Video: Skyrim jämförs på PC, Xbox 360 och Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maximo:

Du måste ju se att det är helt olika typer av spel du jämför och prioriteringarna i utvecklingen ligger helt olika....

Det vet jag inte. Spelmässigt ligger Skyrim fast i samma fack som Morrowind, inte mycket har hänt där. Faktum är att världarna i sig må vara snygga på screenshots. Tyvärr sabbas hela bilden av spelet av den klumpiga och stela motorn som roddar det hela. Det var anledningen till att jag en gång i tiden ratade morrowind och tyvärr samma anledning till att jag kommer strunta i Skyrim. Spelet för sig som en sminkad relik. Hade de slopat arbetet med PS3 och 360 versionen och flyttat fokus till att polera PC spelet så hade det nog kunna bli bra.

Däremot fattar jag inte varför man prompt tror att det alltid handlar om grafik när man talar om att förbättra saker. Spel som helhet kan inte leva på bra grafik enbart, vilket Skyrim är ett fint exempel på. Bara en så liten sak som att få till känslan av att träffa en fiende när man hugger bidrar mycket eller att man kan känna skillnaden mellan att hugga med svärd eller hugga med yxa. Många utvecklare har lyckats med det så varför skulle det vara omöjligt att få till för bethesda? Felprioriteringar från deras sida skulle jag säga, det är viktigare att bygga en enorm värld än en fungerande sådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av cloned:

det är viktigare att bygga en enorm värld än en fungerande sådan

Exakt. Man kan inte få båda sakerna om man inte har oändligt med pengar och tid. Jag hoppas Bethesda fortsätter i samma stil även framöver, spel med små världar och 5timmars speltid finns det redan ett överflöd av om det är vad du vill spela.

edit: Och om dom skippar Xbox och PS3marknaden så blir det inga mer elder scrolls i framtiden så det känns ju omotiverat...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

bara jag som tycker xbox360 såg bättre ut än ps3 versionen

ja bara du.

(de 38 andra som skrev exakt samma sak innan dig räknas alltså inte eftersom de tydligen inte var mer kritiska än att det som förväntat lätt övervägde lojalitet mot att ur synfältet ignorera bort en sån där liten detalj som den kraftiga screentearing som enbart visade sig på Xboxen..)

besides, konsoller spelas på TV och de flesta sådana har kontrastjustering som man kan dra upp för att få lika lite detaljer till förmån för svärta som alternativet. japanska maskiner har också oftast en kallare grundton, amerikanska en varmare och europeiska neutral, även detta kan ändras på i princip alla TV-skärmar numera liksom på monitorer.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av luiga:

Skyrim (och Elder Scrolls för den delen) känns lite som havregrynsgröt. Det spelar ingen roll hur mycket beivrarna vurmar för det, hur mycket fibrer och nyttigheter det är i, hur salt och gott det är med något varmt på morgonen, hur sund och hälsosam man känner sig när man äter den. Det ser ändå ut och smakar som grått klister.

Världen ser ju hur trist ut som helst. Och jämför man då med BF3 (visst, kanske ingen fair jämförelse) så bleknar det mesta just nu, trots att just det spelet också leverar en ganska blek och brundammig värld så är det ändå så snyggt. Så varför äta havregrynsgröt när man kan äta räkmacka?

Jo, grafiken spelar faktiskt en viss roll. Precis som i filmens värld. Fula effekter kan förstöra en film.

Män äter inte räkmacka!

Permalänk
Medlem

Inte speciellt stor skillnad vad jag kan se. Hade förväntat mig att det skulle se enormt mycket bättre ut på PC. Tycker det är större skillnad mellan Oblivion på 360 och PC än Skyrim fast Skyrim kommer ut när det finns mer kraftfulla datorer. Verkar som Skyrim är gjort för konsol först och främst.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pöjk:

Män äter inte räkmacka!

Vad i hela helvete sitter du och säger?

Permalänk

PC var ju snyggast. Dock så tycker jag att skuggorna känndes mest realistiska på Xbox. Och på PS3 så rörde sig inte skuggorna?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

ganska meningslöst att jämföra tanke med att spelet är gjord för att kunna spela till konsolerna men klart man kan ju vara glad att man får bättre upplösning och antialasing

Visa signatur

Gigabyte GA-X99-UD7,Intel 5820k, 32Gb DDR4 3000Mhz, Sapphire R9 290 4Gb Tri-x Crossfire x3, Samsung 850pro 1Tb, EVGA Supernova 1300w G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pöjk:

Män äter inte räkmacka!

