Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Medlem

Känns mest som att http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs&feature=related spelas i mina öron just nu varje gång jag ser det där förbannade kugghjulet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DuaneLee:

HUR kunde du veta det? Nej men man kan minst sagt säga att EA slår ett slag för piratnedladdningen...

hade det på känn

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk

Origin kan dö i en eld, jag börjar fan snart att gråta blod här!

Visa signatur

🎮 → Ryzen 9 5950X • PNY GeForce RTX 5080 16GB OC • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: Meta Quest 3 128Gb
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbel:

"Sorry no ETA, but we're looking into it and will update you all when we get more info. Thanks for your patience and understanding!"

http://twitter.com/#!/Battlefield/status/129659408153186305

Frågan var "is there an ETA on the squad fix? It would be amazing if it could be fixed by tommorow".
Den är alltså helt irrelevant till problemen som vi har.

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk

Vad ska jag göra om jag får detta då :/`? http://postimage.org/image/wr4h9ofl7/

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Jag insåg just att jag inte har det där kugghjulet ni har, utan en ring istället.

Hur kommer det sig tro?

Permalänk
Medlem

Nu skiter jag också i det här. Är fast på "EA Activation"-snurran precis innan spelet ska starta, får hoppas på att det är löst till imorgon kväll. Lycka till, natti

Permalänk
Medlem

ehh kan du inte läsa?

kort sagt ..... de vet att de har gjort bort sig och de gör så gott de kan för att få igång allting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XxX watercooling:

LOL nu försvann det snurrande hjulet :/ detta kom istället --> http://postimage.org/image/wr4h9ofl7/

det där är ju skylten som kommer före det snurrande hjulet...

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

x

Permalänk
Avstängd

Aja, blir väl bfbc2 i väntan på skiten att fungera

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

766 inlägg ganska maffig topic

Permalänk
Avstängd

http://img33.imageshack.us/img33/6525/screenkey.png

Processen BF3 startad! men får inget spel...

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Sandybridge Core i7 2600k @4,5ghz 1.38v | GPU: HIS 6970 @ 960/5000 | RAM: Corsair Vengance 8gb @ 1600mhz MOBO: ASrock z68 mITX HT CHASSI: Silverstone Sugo SG08.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Jag insåg just att jag inte har det där kugghjulet ni har, utan en ring istället.
http://i40.tinypic.com/2d7u9fr.png

Hur kommer det sig tro?

Har samma här men jag tror det beror på att inte klarat mig genom första aktiveringen

Permalänk
Medlem

Nu blir jag fan galen

Fattar INGENTING!

Jag skulle inte påstå att jag är en Noob vad gäller installera grejer men detta tar fan priset.

La i skivan, skrev in serienr och tankade ner 11gb av någonting, försöker starta spelet så är tydligen mitt aktiveringskod felaktig, ea snurrhjulet snurrar för evigt. Försöker avinstallera Origin och installera på nytt, kan inte ändra directory där spelet ska installeras, har SSD diskar på C och 7gb ledigt, spelet kräver 11gb, ja ba OK.

Installerar origin på E där jag har 78gb, tankas segt segt i en timma. Försöker starta spelet, så kommer jag till ea fönstret och klickar nästa, då står det MITT aktiveringskod är redan använd. jahap, jag skriver in serienummret igen så händer ingenting, står felaktigt.

Fattar ingenting, varför fick jag ens cd skivorna med? Aktiveringskoden funkar tydligen inte eller används redan. Sen så går det inte ta bort alpha och beta och jag har ett skit nickname som inte går att få bort.

Försöker skapa nytt konto med ny adress, men det står att den används redan, vilket det inte gör. HELT SJUKT. EA Och ORIGIN SUGERRRRRRRRRR!

