har problem i huvud queaten skyrim var hittar jag patch 1.1?

Permalänk
Medlem

har problem i huvud queaten skyrim var hittar jag patch 1.1?

Jag har kommit till ett ställe där gubben jag pratar med inte öppnar dörren och därmed kommer jag inte vidare, vilket är jäkligt retligt. Det verkar som fler har haft det här problemet. Jätte tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraaanke:

Jag har kommit till ett ställe där gubben jag pratar med inte öppnar dörren och därmed kommer jag inte vidare, vilket är jäkligt retligt. Det verkar som fler har haft det här problemet. Jätte tacksam för hjälp!

Får jag gissa? Du är på ett party hos en high-elf kvinna?

Tricket är att få alla att kolla åt andra hållet så öppnar han dörren åt dig.
Hoppas det är det questet du är på i alla fall...

Visa signatur

Dator nr.1
CPU:R7 5800X GPU:RX 5600XT MEM:16GiB 3600CL16 OS:Win 10 Pro Chassi:O11 Dynamic Mini
Dator nr.2
CPU:R5 5600X GPU:Powercolor RX 5600XT MEM:16GiB 3200CL16 OS:Win 10 Pro Chassi: Ghost S1 mkII, Pangea
Bärbar: Microsoft Surface Pro4

Permalänk
Medlem

Nej jag skulle tro det är hos esbern, du måste ladda ner några missing sound files, har ingen länk då en polare skickade. Men sök runt på Esbern missing soundfiles eller något Good luck!

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | X570 AORUS ULTRA | AMD 3950X | COOLER MASTER MASTERAIR | GIGABYTE 3080 GAMING OC | 32GB G.Skill Trident Z Neo @3600Mhz | CORSAIR FORCEMP600 1TB | SAMSUNG EVO 960 500GB | INTEL 330 180GB SSD | 3TB WD BLUE | Corasair RM750X V2 | DELL 4317Q | LG 65UF675V 65" 4K

Permalänk
Medlem

jag fattar inte vad jag ska göra. vissa säger att man måste ha patch 1.1 men det hittar jag inte någonstans. är tacksam för att ni försöker hjälpa mig men jag hittar inte något som hjälper. För det första hör jag inte hans röst, och sen för det andra när jag övertalat honom att öppna dörren så gör han det inte. Är i level 20 och har satsat på side quests, och nu känns det jävligt retligt att jag inte kan klara själva huvudquesten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrice:

Nej jag skulle tro det är hos esbern, du måste ladda ner några missing sound files, har ingen länk då en polare skickade. Men sök runt på Esbern missing soundfiles eller något Good luck!

Jag hittar inget om det :/ det känns riktigt bull att sitta fast där

Permalänk
Medlem

Ahh äntligen löst

Permalänk
Medlem

Jag hoppas du har packat upp .BSA-filerna & inte bara QS/QL:at dig förbi,
för Max von Sydow gör Esbern:s röst & det är värt besväret.

Permalänk
Skrivet av Fraaanke:

Ahh äntligen löst

Sitter själv i samma sits, hur löste du det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sturzhelm:

Sitter själv i samma sits, hur löste du det?

Jag laddade ner patch 5 har jag för mig som förbättrade grafik problem med mera, plus missing soundproblems of esbern. Kanske har mapparna kvar på datorn med patcharna, då kan jag skicka dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Fraaanke:

Jag laddade ner patch 5 har jag för mig som förbättrade grafik problem med mera, plus missing soundproblems of esbern. Kanske har mapparna kvar på datorn med patcharna, då kan jag skicka dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Det har väl ändå inte kommit fem patcher redan?

Permalänk
Medlem

Har det ens kommit en enda patch?

Permalänk
Medlem

[QUOTE="mallow;11650544"]Har det ens kommit en enda patch?[/QUO

Till datorversionen har det kommit. Dessa jag använt mig av har förbättrat många buggar och grafikproblem.

Permalänk
Medlem

Jag har sökt mig fram och hittat "patcha" som iaf har fungerat för dem problem jag haft. Det återstår dock mycket som fortfarande inte är helt 100

Permalänk
Medlem
Skrivet av sturzhelm:

Sitter själv i samma sits, hur löste du det?

Ladda ner BSA_Unpacker och pakca upp filen Skyrim - VoicesExtra.bsa i din Skyrim\data folder så ska du se att det funkar sen.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.