Spelar inte Skyrim heller

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon | i5 8600K @5.0 GHz | GTX 3070 | 16GB 2666 Mhz | Noctua NH-U12A | Fractal Design Integra M 650W | 960 EVO 500 GB | 970 EVO 1 TB | Fractal Design Focus G Gunmetal Grey | Logitech G502 Wireless Lightspeed | Corsair K70 | ASUS 27" Predator | Razer Nari Essential

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Primär Dator: Asus Sabertooth Z97 Mark 2/USB 3.1 | Intel Core I7 5775C | 32GB RAM (DDR3 1600MHz) | Nvidia Geforce GTX 1070 (Asus Strix) | Corsair HX750i 750W | Fractal Design Define R5 | 3,5TB SSD + 3TB HDD + 64TB NAS + 36 TB Backup | Asus Xonar Essence STX II | Win10 Pro

Permalänk
Medlem

I Just Can't Get Enough!!!

Till alla ni gamers som inte är torra bakom öronen än... (sagt med respekt )
...Så ska ni få mitt budskap med en låt från 1981 av Depeche Mode:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foster D:

Du menar alltså att detta spel ( som, tills jag läser ditt inlägg, var ett självklart köp) kräver att man
aktiverar genom skit-steam?
Måste man även vara uppkopplad mot stem för att kunna spela, eller räcker det med att aktivera sig via steam?

Skrivet av Foster D:

Hur är det nu då... Är det ett steam-spel eller inte?

Skrivet av Foster D:

Ser ut som många skaffat spelet, kan någon sötnos berätta om de var tvungna aktivera
spelet genom STEAM, och om de i så fall är tvungna att vara uppkopplade på STEAM när dem spelar?
Eller räcker det aktivera en gång?

Skrivet av Foster D:

Är man TVUNGEN att aktivera genom Steam? Är det ett "sånt" spel, så att säga?
Måste man logga in på Steam varje gång man vill spela, eller räcker det med engångsaktivering?

Kan någon bringa mig lite klarhet i detta?

Visa signatur

QC7

Permalänk
Skrivet av Foster D:

Kan någon bringa mig lite klarhet i detta?

Tror att man måste aktivera det genom steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krakkan:

hmm?
Det är ju fortfarande skillnad på hur en HDTV och datorskärm är byggda och fungerar.
En HDTV tar inte upp lika stor del av synfältet som en datorskärm gör, man kan i princip säga att det blir som att ha en bioduk framför sig om man har en en 22-24" LCD skärm eftersom skärmen tar upp så stor del av synfältet jämfört med en stor HDTV. Och för att pixlarna är mycket mindre och närmare varandra på en datorskärm så får man mycket mer detaljrikedom i det redan mycket större synfältet.
Vårt öga kan se ungefär en fjärdedels millimeter i detalj, men inte på 3 meters avstånd därför förstoras pixlar eller avståndet mellan dom på en TV för att kompensera men man förlorar mer detaljseende över 3 meters avstånd för att kunna kompensera fullt ut och det beror mest på synfältet som gör mer för detaljseendet än man tror, och såklart spelupplevelsen..
Skillnaderna blir alltså större, hur du kunde få det till mindre förstår jag inte.

Eh, jag förstår nog inte vad du menar. Det är undersökt av ganska många och slutsatsen att man på 3 meters avstånd inte ser skillnad på 1080 och 720 innebär ju att skillnaderna i upplevd detaljrikedom blir minimala. Visst, sitter du vid datorskärmen så uppfattar du fler små saker och kan se enskilda granbarr darra i vinden, detta gör man inte på 3 meters avstånd, däremot så upplever man det lik förbaskat då det på det avståndet ändå inte skulle synas.
Orsaken till att antialiasing används är just för att få bort kantiga och vassa detaljer då de stör helhetsbilden. Sen att man typ kan få både hög upplösning och full AA på en top-pc idag är väl det ultimata, men det är få spel där maxdetaljen i spelet ens maxar 1080p utan att man ser kantigheter. Ta bara BF3 och förhörsscenerna, man ser tydligt hur den flintskallige mannens huvud är byggt av kantiga polygoner. I en lägre upplösning/på längre avstånd så hade detta inte gjort något då man ändå bara skulle uppfattat huvudet som runt.

Min poäng är alltså att även om detaljnivån är högre på PC-versionen och man sitter nära så upplever man det ungefär lika bra på avstånd med lägre detaljnivå. Det gör alltså i mina ögon inte så mycket att konsol-versionen inte är lika fin på nära håll.

