Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Skrivet av Nefus:

Kan någon hjälpa mig? Installationen är 100% men det kommer ständigt upp en fönster att jag ska sätta i skiva 2, skivan är redan insatt! Det funkar inte heller om jag sätter i skiva 1.

http://img263.imageshack.us/img263/6628/originup.png

Låter som att det är nåt fel

Permalänk
Skrivet av Krigarmunk:

Nej jag har aldrig haft något sånt här problem innan, bara med Bf3 och Bad company 2. Annars flyter allt på perfekt.
Nej, jag kunde inte röra muspekaren, jag kunde se den, men den stod still i mitten när jag viftade fram och tillbaka.
Oftast så startar hela min dator om sig av okänd anledning, eller så fryser det sig på en bild så jag måste starta om.

Att ställa ner grafik inställningarna på low hjälpte inte ett dugg.

Okej, nå, min dator har inte fryst i Battlefield 3 (än iaf). Hursom finns problemet med corsair force-enheterna kvar. Enda sättet du kan bekräfta att det inte är din ssd är ju eg. att skicka i en vanliga hdd och köra in win7 + bf3 och se om samma problem kvarstår.
Ett tecken på att det är ssd-enheten är att hdd-leden lyser med fast sken när enheten hänger sig. Då har enheten fastnat i någon slags knepig loop eller så, tror inte corsair hittat någon lösning som faktiskt funkar än (firmware upgrade verkar inte lösa något för de som har problemet).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nefus:

Kan någon hjälpa mig? Installationen är 100% men det kommer ständigt upp en fönster att jag ska sätta i skiva 2, skivan är redan insatt! Det funkar inte heller om jag sätter i skiva 1.

http://img263.imageshack.us/img263/6628/originup.png

ifall du inte redan har löst problemet, så är det bara o trycka på X och då kommer det upp en ruta om att vill du verkligen avbryta installationen? KLICK YES! och ifall du får problem att starta bf3, msg me privat

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gathor:

ifall du inte redan har löst problemet, så är det bara o trycka på X och då kommer det upp en ruta om att vill du verkligen avbryta installationen? KLICK YES! och ifall du får problem att starta bf3, msg me privat

Har avbrutit installationen och nej det går ej att spela.

Edit:

NU FUNKAR DET! ÄNTLIGEN! Tryckte på reparera installation och då funkade det.

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Medlem

http://memebase.com/2011/10/28/internet-memes-really-ea/

Var tvungen att skapa den, så oehört kul det var halva natten.

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 Flopp.

Igår kunde jag inte aktivera spelet och idag får jag ett annat problem, börjar gnälla om att den här filen är inte kopplad till något program för att utföra åtgärden när jag försöker starta spelet.

Bite Me !

Permalänk

När jag ska lösa in min produktkod via Origin så kommer det bara upp en grå ruta. Läste att någon annan som hade samma problem..
Någon som har en lösning?

Permalänk

Någon som sitter på den exakta adressen till live supporten?

Permalänk

undrar om någon vet vart jag lägger in koden för, förbokningserbjudandena exempelvis dao 12?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sockervadd:

undrar om någon vet vart jag lägger in koden för, förbokningserbjudandena exempelvis dao 12?

I origin det lilla "kugghjulet" till vänster om frågetecknet klicka där å sen scrolla ner till lös in produktkod, klicka på den å sen skriv in koden

Permalänk
Sötast

Själv köpte jag spelet idag istället. (Just nu)

Aktiveringen gick på ~1 sekund och nerladdningen ligger på 10MB/s.

Allexz Win.

Permalänk
Medlem

Vågar man köpa det här spelet eller ska man vänta på att anstormningen har lagt sig, och det kanske till och med kommit en patch?

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Mitt funkar fortfarande inte. "(.cab) not signed" vid 100% och kan inte avbryta eller avsluta installationen. Inte ens omstart hjälper.

Har inte hunnit kontakta supporten än. Nån här som har tips?

Permalänk
Medlem

Köpte mitt från cdon. Nerladdningsbara prylen.. Fungerar inte att ladda ner.. Var ju pirat-torrent... Har ju en nyckel iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Vågar man köpa det här spelet eller ska man vänta på att anstormningen har lagt sig, och det kanske till och med kommit en patch?

var mest första dagen (dvs 27e) det var väldigt mkt trubbel..dvs ingen kunde komma igång med spelet..men sen så dagen efter gick det som smör..vissa får några problem med spelet, typ krashar ibland/minimeras osv.. annars så har jag själv inte märkt av några problem. fick så att det minimerades o gick inte att få upp igen..men har klockat ner mitt graffe o höjt volten lite så verkar det flyta på bra iaf nu..inget har hänt efter det.. (gigabyte 560ti)

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Någon som har köpt BF3 via Green Man Gaming nu de senaste dagarna? +27de, funkar det och har ni haft några problem?

Såg att de hade begränsat försäljningen av EA games till UK endast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JONSTE:

Hur funkar Citera flera

Skrivet av Se33:

Tryck citera flera på post A, B och C tryck sedan Citera på post D så får du med alla

Tack, det är inte alltid så lätt, men nu kan jag oxå

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon | i5 8600K @5.0 GHz | GTX 3070 | 16GB 2666 Mhz | Noctua NH-U12A | Fractal Design Integra M 650W | 960 EVO 500 GB | 970 EVO 1 TB | Fractal Design Focus G Gunmetal Grey | Logitech G502 Wireless Lightspeed | Corsair K70 | ASUS 27" Predator | Razer Nari Essential

Permalänk
Skrivet av Andyah:

var mest första dagen (dvs 27e) det var väldigt mkt trubbel..dvs ingen kunde komma igång med spelet..men sen så dagen efter gick det som smör..vissa får några problem med spelet, typ krashar ibland/minimeras osv.. annars så har jag själv inte märkt av några problem. fick så att det minimerades o gick inte att få upp igen..men har klockat ner mitt graffe o höjt volten lite så verkar det flyta på bra iaf nu..inget har hänt efter det.. (gigabyte 560ti)

Hade exakt samma problem med min gigabyte gtx560 ti, prova uppdatera biosen till version F13 om du inte redan har den. Det löste hela problemet, dessutom kunde jag klocka tillbaka till standard på 900mhz 

Permalänk
Medlem
Skrivet av fiskbiffi:

Hade exakt samma problem med min gigabyte gtx560 ti, prova uppdatera biosen till version F13 om du inte redan har den. Det löste hela problemet, dessutom kunde jag klocka tillbaka till standard på 900mhz 

bioset uppdaterade jag först innan jag började labba. men jag märkte ingen skillnad från bios bytet.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

JAG SNEAR SÖNDER PÅ DETTA FÖRBANNADE JÄVLA K*K SPELET!!!!!!!:@

Visa signatur

Stationära Datorn : Fractal Design R4 , I5 2500k, Asus p8z68-v pro gen3 , Gigabyte gtx 670 , Kingston DDR3 1600MHz 8GB , Cosair 650 W, 1 st 500 gb o en 320 gb i datan, 2 st externa 750 gb, 500 gb. Skärm : Lg 23.4 tum 120 hz.
Kringutrustning:Yamaha Rx- v765 2 st klipsch rf-62. RAZER ARCTOSA - RAZER LACHESIS , Hedset Logitech G35 .

Permalänk
Medlem

När f

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

När får man tillgång till back to karkand om man har limited edition via origin?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

slutet av december tror jag

dom som inte har lilited kan köppa back to karkland för 150kr

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo