Permalänk
Medlem

Har inte spelat på ett par månader men blev lite sugen igen med den nya patchen, finns det någon tråd på forumet för sånna som söker någon att spela med?

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelleboj:

Har inte spelat på ett par månader men blev lite sugen igen med den nya patchen, finns det någon tråd på forumet för sånna som söker någon att spela med?

Tror inte det, detta verkar vara enda wot-tråden

Permalänk
Medlem

Jag gjorde igår en post i Feedback-forumet på sweclockers om att göra en separat underkategori till Övriga spel för World of Tanks. Ni får gärna skriva något i den så att det kanske får mer effekt. Tror det absolut blir lättare att uppmärksamma frågor och nyheter nu när denna tråden har blivit imo för massiv.

http://www.sweclockers.com/forum/72-feedback/1149410-world-ta...

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Tjo,
Tänkte jag måste bara snabbfråga en sak, jag och en kompis körde wot nyss, och då hamnade vi i en match som var 7 vs 7. . . . är det nått som händer till och åter?, eller var det nått som bugga måntro? :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av CIA_SWE:

Tjo,
Tänkte jag måste bara snabbfråga en sak, jag och en kompis körde wot nyss, och då hamnade vi i en match som var 7 vs 7. . . . är det nått som händer till och åter?, eller var det nått som bugga måntro? :S

Klockan är ung. MM gör undantag när den inte hittar nog med spelare att matcha.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av Pelleboj:

Har inte spelat på ett par månader men blev lite sugen igen med den nya patchen, finns det någon tråd på forumet för sånna som söker någon att spela med?

SweClockers Mumble-server har en egen WoT kanal, hoppa in där om du vill hitta någon att lira med.

Permalänk
Medlem

3xExp för första vinsten f om idag t om 5e Sep, som om det inte fanns nog mycket söndags förare online
Halv pris på guld ammo med :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av CIA_SWE:

Tjo,
Tänkte jag måste bara snabbfråga en sak, jag och en kompis körde wot nyss, och då hamnade vi i en match som var 7 vs 7. . . . är det nått som händer till och åter?, eller var det nått som bugga måntro? :S

Vem satan sitter uppe en tidig måndagsmorgon kl 5 och spelar WoT O.o
Har aldrig varit med om att så några är online så att lagen krymps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimupp:

Vem satan sitter uppe en tidig måndagsmorgon kl 5 och spelar WoT O.o
Har aldrig varit med om att så några är online så att lagen krymps.

Nej det är inte många som råkar ut för det just för att det är så få som spelar när det händer

Permalänk
Medlem

Jag ser mycket Anime skins och liknande för WoT, finns det några speciella serier som innehåller tanks och grejor som är bra? Min anime erfarenhet är begränsad till Full Metal Panic och lite Cowboy Bebop.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Sand River den 2 oktober 2012 19:42:48
Vehicle: Type 59
Experience received: 5 994 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 115 452
Battle Achievements: Brothers in Arms, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Exp utan premuim och 3x: 1332

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Jag ser mycket Anime skins och liknande för WoT, finns det några speciella serier som innehåller tanks och grejor som är bra? Min anime erfarenhet är begränsad till Full Metal Panic och lite Cowboy Bebop.

Nah, vet inte nån anime med vanligt tanks. Brukar bara vara mecha.

Sora No Woto och Strike Witches brukar dyka upp rätt ofta som skins.
http://www.youtube.com/watch?v=KpXpGPkpGOU

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu finns en egen forumdel till World of Tanks!

Denna tråd kommer att vara öppen i ett par dagar till, därefter stängs den för att förbättra organiseringen och väcka liv i det övriga forumet. Skapa gärna nya trådar med mer specifika diskussionsämnen!

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag kommer sakna denna tråden

Permalänk
Medlem

jo kommer sakna den lite

men en ny egen forumdel är mycket bra, lite olika trådar man kan läsa o fråga i än en enda röra

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Om man ska vara petig så ska WoT inte ligga som underforum till MMO-Spel.
Det är ju tekniskt inget MMO spel då det bara är 15vs15 matcher.

Om WoT är ett MMO skulle Battlefield också kunna vara ett MMO

Permalänk
Medlem

Creds till mig!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimupp:

Om man ska vara petig så ska WoT inte ligga som underforum till MMO-Spel.
Det är ju tekniskt inget MMO spel då det bara är 15vs15 matcher.

Om WoT är ett MMO skulle Battlefield också kunna vara ett MMO

Just därför fick dom Världsrekord med Flest Spelare på en MMO Server. Läs Guinness World Records

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Creds till mig!

Utan dig skulle vi fortfarande vara fast i Övriga datorspel Cred du få.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Nu finns en egen forumdel till World of Tanks!

Denna tråd kommer att vara öppen i ett par dagar till, därefter stängs den för att förbättra organiseringen och väcka liv i det övriga forumet. Skapa gärna nya trådar med mer specifika diskussionsämnen!

Hälsningar,
Andreas

När jag först läste ditt inlägg undrade jag om du fått fnatt. Sedan såg jag forumdelen WoT :=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimupp:

Nah, vet inte nån anime med vanligt tanks. Brukar bara vara mecha.

Sora No Woto och Strike Witches brukar dyka upp rätt ofta som skins.
http://www.youtube.com/watch?v=KpXpGPkpGOU

Ska undersöka dom, tackar!

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Då låser vi tråden! Skapa gärna nya trådar med mer specifika diskussionsämnen i den nya forumdelen.

Hälsningar,
Andreas

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015