Ett tillägg är dock att jag fortfarande väntar på mitt exemplar, får det på tisdag och kommer spela det exklusivt på PC samt troligen vara lite missnöjd på de låga texturerna jag också, men får väl flytta skärmen 30-cm bort så kanske det löser sig

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foster D:

Kan någon bringa mig lite klarhet i detta?

Jag var bara tvungen att aktivera genom steam, sen kan du köra det i offline läge eller något (steam startar när du startar spelet) om du inte vill ha det online.

Permalänk
Medlem

haha, fan vad bra!

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk

Har fler problemet där skuggor har jättelåg upplösning? kan vara ganska irriterande ibland:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

Jag var bara tvungen att aktivera genom steam, sen kan du köra det i offline läge eller något (steam startar när du startar spelet) om du inte vill ha det online.

Tack! Missar man något när man spelar i offline läge?
Tex att man inte kommer åt sin profil, och inte kan levla etc etc?
Kan jag avinstallera steam, och ändå spela?

Visa signatur

QC7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foster D:

Tack! Missar man något när man spelar i offline läge?
Tex att man inte kommer åt sin profil, och inte kan levla etc etc?
Kan jag avinstallera steam, och ändå spela?

Du kan inte avinstallera steam och patchningen går via steam. I spelet kommer du åt allt du vill offline men det är oklart ifall du får steamachievments eller inte men det kanske du struntar i

Permalänk

spelet känns som en mod till fallout 3 .. och fienderna är väldigt enkla ..och skulle man mot förmodan nästan förlora allt liv, så är det bara att trycka i sig förrådet av potatis och morötter .. och runda ostar .. + några potions .. har kört fast i spelet nu, .. senaste saven är under några stenar med en drake som flyger runt ovanför .. och när jag går ut blir jag ägd på nolltid

Permalänk
Medlem

Tycker det är lustigt att folk jämför priset mellan en konsol och en PC. Lägg istället till priset för en 1080p HD TV till priset för din konsol så kommer det se mer rättvisande ut.

Vad folk än vill tro så har xbox 360 flaskat detta spel med sin 6 gb limit. Jag hoppas de lägger ner resurser på ett dx11 paket till spelet men jag tvivlar. Deras motor har fullt stöd för det i alla fall. Sonys chef för den avdelning som bugger PS3 har en poäng när han påpekar att Microsoft håller tillbaka utvecklingen med sin omoderna hårdvara i 360n. Då syftar han främst på 6gb limiten på lagringsmediet.

Bethsoft hade chansen att släppa en Porsche men eftersom den stora massan inte klarar av Porsche så fick det bli Volvo. Dumbing down games.

Jag tycker det är mer spännande att se om Bethsoft kommer backa om UIt på PCn nu när de får så mycket ris i många stora mediers recensioner för just UIt

Visa signatur

Case: Fractal Design Define S | Fans: 4x Noctua NF-a14 PWM140mm | Motherboard: Asus ROG Maximus XI Hero | CPU: i9-9900K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15S dual fan | PSU: Corsair AX1500i | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3060Ti OC V2 8GB | RAM: 32 GB DDR4 Kingston HyperX Fury Black 2666mhz Cl15 | Storage: 1x Kingston Fury Renegade M.2 2TB SSD 1x OCZ Vector 180 480GB SSD, 1x OCZ Vector 512GB SSD | Screen: 24" Acer Predator XB240HA G-Sync 144hz | Sound Card: Asus Xonar Essence STX II | Aux: Cherry MX 3.0S Gaming Keyboard. EVGA X10 Carbon

Permalänk
Medlem

bara jag som reagerade på att ps3 versionen hade lägre fps än de andra två? O.o

Permalänk
Medlem
Skrivet av riktigninja:

spelet känns som en mod till fallout 3 .. och fienderna är väldigt enkla ..och skulle man mot förmodan nästan förlora allt liv, så är det bara att trycka i sig förrådet av potatis och morötter .. och runda ostar .. + några potions .. har kört fast i spelet nu, .. senaste saven är under några stenar med en drake som flyger runt ovanför .. och när jag går ut blir jag ägd på nolltid

Varför trycker du inte bara i dig morotsförrådet och äger den enkla draken då? Om du inte gort bort dig har du förmodligen en miljon saves att gå tillbaka till om det skulle krisa.