Permalänk

soper

Jag är lätt på :), tid och plats?

haha jaa det får ju deras servrar att funka bättre XD haha

Visa signatur

I have come here to chew bubblegum and kick ass....... and i´m all out of bubblegum

Permalänk

LOL nu försvann det snurrande hjulet :/ detta kom istället --> http://postimage.org/image/wr4h9ofl7/

så har jag haft den sen klockan 16:00 idag..

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DuaneLee:

Frågan var "is there an ETA on the squad fix? It would be amazing if it could be fixed by tommorow".
Den är alltså helt irrelevant till problemen som vi har.

Ah, miss av mig. Drunkade i alla andra av deras tweets om deras servrar...

Permalänk
Medlem

De kan inte ens ge ut ETA efter 4h? skamligt!

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk

Lite kul lyssning nu i dessa svåra tider ang Battlefield 3!

http://www.youtube.com/watch?v=zjGUcnNVhMU

Visa signatur

Cooler Master CM 690 II | ASUS Sabertooth 990FX R2.0 | AMD FX-8350 Black Edition | Corsair Dominator GT DDR3 2133MHz | Asus GTX 780Ti | Corsair TX 850W PSU

"Not even death can save you from me!"

Permalänk
Medlem

Alltså, om jag har det på skiva - varför börjar den ladda ner spelet då när skivan sitter i och jag har skrivit in min produktnyckel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DuaneLee:

Om du inte läst tråden så har du fortfarande aktivering 2 kvar... Det är där majoriteten av folk sitter fast.

Får hoppas att det löst sig när installationen är klar.

Permalänk

Det funkar nu! För mig ialle fall! Hade orginalprobelmet i början av tråden

Permalänk
Skrivet av Monsterspelaren:

så har jag haft den sen klockan 16:00 idag..

tror du man kanske får igång spelet om man installerar om skiten :(?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svante15:

Har samma här men jag tror det beror på att inte klarat mig genom första aktiveringen

Okej!
Äntligen!

Installerar från skivan nu, men det kommer väl mer snurr snurr efter detta antar jag

Permalänk
Medlem

Nej! polarn gjorde de o det vart bara värre

Visa signatur

AMD Ryzen™ 7 3800XT | Corsair H-100 | Corsair 32GB | Asus PRIME X370-PRO | Asus Geforce GTX 1070 TI ROG Strix | Samsung 970 1TB | Corsair RM750x PSU | Asus Strix SOAR | Win10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Riddlz:

Fattar INGENTING!

Jag skulle inte påstå att jag är en Noob vad gäller installera grejer men detta tar fan priset.

La i skivan, skrev in serienr och tankade ner 11gb av någonting, försöker starta spelet så är tydligen mitt aktiveringskod felaktig, ea snurrhjulet snurrar för evigt. Försöker avinstallera Origin och installera på nytt, kan inte ändra directory där spelet ska installeras, har SSD diskar på C och 7gb ledigt, spelet kräver 11gb, ja ba OK.

Installerar origin på E där jag har 78gb, tankas segt segt i en timma. Försöker starta spelet, så kommer jag till ea fönstret och klickar nästa, då står det MITT aktiveringskod är redan använd. jahap, jag skriver in serienummret igen så händer ingenting, står felaktigt.

Fattar ingenting, varför fick jag ens cd skivorna med? Aktiveringskoden funkar tydligen inte eller används redan. Sen så går det inte ta bort alpha och beta och jag har ett skit nickname som inte går att få bort.

Försöker skapa nytt konto med ny adress, men det står att den används redan, vilket det inte gör. HELT SJUKT. EA Och ORIGIN SUGERRRRRRRRRR!

Välkommen till i skrivande stund 26 (edit 27) sidors klubben...

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk
Medlem

Fick detta meddelande nu efter steg 11

Uploaded with ImageShack.us

Permalänk

nej det får du inte.
och jag har testat allt verkligen.

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem

Bara för att ni kan installera så betyder det inte att ni kommer få igång det senare !

Visa signatur

.