Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Att du nämner en brist i spelet som är av anledning till konsolport och fortsätter sedan att säga att det inte är några brister i spelet förutom just det. Sanningen är att spelet är så jävla nedlusat av konsolerna att MW1 slår det i både grafik och känsla. Mina 2 cent. Rogeröverrogerut

Bra, säg det nästa gång istället för att låta mig leka gissningsleken. Du svarade fortfarande inte på var någonstans jag lät arg/vansinnig, men låt gå. Tomma ord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Har läst att FPS är satt till 60 och att detta inte går att ändra i console.

max fps är satt på 91 och går inte att få något mer.

Visa signatur

Asus gtx1080, i5 3570k@4.2 ghz, 16gb dominator 1600mhz, Gigabyte z77ud5h Mobo, Zalman 850 PSU.

Permalänk
Medlem

Mina ögon blöder av konsoll-FOV:en...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AcolYte:

Mina ögon blöder av konsoll-FOV:en...

Du är inte ensam blir nog att sälja skit spelet

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Medlem

Själv så tycker jag CoD serien är skit, men jag undrar verkligen om metacritic statsen är korrekt..

Nästa varenda person som lämnat ett review med betyget "0" has endast 1 review (den för MW3) eller 2 reviews (ett för MW3 och ett för BF3, som brukar vara runt 7 eller 8+). Kolla själva, det är bara att gå till sidan och klicka på vilken person som helst. s:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lumpyguy:

Själv så tycker jag CoD serien är skit, men jag undrar verkligen om metacritic statsen är korrekt..

Nästa varenda person som lämnat ett review med betyget "0" has endast 1 review (den för MW3) eller 2 reviews (ett för MW3 och ett för BF3, som brukar vara runt 7 eller 8+). Kolla själva, det är bara att gå till sidan och klicka på vilken person som helst. s:

Det kan ju även vara så att det är första gången folk har blivit riktigt besvikna på CoD serien och tatt sig tiden att faktist upplysa andra om det. Men sen att fanboys inte betygsätter rättvist är ju inget nytt. Sen är det en sak som var lite rolig när jag satt på mumble och lyssnade på mina polare när en får medelandet "It apperad that Modern Warfare 2 did not quit properly" och ändå så säger dom att spelet inte är ett copy paste. Jag skiter iofs om det är det eller inte, men varför säga att det inte är det när det syns så tydligt att det mesta är återanvända saker.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 MAX // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Lumpyguy:

Själv så tycker jag CoD serien är skit, men jag undrar verkligen om metacritic statsen är korrekt..

Nästa varenda person som lämnat ett review med betyget "0" has endast 1 review (den för MW3) eller 2 reviews (ett för MW3 och ett för BF3, som brukar vara runt 7 eller 8+). Kolla själva, det är bara att gå till sidan och klicka på vilken person som helst. s:

Nej självklart är inte betygen rimliga, varken de user-baserade eller de professionella i det här fallet. Säger inte att spelet är bra eller förtjänar något högt betyg men det är väldigt lätt för p12 att trycka på 0 när de är ute på hat-marsch. Förståeligt att de vill ha den effekten men det ger inte direkt någon sansad bild.

Tar vi medel på user och professionella recensionerna så kanske vi kommer nämre en sanning ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd

99/100 review

10/10 grafik

Här får ni eran dagliga dos med skratt:
http://www.gamechronicles.com/reviews/pc/codmw3/codmw3.htm

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Skrivet av lakej:

99/100 review

10/10 grafik

Här får ni eran dagliga dos med skratt:
http://www.gamechronicles.com/reviews/pc/codmw3/codmw3.htm

Despite its aging graphics engine, the game maintains a fluid 60fps while pumping out graphics that are easily on par with Battlefield 3.

The textures and animation are breathtakingly real - the best I've seen on my PC since Crysis 2 and Rage.

Undra fan vad dom har rökt på egentligen kan ju inte vara för nyttiga grejer i alla fall