Permalänk
Skrivet av robie76:

Men är det verkligen så som vissa skriver att det nästan är identiskt med oblivion?
Om man summerar + och - då. Kopiera och fyll på

Plus
- Utvecklat/förenklat skillträd
- nya jakt/crafting element
- monster/fiender har nya AI (vargar, drakar osv)
- Strömt vatten
- Väldigt stor värld med mycket varierande innehåll

Minus
- Krångliga menyer

Hur är fighting, camera view, npc interaction, questing, storyline osv?
Det här är inget mmorpg va? Fan va grymt det vore om det var det. En rejäl pungspark för wow och liknande

Jag spelade Oblivion ganska mycket när det begav sig och kan bara säga att Skyrim är samma spel. Låt vara att jag bara spelat fram till lvl 22 men det känns redan som att jag 'gjort allt'. Mest för att man spelat så mycket Oblivion misstänker jag. Det är väldigt tråkigt men kanske inte så förvånande att spelindustrin kan lyckas med att trycka ut samma spel gång på gång och förväntar sig att vi ska köpa det rakt av. Det är samma fysik och samma modeller.

-Ang skillträdet gillar jag att en reducering av färdigheter kallas 'utveckling'. Bättre hade väl varit om utvecklling i detta fallet betytt förbättring? Men man kan ju inte få allt här i världen.

-Har inte provat på craftingen med potions mm men när det gäller rustningar så är det väl bra men absolut inget nyskapande. Att man kan namnge grejjerna som man själv "gjort" var något häftigt 2002. Jag är ledsen men jag kräver mer av ett spel som aspirerar på det som Skyrim gör.

-Ai:n är under all kritik den också. Förutsägbar och alltför ofta direkt märklig. Fiender springer iväg och gömmer sig. Fiender kan inte hoppa så det är bara att hitta en liten kulle som man inte kan gå uppför och använda sig av pilbågen (aka godmode). Följeslagare har (av samma anledning) uppenbara svårigheter att följa efter när man tar alternativa rutter över berg eller genom annars svåra passager, vattendrag mm. Nu ska sägas att de alltid kommer ifatt, men man blir tvungen att vänta.

+Ett plus för att vissa fiender använder dörröppningar som "skydd" och tittar ut för att skjuta med pilbågen, och försvinner bakom skydd innan man hinner skjuta. Den egentligen enda gången AI:n tvingar mig att över huvudtaget reagera på något annat sätt än att stå still och bara panga på med pilbågen. Nu ger det mig mer en känsla av spagetti-västern filmer men det är faktiskt alltid något.

+-Strömt vatten är ju bra. Men återigen, Skyrim har större krav på sig än så. Det räcker inte.

Världen är stor. Men också här blir jag bara besviken. Istället för att använda all denna yta för att "skapa en värld" så gör man faktiskt, i praktiken, något helt annat. För att man ska få en känsla av att det är en stor värld man spelar i är det bra om man inte kan se hela kartan på en gång utan måste röra den fram och tillbaka. Det skapar en "illusion" av att världen är större än vad den är. Nu är dessutom kartan fyrkantig samtidigt som den spelbara världen är cirkelformad, vilket ju genast tar bort spelbara ytor från hörnen. Varför man valt att göra så vet jag inte. Med den questmotor man har hade man ju utan problem kunnat skapa utfyllnad (vilket questmotorn är till för, tro inget annat) även för den ytan. Storleken på världen framstår ju längre in i spelet man kommer inte som en tillgång, utan som en nackdel. Efter ett tag får jag reaktionen att -"Argh! Inte en npc till som vill ge mig ett uppdrag till som jag ändå inte kommer slutföra för jag har redan 500 andra som jag fått för att jag -råkat- prata med folk". NPC:s finns till för att i första hand ge dig quests. I andra hand att skapa en atmosfär. Detta förstärks av att städerna har en smed, en apotekare, en magiker. Det handlar om din generic fantasy-lvlup-upplevelse, inte för att bidra till en berättelse. Om jag någonsin har känt av spelskaparens snålhet i ett spel så är det här. Det riktigt svider i mig ibland när det blir så uppenbart... fattigt.

Och då har jag inte nämnt grafiken som, ursäkta mig nu men... Allt ser ju likadant ut. Eller såhär. Det är antingen vitt/grått (i snöyran) eller ljusbrunt på den höstliknande tundran. Varför inte bara placera Oblivion III i en öken nästa gång? Då blir det ju endast en palett, gul, som spelskaparen behöver använda sig av... wait. Det var visst redan gjort.

Överhuvudtaget lider skyrim av den sjuka som drabbat många spel på senare tid som jag haft oturen att spela. Nämligen vinstjakten. Skyrim är det spel som företaget ville göra... 2007. Nu när man äntligen har en fungerande fysikmotor, nu när man äntligen kan poppa ur sig oändligt med quests utan dyra manusförfattare, nu när man äntligen har dyra modeller och resurskrävande buggar färdigjobbade, DÅ kan vi ÄNTLIGEN Casha in! Jaföffan.

