skitföretag, det här händer vid alla deras stora releaser...

Sluta köp skiten eller acceptera att du inte är den ända som vill spela. Du har säkert en uppsjö av ea skit o tror att du får nr1 i kön

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

swedbank fungerar för mej

jasså? även när du klickar logga in? jag kommer bara till startsidan

Permalänk
Medlem
Skrivet av tooby77:

Lugn i stormen. Hur många tror ni försöker samtidigt? Låt det ta den tid det behöver, nu kanske ni förstår varför mitt spel bara får ligga o kyla av sig. Ni som klagar på origion, ea, dice eller vad det är. Stanna upp o tänk lite, ni är inte dom ända som vill allt samtidigt?

Tycker endå att dom borde vara medvetna om att det kommer bli ett rejält tryck vid release och inhandla resurser där efter. Pengar lär inte vara ett problem