Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Medlem

Det förvånar mig inte om supporten hos EA just nu rider runt på rosa enhörningar och bär partyhattar, medans de drar shottar i hörnet pga av en ganska bra försäljningsstart på BF3.

2-3 arbetsdagar var ju något av det bästa jag läst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VaNiLLA7:

It's a limited edition.

Limited connectivity.

Limited bug-testing.

Limited activations.

Limited understanding of what consumers actually want.

Limited in their knowledge of how Steam DOMINATES digital distribution

And limited sanity once you start to see Grey Circles in your nightmares.

gå inte ut över DICE nu..det är endå EA´s servrar som inte håller..dice har gjort sitt rätt.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

seriöst..detta är fan inte okej hade ju hoppats att få spela bf3 men...nejnej...

Visa signatur

En dator

Permalänk
Skrivet av JONSTE:

Bästa inlägget i denna tråd.

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

2-3 arbetsdagar var ju något av det bästa jag läst.

Då ses vi väl på måndag/tisdag nästa vecka då? Yippi...

Permalänk
Medlem
Skrivet av lordnotan:

Bästa inlägget i denna tråd.

TACK!!

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon | i5 8600K @5.0 GHz | GTX 3070 | 16GB 2666 Mhz | Noctua NH-U12A | Fractal Design Integra M 650W | 960 EVO 500 GB | 970 EVO 1 TB | Fractal Design Focus G Gunmetal Grey | Logitech G502 Wireless Lightspeed | Corsair K70 | ASUS 27" Predator | Razer Nari Essential

Permalänk

Fick ett popup-meddeleande i Orgin nyss som sade att aktiveringsservrarna är överbelastade och att de jobbar på det.

Permalänk

Hur långt tid tar det för EA att fixa detta nu då :(?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Funkar för mig att lira fast massa problem med servers :/ Battlelog suger p*ng
Har du avast funkar knappt battlelog

Permalänk
Medlem
Skrivet av JONSTE:

ÄNTLIGEN NÅGON SOM FÖRSTÅR!

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk

Jag tycker vi skickar denna snubbe till EA

http://www.youtube.com/watch?v=KpH1Zn3hPuI

Permalänk
Medlem

Tänk om man ändå hade kunnat spela singel-player medans man väntar..............................hade nog klarat det innan servrarna kommer igång

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quastion2:

Fick ett popup-meddeleande i Orgin nyss som sade att aktiveringsservrarna är överbelastade och att de jobbar på det.

Och det va det meddelandet dom jobbade med.. Därav meddelandet.. Inget BF3 ikväll iaf

Permalänk
Medlem

GGAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!

Permalänk
Skrivet av Amd Athlon Xp:

Originally Posted by LionsGrowl
you: hello
Bryan: Thank you for contacting Origin Help. How can I assist you?
you: sir, I cant activate my game.
you: I've been trying for hours
you: It says that my account isnt activated and when I try to activate It goes to a 'infinite' activating mode
Bryan: I know you must be very frustrated with this.It is an issue that started creeping up on us earlier today and we have staff working on the activation server as we speak.
you: ohh so I'm not the only one, good to know. Well, any ideas when this would be fixed?
Bryan: We're hoping by the end of the day but more realistically it could take up to 2 or 3 business days to complete. However please try every so often until that time has passed and if it is unresolved by the end of that period let us know immediately.
you: ok well thanks anyways.
you: have a nice day!

FML, blir snart att begå självmord då

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Samma problem här (är riktigt förbannad)

Visa signatur

I7 9700k | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | NZXT Kraken X52
|fractal design ion+ platinum 860w |Corsair 4x8GB DDR4 3000MHz CL15 Vengeance LPX
| 1 TB Samsung 970 EVO Plus |500 GB Samsung 750 EVO
| ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING |Fractal Design Define C TG |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Funkar för mig att lira fast massa problem med servers :/ Battlelog suger p*ng
Har du avast funkar knappt battlelog

Va fan . . . Jag kör Avast. Ska man behöva byta till NOD igen? Eller har du konfigurerat i Avast å fått det funka? Berätta?!?

Permalänk

Kul att man köper spelet för 500 spänn för att det ska vara "smidigt" att få igång... Jotack bitter så in i helvete.. Laddat ner spelet 3ggr, nya origins, exe:s, proxy:s.. Godnatt.. Nu hoppas jag bara på att det flyter hyfsat på g74xsan annars /suicide

Visa signatur

Play hard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valand:

Va fan . . . Jag kör Avast. Ska man behöva byta till NOD igen? Eller har du konfigurerat i Avast å fått det funka? Berätta?!?

Jag gick rage och avinstrallerade det O_o men funkade att bara "inaktivera skydd" i 10 minuter typ

Permalänk
Skrivet av xXPerreDXx:

HAHA har inte skrattat så jävligt på väldigt länge

Visa signatur

Windows 10 64 Corsair AX 860
CPU i7 6700K @ 4,00GHz Geforce RTX 3080
MSI Z170A SLI Plus Corsair DDR4 2800MHz 16GB 4x4GB
NVMe Samsung SSD 950 Samsung SSD 860 EVO 2TB

Permalänk

Lyssnar på lite Shinedawn så länge......Hoppas att det går att spela snart..
http://www.youtube.com/watch?v=L7vtyxu3srs

Permalänk

nu funkar det igen

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

ÄNTLIGEN NÅGON SOM FÖRSTÅR!

Varför reta upp sig, detta var väl helt väntat. Hur lätt är det att sätta upp ett gäng servrar som skall klara av typ 2000 000 samtidiga aktiveringar.
Det kommer funka så småningom, så plocka ut DVD:n ur datorn, installera något kul och enkelt, coola ner och passa på att sova en natt extra, för när det väl funkar kommer vi inte att sova på flera dagar, det kommer kosta Sverige en massa pengar när folk stannar hemma från jobbet för skjuta varandra!

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon | i5 8600K @5.0 GHz | GTX 3070 | 16GB 2666 Mhz | Noctua NH-U12A | Fractal Design Integra M 650W | 960 EVO 500 GB | 970 EVO 1 TB | Fractal Design Focus G Gunmetal Grey | Logitech G502 Wireless Lightspeed | Corsair K70 | ASUS 27" Predator | Razer Nari Essential

Permalänk
Medlem

Att installera ett spel ska ju inte innebära att man hinner pilla i sig spelölen innan man ens får knappa in serie nummret

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

nu funkar det igen

skoja inte................

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk

funkar för mig nu

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av NAD:

Nu försvann hjulet och det stod att jag skulle logga in.
När jag försöker står det att mitt lösenord är fel

Edit: och nu är hjulet tillbaka

haha fyfan tur att jag inte köpte det idag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXPerreDXx:

Klockrent!
*S*

Permalänk
Medlem

Aktiveringen hoppad igång när jag gick in på denna http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=embdtwW-sSE

Permalänk
Skrivet av kalle@anka:

nu funkar det igen

OFTA :D:D ? funkade det att aktivera för dig :)?
om du trollar så blir jag fan förbannad

Visa signatur

En dator