I manusväg är spelet helt besynnerligt. Ett litet ljus ser jag i att de två huvudkonkurrenterna inte symboliserar det stereotypa och uttjatade gott/ont (så långt jag kan se i spelet i alla fall) utan snarare "snälla men rasistiska rebeller" vs "goda men auktoritära härskare" (öh, ja. AB beskriver de som "koloniala".) Men återigen. Jag kan inte riktigt ge spelskaparen rätt här heller. Snarare ser jag en feghet i detta. Fegheten ligger i att vilket val (om alls) spelaren än väljer ska denne känna sig som "the good guy/gal". Om det finns en ambition att berätta något utöver detta har det gått mig helt förbi. Och ursäkta mig igen men, om inte denna spelserie kan, med sin budget och de resurserna, leverera en berättelse som bidrar något litet till detta så vet jag inte vilket spel som ska kunna göra det. Man sviker sin kulturform helt enkelt. Man försöker inte ens vara det bästa man kan vara, utan man kör bara på med en massa bling bling och hoppas att vi ska svälja det.

"Menyerna" är ju anpassade till konsoller. Klart de är lite krångliga. Här känner jag att jag egentligen vill gå in på varför hela "konsollifieringen" är så skadlig för hela spelindustrin i termer av spelkvalite, men jag inser att det blir för mycket text då. Nästa gång kanske.

/K

edit: klargjorde en poäng som jag kände gick förlorad först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av laurinkalle:

Lång och väldigt läsvärd text

/K

Tack för en väldigt(enligt mej) beskrivande text om Skyrims problem och tillkortakommanden.Jag skulle gärna vilja höra dina åsikter angående förstörandet av spelkvalitet iom konsolifiering av så många spel.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foster D:

Tack! Missar man något när man spelar i offline läge?
Tex att man inte kommer åt sin profil, och inte kan levla etc etc?
Kan jag avinstallera steam, och ändå spela?

Varför spela i offline läge? Du måste ju ändå ha steam på så varför inte ha det online?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maximo:

Du kan inte avinstallera steam och patchningen går via steam. I spelet kommer du åt allt du vill offline men det är oklart ifall du får steamachievments eller inte men det kanske du struntar i

Jag struntar helt i steamachievments ja, jag vill helst inte ha med steam att göra alls.
Och patchen kommer endast släppas genom steam antar jag? Svårt att veta kanske?

Skrivet av flyawaynille:

Varför spela i offline läge? Du måste ju ändå ha steam på så varför inte ha det online?

Tycker det är absurt att man inte kan välja bort steam. Att man tvingas installera detta "program" för
att kunna spela ett spel. Steam är säkert bra, om man vill åt dess funktioner. Men om man inte vill då?
Då är man ändå tvungen att installera det.
Om man dessutom, som jag, har en kass/opålitlig uppkoppling, så bidrar det till att man inte alltid kan spela
sitt spel eftersom man måste vara uppkopplad på steam för att kunna spela. Steam steam steam.
Jag visar mitt missnöje genom att aldrig köpa spel som är "bundna" till steam.
Vill ha tillbaka "cd-key", där jag kunde installera mina spel utan att vara beroende av internet och andra program.
Där jag kunde ladda ner patcher via tillverkarens hemsida, och inte enbart genom steam.
Piratkopiering sker i lika stor skala oavsett steam-tvång, därför ska steam-tvånget bort.
Nej, inte bara därför, utan för att det är fel att tvinga folk att installera/koppla upp sig på steam för att spela ett spel.

Visa signatur

QC7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av riktigninja:

spelet känns som en mod till fallout 3 .. och fienderna är väldigt enkla ..och skulle man mot förmodan nästan förlora allt liv, så är det bara att trycka i sig förrådet av potatis och morötter .. och runda ostar .. + några potions .. har kört fast i spelet nu, .. senaste saven är under några stenar med en drake som flyger runt ovanför .. och när jag går ut blir jag ägd på nolltid

Du ska framkalla Chuck norris så han kan äga draken.

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Skuggorna på PS3 och 360 är ser ju löjliga ut jämfört med Pc's

Det laggar fint i ps3'an tycker jag ;D

Laggar rätt fint på PC också.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Sexboxen 3sextio hade ju fulast grafik iallafall, ps3 vad sådär nja okej då det är en konsoll- acceptabelt, pc så faktiskt helt okej ut för att inte ha cryengine 2 eller frostbite 2. nån som vet motorn?

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul