Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalDeLuxe:

Kopiera över filerna i mappen \res\text\LC_MESSAGES från din vanliga WoT installation till testversionens dito. Skriv dock inte över filerna ingame_gui.mo och dialogs.mo.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/65810-temporary...

Tack, det funkade, det var en text som blev ersatt av något konstigt men det var ju ändå inte värre än ryskan.
(Nu hittade jag några till texter som blev fel, i menyerna på tanksen(högerklick), men på slutet av texten står det ändå vad det handlar om.)

Jag gillar de ryska rösterna men problemet är ju att man inte vet vad som händer lika väl...

Permalänk
Medlem

Började spela WoT mer av en slump för en vecka sedan, tyckte det var så bra att jag skaffat mig ett Premium-konto.

Gillar köra TD och har grindat fram en Hetzer, SU-85B samt T40.
Men det tar tid att köra tre parallellt.

Finns det någon TD som är erkänt bättre/roligare/effektivare än de andra som man bör koncentrera sig på att uppnå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Gillar köra TD och har grindat fram en Hetzer, SU-85B samt T40.
Men det tar tid att köra tre parallellt.

Finns det någon TD som är erkänt bättre/roligare/effektivare än de andra som man bör koncentrera sig på att uppnå?

Har kört i alla tre TD träd, inte maxat ryska eller usa än men långt in på dom iallafall.
Men tyskarna är klart roligast när det gäller TD's tycker jag.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

E-100 är inte så dålig den. Den funkar bättre än vad jag trodde som sniper så nu ska man snart sätta in den stora kanonen;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av maverickgoose:

Är det någon som kör WOT öht?
Har tappat ALL lust att spela, mest då jag hatar att lira ensam i random battles.
Loggar in lite då & då och kollar ifall någon är inne i Swec kanalen utan resultat.

Posta gärna när ni kör (och vill köra i platoon) så får vi se om jag kikar in och får upp intresset igen.

Kör;

V; M7
VI; E8
VII; T20
VIII; M26 pershing
IX; M26 patton

Sparar (eller snarare, skaffar en anledning att köpa guld för att converta) till M24.

Bara att peta på mig via X-fire eller Steam båda finns i min swec profil.
Kan tänka mig köra alla i listan under...

X: E-100
X: Maus
X: Is-7
VIII: Obj 261.
VIII: ISU-152
VII: T29
IX: T-54
IX: E-50
V: KV-2
IX: IS-4
IX: Jagdtiger
II: PzKpfw 38H735 (f)
III: SU-26
V: Hummel
IX: E-75
VIII: Löwe

Skrivet av tiger7925:

E-100 är inte så dålig den. Den funkar bättre än vad jag trodde som sniper så nu ska man snart sätta in den stora kanonen;)

Med 12.8an kan den fortfarande snipea utan problem då det är samma kanon som e-75 det är med 15cm kanonen den blir som ett slug shotgun.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Bara att peta på mig via X-fire eller Steam båda finns i min swec profil.

Använder inget av dem

Permalänk
Medlem

Använder inget av dem

Aha skype då?

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

På deras wiki står det att man kan sälja pansarvagnar för guld. Vet någon hur man hittar det alternativet? Jag kan bara sälja för credits.

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

På deras wiki står det att man kan sälja pansarvagnar för guld. Vet någon hur man hittar det alternativet? Jag kan bara sälja för credits.

Säker på att det inte står "köpa för guld".
För man kan bara sälja dem för credits.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har åkt på något skumt.

Mitt konto ligger på europeiska servern. Har inte spelat på någon vecka. När jag ska logga in säger den att användarnamn eller lösenord är fel. Går till hemsidan och försöker logga in. Samma meddelande där.

Då ser jag att jag är på någon svensk server och att den rekommenderar mig att byta till den europeiska för bättre prestanda. Följer rådet och vips kan jag logga in igen. Dock inte i spelet, där får jag samma meddelande om fel lösenord eller användarnamn.

Försöker spelet logga in på någon server där jag saknar konto och hur ändrar jag isf detta?

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Skrivet av Scalp:

Har åkt på något skumt.

Mitt konto ligger på europeiska servern. Har inte spelat på någon vecka. När jag ska logga in säger den att användarnamn eller lösenord är fel. Går till hemsidan och försöker logga in. Samma meddelande där.

Då ser jag att jag är på någon svensk server och att den rekommenderar mig att byta till den europeiska för bättre prestanda. Följer rådet och vips kan jag logga in igen. Dock inte i spelet, där får jag samma meddelande om fel lösenord eller användarnamn.

Försöker spelet logga in på någon server där jag saknar konto och hur ändrar jag isf detta?

Är du säker att du har laddat ner EU version av spelet annars går det inte att logga in

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrik433:

Är du säker att du har laddat ner EU version av spelet annars går det inte att logga in

Det är jag sannerligen inte
Troligtvis där det brister.

Tack tack!

Edit: Hade börjat ladda ner EU, men sedan avbrutit och laddat ner US-torrenten...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Skrivet av Saber:

Aha skype då?

Nix

Permalänk
Medlem

Använder du dig av något chatt program? :x

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Saber:

Använder du dig av något chatt program? :x

Det enda jag har kvar är i princip google+.

Har slutat att använda både msn och FB.
Msn är förvisso installerat och jag loggar in någon gång i veckan, men det är inget jag använder öht.

Permalänk
Medlem

Det enda jag har kvar är i princip google+.

Har slutat att använda både msn och FB.
Msn är förvisso installerat och jag loggar in någon gång i veckan, men det är inget jag använder öht.

Kanske använda det för att kontakta mig om att lira lite WoT?
Använder bara msn för det trevliga meddelandet som hoppar upp i hörnet och berättar att du fått mail.
Annars så använder jag bara skype för kontakt med polarna samt när man sitter och lirar med dem.

*sorry för offtopic*

Visa signatur

Permalänk

IRC era fjollor, IRC!

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Hur är dem nya effekterna nudå? Hittade ingen bra video på det så berätta gärna ^^

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Skrivet av Woods:

Hur är dem nya effekterna nudå? Hittade ingen bra video på det så berätta gärna ^^

Effekter?
Fanns ingen ny uppdatering när jag kollade precis.

Permalänk
Medlem

Effekter?
Fanns ingen ny uppdatering när jag kollade precis.

Nä kanske inte finns i spelet än men på testserver nån som sett?

Visa signatur

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Nä kanske inte finns i spelet än men på testserver nån som sett?

7.0 menar du?
Tutor och lite annat sen så är det en massa hitbox uppdateringar och en nerf på "normalization".

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Saber:

7.0 menar du?
Tutor och lite annat sen så är det en massa hitbox uppdateringar och en nerf på "normalization".

jag lirar nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

7.0 menar du?

Nä men skulle det inte vara nya explosioner och "eld" från pipan när man skjuter, mer rök, flash? Eller har det varit med så länge nu att ni glömt hur det var? Har inte spelat på nån månad kanske

Visa signatur

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Nä men skulle det inte vara nya explosioner och "eld" från pipan när man skjuter, mer rök, flash? Eller har det varit med så länge nu att ni glömt hur det var? Har inte spelat på nån månad kanske

Ser ingen skillnad förutom att dom fixat lagget när du skjuter i sniper mode.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte ut Panther igår och tränade om besättningen från VK'n till Panther. Märkte att Panthern har extreeemt slö acceleration från början (besättningen tränades om så de låg på 75%)

I vilken ordning ska jag uppgradera? Jag tänkte mig: Motor -> Torn -> Kanon -> Motor.
Eller ska jag uppgradera bägge motorerna först, och kanonen sist?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Sablar:) Nu har man skils så det räcker och blir över (OBS ironi). Fick hjälp av en m4a3 och en VK (kommer inte ihåg nummet).

Men en IS-3 är svår att knäcka, i fronten glöm det. Skita långt back på sidan eller självklart i bakändan. Fick två träffar i fronten på min, ett par minuter tidigare (oj det kändes).

Hur är det med HP om dom träffar han som håller utsikt? försvinner HP då och är det lika extremt som en träff igenom tanken?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Köpte ut Panther igår och tränade om besättningen från VK'n till Panther. Märkte att Panthern har extreeemt slö acceleration från början (besättningen tränades om så de låg på 75%)

I vilken ordning ska jag uppgradera? Jag tänkte mig: Motor -> Torn -> Kanon -> Motor.
Eller ska jag uppgradera bägge motorerna först, och kanonen sist?

Vilken kanon tänker du använda?
Jag skulle rekommendera 7.5kwk l/100 då då du får lite mer pen och kan slåss mot t7 - 9 tanks.
Och glöm inte tracksen dem fixar lite med acceleration också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Vilken kanon tänker du använda?
Jag skulle rekommendera 7.5kwk l/100 då då du får lite mer pen och kan slåss mot t7 - 9 tanks.
Och glöm inte tracksen dem fixar lite med acceleration också.

Så, jag ska ta KwK 45 L/100 7,5 cm före motorn?

Har redan larvfötterna.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Så, jag ska ta KwK 45 L/100 7,5 cm före motorn?

Har redan larvfötterna.

Om du tycker att L70n gör sitt jobb (du har inga större problem att penetrerar) och vill hellre ha fart än penetration kör för motorerna.
Det är lite av en smak sak det där. ;p

Visa signatur

Permalänk
Medlem

besättningen i min T-35-85 verkar ha fastnat på 99% skill level. Är det en bugg eller har de börjat med att man måste pröjsa för att få 100%?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC